Раніше Микола вже писав про те, що в компанії Volvo не дуже хочуть годувати армію своїх менеджерів з продажу і, можливо, поступово перейдуть на віртуальні способи реалізації своїх авто. Схоже, що в Hyundai притримуються схожої думки, оскільки створили власну концепцію Hyundai Rockar. Загалом ідея полягає в тому, що класичний вигляд автосалону, як ми його собі уявляємо фактично ліквідується. Безумовно, сам оглядовий майданчик залишається, однак дещо модернізовано організаційну структуру. Менеджерів з продажу, як таких, немає, їх вирішили замінити, так би мовити, “людьми з вулиці” – вони ніби супроводжують покупця, ненав’язливо з ним спілкуючись. Їхній розум не забруднений різноманітними маркетинговими прийомами, тому що вони здебільшого не мають відношення до автосфери. Наприклад, журналісти інтернет-видання Autoexpress, відвідавши такий автоцентр з’ясували, що жоден з трьох цих так званих “Янголів” не працювали раніше спеціально в автосалонах. Зокрема, одна жіночка перед тим була задіяна у сфері косметичних засобів, інший чоловік до цього фактично не мав досвіду “спілкування” з автомобілями, а ще один – взагалі дуже побіжно цікавиться автівками і навіть сумнівався чи йти працювати на таку роботу. Цікаво, що більша частина “Янголів” жінки, що дещо змінює парадигму ведення автобізнесу. До речі, є ще одна приємна і хороша функція у Hyundai Rockar. Можна замовити тест-драйв певної машини без супроводу менеджера. Зважаючи на відгуки споживачів цієї послуги – багато хто почувався комфортно, не було такого собі тиску у виборі авто й у самому тест-драйві.