Вперше цей компактний кросовер з’явився у 2006 році на Нью-Йоркському автосалоні, а в 2012 році в світ вийшов RDX другого покоління. За час свого існування автомобіль добре зарекомендував себе, а такі недоліки, як груба їзда і велика витрата бензину, після рестайлінгу були усунені виробником. Аcura RDX укомплектована коробкою-автоматом, переднім або повним приводом, безліччю систем допомоги та високим рівнем безпеки.

У зовнішності бачимо багато запозичень від старшого побратима Acura MDX. Завдяки великому бамперу, спереду кросовер виглядає досить потужно, серйозно і грунтовно, але клювоподібна решітка трохи вибивається із загального стилю, роблячи вигини і пропорції більш плавними, зовні зменшуючи розміри автомобіля. При довжині 4666 міліметрів, ширині 1875 міліметрів і висоті 1631 міліметр, Acura важить від 1686 до 1740 кілограмів (залежно від приводу). Лінії задньої частини кузова також відрізняються плавністю і обтічністю, що поліпшило аеродинамічні показники автомобіля.

А ось нова оптика додає кросоверу більш агресивний і динамічний вид. Від моделі 2013 року, як запевняють виробники, нова Acura відрізняється лише додатковим відтінком в кольорах Kona Coffee. В цілому, враження залишаєnmcz гарне, але в ньому немає нічого особливого і видатного.

В інтер’єрі використовуються тільки високоякісні матеріали, але сама обробка здається надто яскравою. Сидіння добре спроектовані і мають прекрасну гнучкість, вони дуже зручні навіть для високих пасажирів, водійське місце регулюється у 8 напрямках. У салоні дуже затишно, комфортно і тихо, адже по всьому інтер’єру з розумом розподілені матеріали, що поглинають звук.

фото Acura RDX

Досить ергономічно виконана передня панель, а от центральна консоль здається перевантаженою, оскільки на неї перенесли більшу частину кнопок управління. На радість водієві вхід без ключа і мотор, що запускається з кнопки, 3 камери заднього огляду, система навігації з голосовим управлінням і система, яка інформує про пробки і погодні умови, а також аудіосистема з об’ємним звучанням.

Акура RDX відноситься до компактних кросоверів, проте багажник досить об’ємний – 740 літрів, а при транформуванні задніх сидінь – усі 1735 літрів. Якщо ще врахувати підпідложну схованку, то багажне відділення досягає 2177 літрів.

Автомобіль обов’язково повинен бути надійним і безпечним, а критерії безпеки постійно удосконалюються. Все складніше отримати високі оцінки за краш-тести. Але для Acura це не проблема. Кросовер RDX пройшов усі випробування NHTSA і IIHS, заробивши при цьому найвищий бал – 5 зірок за загальну оцінку, бічні і фронтальні краш-тести також пройдені на відмінно, а ось спротив до перевертання недостатній – тільки на 4 бали.

Інженери прогнозують наступного року для RDX місце в ТОП-рейтингу безпеки, а ніяк не просто лідерську позицію. Серед безлічі систем безпеки особливо хочеться виділити наступні: систему стабілізації з контролем тяги, антиблокувальну система гальм, фронтальні і бічні подушки безпеки, активні підголівники, ремені безпеки, які автоматично змінюють натяг, і контроль тиску повітря в шинах.

Для покупців доступний лише один варіант двигуна: це новий бензиновий мотор V6 3.5 літра, потужність якого становить 273 коні. За 5000 обертів на хвилину мотор досягає крутного моменту в 340 Нм. Двигун дуже спритний, розганяється до ста кілометрів всього за 7 секунд. У парі з ним працює 6-діапазонний автомат. Хоча мотор більш тихий, але менш потужний, ніж попередній турбо-двигун. У роботі АКПП трапляються неполадки: заминки при увімкненні нижчої передачі, але загалом передачі перемикаються ненав’язливо і плавно.

У США кросовер доступний у базовому варіанті і з пакетом Technology. За передньопривідний RDX з базовим оснащенням просять 34 500 доларів, а за повнопривідну версію – 35 900 доларів. Acura з пакетом технологій обійдеться приблизно в 38 200/39 600 доларів з переднім/повним приводом відповідно.

Базова комплектація пропонує сидіння зі шкіри, підігрів переднього ряду сидінь, ABS, камеру заднього огляду, роздільний клімат-контроль, аудіосистему, радіо Пандора, відправку SMS, люк, кнопку запуску двигуна. При замовленні додаткового пакета технологій «Technology Package» покупцеві будуть доступні система AcuraLink, навігація з голосовим управлінням, жорсткий диск з об’ємом пам’яті 60 Гб, система руху з перенаправленням, погода, зондування, біксенонові фари і передні протитуманні фари, аудіосистема преміум-класу.

В Acura 2014 тепер немає системи, що вмикає при пробуксовці повний привід, водій сам при необхідності перемикає привід. На всіх колесах встановлюються ефективні дискові гальма, ззаду багатоважільна незалежна підвіска, а спереду стійки Макферсон.

Серед кросоверів свого класу він більш спортивний. Його заносить на крутих поворотах, кермо занадто легке, що додає незручностей при русі на невеликій швидкості, а на високій швидкості ці недоліки непомітні. Автомобіль поводиться добре як на міських вулицях, в пробках, так і на швидкісній трасі. Маючи двоступеневі амортизатори, він добре тримається на складних ділянках і без проблем долає горби. При міській їзді автомобіль з переднім/повним приводом споживає відповідно 11.8/12.4 літра. На трасі витрата палива скорочується до 8.4/8.7 літра, а в змішаному циклі – 10.1/10.6 літра.

Acura RDX 2014 спортивна зовні і комфортабельна усередині, але, якщо чесно, це автомобіль без родзинки і видатних особливостей. Це безпечний сімейний автомобіль, створений спеціально для людей, які люблять стильні кросовери середнього класу. Що стосується співвідношення вартості та запропонованих опцій, то нова Acura запропонує потенційному покупцеві більше, ніж Mercedes, BMW і навіть Lexus RX 350. Але, придбавши Acurа RDX, ви не зможете отримати деякі висококласні опції, доступні цим більш дорогим конкурентам: помічник при парковці , моніторинг сліпих зон, адаптивний круїз-контроль та інші. Хоча для своєї цінової категорії це цілком гідний автомобіль, що заслуговує уваги і поваги.