На початку 90-х років німці з VW викуповують права на легендарну французьку компанію Bugatti. І на честь цієї чудової події в 1993 році німці випускають Bugatti EB110. ‘EB’ – ініціали батька-засновника Ettore Bugatti, а 110 це кількість днів з його смерті. Вперше він був показаний публіці в Grande Arche at La Defense в Парижі, Франція.

фото Bugatti EB110

Знаєте, хто створив цей прекрасний кузов? Марчелло Гандіні – італійський автомобільний дизайнер. Гандіні також розробив дизайн для багатьох класичних автомобілів, у тому числі: Alfa Romeo Montreal, Audi 50, BMW 5 Series, Lamborghini Diablo та інших. І йому було поставлене завдання створити унікальний і стильний кузов, який повинен був стати даниною поваги чудовому стилю минулого. Результатом став аеродинамічний шедевр з алюмінієвих панелей на вуглепластиковій просторовій рамі. Перші п’ять дослідних зразків мали алюмінієву раму. Алюміній був обраний через його легкість і високу міцність. Aerospatiale (французька авіаційна компанія) взялася допомогти у виробництві кузова, у зв’язку з труднощами надання потрібної форми металу.

Механізм відкриття дверей типу «гільйотина» – візитна картка конструктора Марчелло Гандіні. Двигун виставлений на загальний огляд через велику засклену поверхню кришки капота.

фото Bugatti EB110

Встановлений 3.5-літровий двигун V12 з подвійним верхнім розподільчим валом виробляв вражаючі 553 к.с., чому сприяли чотири турбокомпресори IHI. Ця потужність розподілялася на всі чотири колеса, зокрема, 73% на задні, за допомогою шестиступеневої ручної коробки передач. Розгін 0-100 км/год досягався за 3.6 секунди, максимальна швидкість 335 км/год. Вентильовані дискові гальма Brembo допомагали зупинитися цьому монстру.

Спереду встановлені важільно-поршневі амортизатори, ззаду – два амортизатори на кожну сторону. Для тих, кому можливостей EB 110 здавалося недостатньо, у 1992 році була побудована модель Bugatti EB110 SS (SS означає SuperSport) – полегшена версія суперкара з двигуном збільшеної віддачі: потужність – 611 к. с. при 8000 об/хв., крутний момент – 647 Нм при 4200 об/хв. Для розгону з місця до 100 км/год йому потрібно було 3,3 секунди. Максимальна швидкість – 355 км/год. Всього був проданий 31 екземпляр моделі SS по ціні $380 000 кожен.

фото Bugatti EB110

Один з них – яскраво-жовтого кольору – в 1994 році був придбаний Міхаелем Шумахером, що стало рекламною підтримкою проекту. У 1996 році EB110 SS взяв участь у північноамериканських змаганнях на витривалість “24 години Дайтони”. Один з трьох гонщиків, що пілотували його – Дерек Хілл, син легендарного Філа Хілла, чемпіона “Формули-1″ і “24 години Ле-Мана”. EB110 – це той автомобіль, яким би пишався Етторе. Він став легендарним у лінійці Bugatti.