Що ви знаєте про мотоцикли Дніпро? Ви взагалі колись хоч щось про них чули? Маю підозри, що нічого. Тим цікавіше буде дізнатися, що їх свого часу виготовляли в Києві – у самому серці України, в її столиці! Звісно, зараз вони виглядають не так ефектно, як, можливо, виглядали в уже далеких 1970-1980-х, однак… чи справді вони настільки вже нецікаві? Мушу визнати, дехто з тих, хто привіз свої Дніпро на виставку OldCarLand-2018, грунтовно попрацювали над своїми мотоциклами, і виглядає їхня техніка просто неймовірно! А деякі фанати навіть могли купити мотоцикл на фестивалі.

Закордонні класичні мотоцикли

Мотоцикли Pannonia

Та не лише мотоциклами Дніпро запам’яталася остання виставка OldCarLand, і мова не про маленький мопед. З-поміж вітчизняної класики можна було знайти кілька іноземних екземплярів справді неабиякої краси! Узяти хоча б цю Pannonia T-5. Такі мотоцикли сходили з конвеєра угорського заводу Чепель протягом 1956-1975 рр. Усього було випущено 600000 екземплярів. З них на наші терени потрапило 286959 штук. Конкретно модель T-5 виготовлялася з 1964 до 1975 року. На неї встановлювався двигун об’ємом 250 куб. см. потужністю 16 к. с. Звісно, потужності малувато, однак якщо у мене колись буде можливість, я обов’язково куплю мотоцикл такого типу:

OldCarLand-2018, Panonia T-5, мотоцикли

Pannonia T-5 1973 року випуску

Мотоцикли JAWA

OldCarLand-2018, Ява-634, мотоцикли

JAWA-634 1974 року випуску

OldCarLand-2018, Jawa, мотоцикли

Jawa

Класичні українські мотоцикли Дніпро

Мотоцикли МТ 10-36

OldCarLand-2018, МТ 10-36, мотоцикли

МТ 10-36 1986 року випуску

Мотоцикли Дніпро МТ-11

Над цим МТ-11 Дніпро справді чудово попрацювали. Йому не додавали тюнінгу, не знімали зайві елементи, не робили з нього чоппер… Його просто максимально залишили в заводському стані. Залишається лише милуватися такою красою.

  • Вага – 325 кг.
  • Суцільне сидіння
  • Потужність двигуна – 32 к. с.
  • Крутний момент – 4,7 кгс. х м.
  • Ступінь стиснення – 7,0 на АІ-76/8,5 на АІ-93
  • КПП – МТ804 із задньою швидкістю
  • Паливний бак – 19 л. АІ-76/93
  • Карбюратори – двопоплавкові К63Т
  • У повітряному фільтрі сухий елемент
  • Розподільчий вал – усереднений
  • Напруга – 12 В:
OldCarLand-2018, мотоцикл з каляскою МТ-11 Дніпро, мотоцикли

Мотоцикл з каляскою МТ-11 Дніпро 1989 року випуску

Ще один прекрасний варіант реставрації класичного мотоцикла Дніпро МТ-11 до максимально стокового варіанту. Якщо забарвлення попереднього варіанту мені траплялося і доволі часто, то така модифікація для мене була абсолютно новою. Мотоцикл відреставровано лише в 2018 році – одразу з майстерні на фестиваль. Біля нього ж галявина буквально була всіяна моделями з надписом “Продам мотоцикл”. Тож той, хто хотів, міг легко собі підібрати мотоцикл з-поміж класичного мото бу:

OldCarLand-2018, МТ-11 Дніпро, мотоцикли

Дніпро МТ-11 1989 року випуску

Дещо затюнений під японські моделі Дніпро МТ-11 відреставрували 2018 року і намагалися продати прямо на фестивалі. Не знаю, чи його хтось придбав, але штука неймовірно красива, і сподіваюся вона знайшла свого хазяїна:

OldCarLand-2018, Дніпро МТ-11, мотоцикли

Дніпро МТ-11 1989 року випуску

Мотоцикл Дніпро-Yamaha

Цей Дніпро-Yamaha – приклад нехай корчуватого, але крутого тюнінгу, коли з старий мотоцикл досить таки непогано осучаснюється. До речі, саме цей варіант реставрували у 2016 році та придбати його можна було прямо на фестивалі:

OldCarLand-2018, Дніпро-Yamaha, мотоцикли

Дніпро-Yamaha

Бажаєте ще трохи мотокласики? Заходьте сюди – тут також не лише мотоцикли Дніпро!