Сучасний автомобільний світ пропонує безліч можливостей бути власником маленького, на перший погляд не статусного авто, але водночас їздити на машині, що підкреслює Ваш смак і естетичне сприйняття. Мабуть, зайве казати, що італійці з’їли все, що тільки можна на розробці дизайну автомобілів протягом останніх 100 з гаком років. І навіть бюджетний FIAT вже не є таким бюджетним, а скоріше експресивним мікромобільчиком для дамочок-модниць та дуже чутливих чоловіків :)

Тому компанія не зраджує взятому раніше курсу і в другому півріччі 2015 року планує випустити свіженького конкурента вже трохи потертому Mini – кросовер 500X. Оскільки італійці тепер мають доступ до розробок Chrysler (ці дві компанії утворили корпорацію), то відповідно і технології американців також вже можуть використовувати. Саме тому за платформу для нової моделі обрано Jeep Renegade. Як уже було вказано – 500Х кросовер, тому має на вибір два типи приводу: передній зі спеціальною системою Traction Plus (яка покращує зчеплення на слизьких покриттях) і відповідно повний.

фото FIAT 500X, 2015, зад

Ззаду маленький Фіатик навіть нагадує більш престижні Alfa Romeo

Силові ж агрегати для цієї машини пропонуються далеко не дитячі. Для переднього приводу є вибір з двох моторів: 1,4-літрового турбованого бензинового потужністю 160 к. с. і 2,4-літрового атмосферного на 180 к. с., при цьому обоє рядні 4-циліндрові. Повний привід оснащується лише другим, потужнішим. Так само і з трансмісіями: 6-ступенева механіка і 9(!)-швидкісний автомат. Останній встановлюється із сильнішим двигуном.

Але FIAT був би не FIATом, якби не запропонував кілька яскравих цяцьок у виборі машини. Наприклад, фарбуватиметься новинка в один з 12 кольорів, а дизайнів колісних дисків цілих 8! Вже традиційно автовиробники оснащують свої дітища системами підлаштовування роботи мотора, КПП, гальм, і керма під настрій водія. Така краплинка щастя в житті покупця коштуватиме від $20 000 до $28 000. Якщо такий серйозний набір опцій викликає подив, то мушу Вас запевнити, що модель наразі планується лише для американців. Для них це не багато, це навіть мало.