Водіям, які живуть неподалік нашого західного кордону водночас пощастило і не пощастило. З одного боку вони ближче до цивілізації та можуть купувати хороші автомобілі з-за кордону, а з іншого боку українська держава, зрозумівши їхнє вигідне становище, всіляко перешкоджає комфортному і вільному користуванню приватної власності людей, вигадуючи законодавчі перепони. Саме проти цього 23 жовтня в суботу у Луцьку зібралися близько сотні автомобілістів, які регулярно змушені їздити на машинах з європейськими номерами.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Через відсутність якісної і доступної альтернативи люди за можливості купують автомобілі за кордоном

Найбільш активними в організації зустрічі виявилися представники ГО “Автомайдан Україна”, щоправда, початок з’їзду виявився не таким яскравим, адже з першопочаткової точки збору на Замковій площі через дощову погоду людям довелося переїхати в Палац культури міста Луцька.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

З’їзд було заплановано провести на Замковій площі міста Луцька

З-поміж помітних організацій також були присутні представники від “Євро Авто Сили”, які також опікуються цим питанням на загальноукраїнському рівні.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

На з’їзді були присутні представники організації “Євро Авто Сила”

Так, представник цієї ж організації Олександр Чернявський фактично визнав, що створення перепон користуванню автомобілем на європейських номерах створює корупцію, оскільки ніхто не живе “чесно”, тобто в рамках закону, бо це невигідно кожній окремій людині: “Треба давати якісь хабарі, або їздити на “пересічки””.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Через безглузде, антигромадянське законодавство люди змушені постійно їздити на “пересічки” або давати хабарі митникам

Інший представник “Євро Авто Сили” – Олег Ярошевич – продовжив думку колеги, однак до його виступу є кілька зауважень. Замість того, щоб принципово стати на вигідній для “власників єврономерів” позиції, представник організації пишається тими незначними поступками… які вони вимолюють у держави і все одно не отримують! Те, що з міфічної робочої групи при профільному комітеті Верховної Ради України на чолі з якоюсь Южаніною нічого не вийде, тверезо мислячим людям було зрозуміло від початку. Держава традиційно зайнялася тим, що у неї виходить найкраще – окозамилювання не дуже розумного народу, який у все це вірить. Однак Ярошевич заявляє, що “Євро Авто Сила” подала власний законопроект. Гарад, подали. Якого результату очікували від Верховної Ради України, що більше нагадує психічно хвору людину, яку запхали в психлікарню через її недієздатність. Незрозуміло… Та й придивимося до самого запронованого активістами законопроекту. Там пропонують, щоб люди на єврономерах могли безперешкодно їздити по території України протягом року. Оце так успіх був би – напевно подумала більшість. Але чому людина, яка поїхала в Європу за свої важко зароблені гроші, придбала там автомобіль за свої важко зароблені гроші та привезла його в Україну за свої важко зароблені гроші ще мусить піддаватися якимось гонінням чи обмеженням з боку держави… чи активістів? Потрібно вимагати і вибивати право безперешкодно їздити на такому автомобілі взагалі безлімітно, без прив’язки до строку. Адже разом з більш свіжою і не такою вкатаною б/в машиною, якими є продавані в Україні автомобілі, такий автовласник залишає гроші в різних автомайстернях під час ремонту, на автозаправках, залишаючи гроші в кишенях тих самих парламентських олігархів. Та таким людям треба видавати на кордоні при в’їзді в Україну медалі за відвагу і надавати їм дипломатичну недоторканність, бо саме вони являються одними з тих, хто підтримує на плаву таку розхитану країну як Україна. Відповідно так само безглуздо просити якісь інші цінники на розмитнення, ще й використовуючи при цьому за орієнтир літраж двигуна – вже давно стало зрозуміло, що в сучасних автівках літраж часто-густо не грає жодної ролі. І не треба дивуватися, що коли до держави приходиш із проханням “бийте нас трохи менше”, перше, що вона зробила – запропонувала старий тариф розмитнення розтягнути ще на 16 років (яке цікаве число, чому не 15 або 17).

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Будь-які тарифи при ввозі власниками єврономерів таких автомобілів повинні бути відсутні

Із чим точно можна погодитися з Олегом Ярошевичем, так це з тим, що, дійсно, усі легітимні способи спілкування з державою вичерпано, причому давно. Вона наразі почала грати роль клінічного дебіла, який не в стані сприйняти якихось слів на слух. Тож із тим, що було вирішено організувати загальноукраїнський протест в урядовому кварталі Києва, можна погодитися, щоправда, за однієї умови. Це має бути справді загальноукраїнський протест, адже зазвичай приїжджає кілька машин або приходить кілька людей, яких банально важко помітити в загальному потоці, не те що прислухатися до них.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

У випадку невиконання їхніх умов учасники з’їзду погрожують перекрити Урядовий квартал Києва. Поки що лише погрожують…

Так чи інакше сотня автомобілістів з Луцька, Ковеля та ще декількох населених пунктів Волині занадто мало для здійснення поставленої вимоги. До того ж цю сотню ще треба зібрати в Києві.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Поки що найширше ця акція поширилася на Волині

Цікаво, що один з таких автовласників – Радім Романюк – виступив з критикою вже аналізованого законопроекту. Він зазначив, що проект передбачає виключення норми про 5-10 днів транзиту. Але повертаємося назад, до того, що вже було сказано, і розуміємо, що відсутність такого обмеження це вже результат, бо жодних обмежень не має бути взагалі.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Громадяни України обурюються через відсутність в запропонованому законопроекті транзиту на 5-10 днів

Інший автовласник – Григорій Панасюк – доречно зауважив, що від законопроекту також відмовилися через пропозицію пільгового тарифу на 100 або 150 євро залежно від об’єму двигуна (менше або більше 2,5 л.), оскільки тут важче буде знайти вигоду для зацікавлених у цьому парламентарів. Однак знаючи таку зажерливість державного апарату немає сенсу говорити про тарифи – їх, як і строку, не має бути взагалі. Людина вільна розпоряджатися своєю власністю.

Олег Ярошевич, Радім Романюк, Автомайдан Україна, Автомайдан. Волинь, Євро Авто Сила, Григорій Панасюк, Верховна Рада України, Луцьк, Ковель, Палац культури міста Луцька, Олександр Чернявський, Україна, Київ

Єдина причина для існування митних тарифів – особисте збагачення кожного державного посадовця, який має доступ до митниці

Закінчилася зустріч фактично нічим – створили ще одну організацію (ініціативну групу) при ГО “Автомайдан. Волинь”, яка буцімто повинна займатися проблемними питаннями власників єврономерів. Та чи вийде з цього щось? Навряд. Люди просто зібралися, поговорили і пішли, а свої проблеми не вирішили.