фото Citroen DS5 2015

Передня оптика отримала ефектні ходові вогні

Можливо, найбільш естетичний та чуттєвий автомобіль сучасності – Citroen DS5 – пройшов процедуру фейсліфтингу, яка в основному торкнулася обличчя моделі, задок чіпали по мінімуму. На нашу думку машина абсолютно змінила імідж і мусимо самі собі зізнатися – перестала бути чуттєвою. Тепер вона стала чи то жорсткішою, чи то грубішою, одним словом зализані форми передка поступилися місцем зморшкам на лобі типового бика з району. Можна підійти до характеристики дизайну і з іншого боку – тепер це той тип бізнесменів, у яких на обличчі написано – “я апасний”.

фото Citroen DS5 2015

Задок чіпали по мінімуму. Не наважились повністю знищити витвір мистецтва?..

Однак все сказане скоріше ностальгія за минулою елегантною мордочкою, яка вабила до себе. Новий же Citroen використав ідею, яку експлуатують вже багато автовиробників – підкреслена агресія у решітці радіатора і фарах, яка не в останню чергу досягається за рахунок ефектного розташування ходових вогнів. В новому ж DS5 ключову роль грає саме велична хромована решітка, яка підкреслює пащу повітрозабірника. Ззаду це більшою мірою знайома нам раніше машина – підправили лише ліхтарі та оновили стилістику вихлопних труб.

фото Citroen DS5 2015

Салон незмінно аристократичний і футуристичний

Спершу машину оснащуватимуть бензиновим мотором THP 165 з відповідною потужністю об’ємом 1,6 л. з новою автоматичною 6-ступеневою коробкою EAT6. Такий тандем забезпечує доволі непогану економію пального – всього 5,9 л./100 км. Однак основну частину складають все ж славнозвісні французькі дизелі. І недарма – вибору варіантів позаздрять навіть преміальні світові виробники. По-перше, це BlueHDi 120 i BlueHDi 150 (1,6 л.), що матимуть 6-швидкісну механіку, однак з другої половини 2015 можна буде зазіхнути і на автомат. Натомість BlueHDi 180 (2,0 л.) одразу пропонуватиметься з автоматичною КПП. Сюрприз для любителів погасати буде пізніше – це THP 210 з механікою.

Екологічні тренди не могли оминути витончених французів, тому автомобіль матиме гібридну модифікацію: сумарна потужність бензинового двигуна і електромотора складає 200 к. с. і довзоляє витрачати всього 3,5 л./100 км. Що ж, глобалізація не пішла на користь Citroen DS5, але це може дозволити компанії залучити нових клієнтів до покупки своєї доволі нішової моделі.