Давно минули ті часи, коли корейські бренди славилися своєю дешевизною і, так би мовити, перехідною ланкою до більш дорогих, якісних європейських та японських автівок. Але як щойно було сказано – ті часи справді пройшли. Сьогодні, користуючись тими старими критеріями розпізнавання корейського авто, людина скорше вкаже на китайця, оскільки саме вони зайняли нішу дешевих перехідних авто. Нинішні Kia, Hyundai, навіть Ssang Yong завершили стадію перетворення з гусені в метелика і тепер часом дають фору в плані дизайну тим самим снобічним європейцям та японцям, які здебільшого розвивають колись знайдені популярні рішення у зовнішньому оформленні.

Kia Optima EX, hybrid, гібрид, engine, двигун, 2,4 л., електромотор

Під капотом тісно, але охайно розміщені усі елементи силового агрегату. Будь-який ремонт вочевидь може добряче влупити по кишені

Мова наразі піде про Kia Optima, який на мою суб’єктивну думку є одним з найкрасивіших авто на цей день. Єдине, що мене тривожить і чому я би відмовився від покупки саме цього автомобіля, – це низький кліренс. Він складає всього 130 мм.. Через надзвичайно погану якість наших навіть асфальтованих доріг, вже мовчу про сільські грунтівки, і маючи досвід кермування по цих дорогах авто з тими ж 130 мм кліренсу, я раз і назавжди відмовився заглядатися на щось, що має менше 160 мм під дном.

Kia Optima EX, hybrid, гібрид

Салон у корейця виглядає не гірше, ніж у BMW. Зважаючи на застій у дизайні “баварців”, то вигляд навіть цікавіший, ніби з класичними нотками

Kia Optima EX, hybrid, гібрид

У профілі машини нічого видатного, лише оманливо стрімкий стрілоподібний стиль

Та менше з тим. Хочу зробити кілька нотаток про гібридну версію Optima. Насправді вихідні характеристики у гібрида Optima EX досить таки вражаючі. Силовий агрегат складається з 2,4-літрової рядної “четвірки” та електромотора, які передають 199 к. с. і 235 Нм своєї потужності й обертового моменту відповідно через 6-ступеневий автомат на передні колеса. Та з огляду на свідчення людей, які їздили на цій машині, складається враження буцімто там насправді мотор від інвалідної коляски стоїть. Кажуть, що іноді хочеться вийти з цієї Optima та піти пішки, бо це буде швидше. Разом з тим зазначають ніби для людини, яка економить свої грошові ресурси – це чудовий варіант. Треба визнати – навряд гібрид може бути єдиною машиною у сім’ї. Навіть у розвинених країнах це ще досить таки статусна річ і частіше за все є другою, а то й третьою автівкою, якою може користуватися, наприклад, дружина успішного підприємця. Від себе скажу точно одне – що зовнішність, що салон у цього Kia є навдивовижу органічними та вивіреними з точки зору дизайну. Однак як казав один український журналіст стосовно усіх корейських моделей – малювати автомобілі вони навчились, а от їздити їх ще не навчили…

Kia Optima EX, hybrid, гібрид

У гібридній версії ліхтарі зробили прозорішими, прибравши звичний густий червоний колір