Усі ми вже давно звикли до автомобілів із системами бітурбонаддуву, де повітря розганяють дві турбіни. Протягом кількох останніх років баварська автомобільна компанія BMW запропонувала рішення дизельного двигуна аж із трьома нагнітачами (машини з таким мотором позначають як 50d). І що тепер? Та ж BMW у наступному році планує шокувати автосвіт своєю новинкою із цілими чотирма турбінами!

фото BMW 750d, 550d, X5M50d, X6M50d, N57S, B57 TOP

Для розкішного седана 7-series уже мало трьох турбін, тому йому на допомогу прийде електронний нагнітач, що витягуватиме тягу на високих обертах.

Попередній, тріпл-турбінний, мотор мав офіційне позначення N57S і був презентований у 2012 році, що, погодьтеся, трапилося досить таки давно, зважаючи на надзвичайну динаміку технологічного оснащення машин в останні десятиліття. Наразі він має не такий уже й великий об’єм у 3,0 л. і потужність 381 к. с. З одного боку цього достатньо, зокрема, для таких моделей, як бізнес-седан 550d і преміальні кросовери X6 i X5 (моделі M50d). З іншого під капот умовної моделі 750d такий мотор вже не поставиш, щоб зкомпрометувати легендарну “сімку”, а заразом і всю компанію. Саме тут на допомогу і прийшла ідея встановити ще більше турбонагнітачів під широченний капот престижного, статусного седана.

Попри очікувану ексклюзивність нового двигуна, насправді він може виявитися тим самим N57S із трьома турбінами, а четвертим буде нагнітач, який працюватиме на високих обертах, де турбіни витягують недостатньо добре. Така схема дозволить покращити відгук мотора на педаль газу. Наразі кодова назва движка B57 TOP (навіть цифра така ж, як і в тритурбінного) і передбачається, що він досягатиме 400 к. с. і 800 Нм! Серед інших прогнозів – згодом новачок замінить N57S під капотами зазначених вище моделей, однак цілком можливо, що цього не станеться, або ж він буде одним з варіантів комплектування автомобіля. Працюватиме B57 з 8-ступеневим автоматом і лише на повнопривідних модифікаціях. Теоретично, у разі появи нової моделі X7, B57 буде і під його капотом.