Нарешті компанія Jaguar випустила свій перший повноцінний спортивний позашляховик F-Pace. Його світова прем’єра відбулася на автосалоні у Франкфурті 2015. А передсерійним був концепт C-X17, який вперше показали восени 2013-го. Новий позашляховик зовні дуже схожий на своїх побратимів, їм усім притаманна фірмова решітка радіатора. А ще заднє скло і ліхтарі в стилі моделі F-Type. І всю цю пишноту прикрашає вузька головна оптика, масивний передній бампер, доступний у декількох варіантах (залежно від модифікації).

Для Jaguar F-Pace пропонуватимуть шість комплектацій: Pure, Prestige, Portfolio, R-Sport, S и First Edition, але остання комплектація буде доступна тільки в перший рік з моменту початку продажів автомобіля. Розмір коліс, які будуть доступні для встановлення на позашляховик, складають 18 і 20 дюймів. Давайте перейдемо в салон і дізнаємося, які опції там стоять і, взагалі, що він собою являє. Але спочатку скажу, що салон Jaguar F-Pace розрахований на п’ятьох осіб, включаючи водія. Оформлення передньої панелі виконано в стилі нових седанів XE і XF 2 покоління з великим 10,2-дюймовим екраном (в простіших версіях діагоналлю 8,0 дюймів) мультимедійної системи InControl Touch Pro, оснащеної потужним чотириядерним процесором, жорстким диском на 60 Гб, підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також можливістю роздавати Wi-Fi на вісім пристроїв.

Також в оснащення включена просунута система навігації, аудіосистема Meridian з 11 або 17 динаміками, лазерний проекційний дисплей, який не відблискує на сонці, а повністю електронна панель приладів розмістилася на дисплеї діагоналлю 12,3 дюйми. Зрозуміло, передбачено безліч систем безпеки, включаючи стеження за розміткою, розпізнавання дорожніх знаків і пішоходів та багато чого ще. А тепер поговоримо про технічні характеристики нового Jaguar F-Pace. Він побудований на новій модульній алюмінієвій платформі iQ, що раніше дебютувала на вищезгаданих седанах. Кришка багажника тут виконана з композиту, поперечна підсилювальна балка – з магнію, а частка алюмінієвих сплавів в конструкції кузова досягає 80%. Все це дозволило зробити позашляховик досить легким – його маса, залежно від версії, варіюється від 1 665 до 1 861 кг.

Габаритна довжина Jaguar F-Pace складає 4731 мм, величина колісної бази – 2874, ширина – 1936, висота – 1652, дорожній просвіт (кліренс) дорівнює 213 міліметрів. Об’єм багажника без запаски становить 650 літрів (при складених спинках заднього ряду – 1740 л), а при наявності докатки обсяг відсіку скорочується до 508 і 1598 л відповідно. Кришка багажника оснащена функцією безконтактного відкривання і закривання, а спинки крісел регулюються по куту нахилу і складаються в пропорції 40:20:40. Привід на Jaguar F-Pace може бути заднім, або повним. Повнопривідні версії оснащені системою Adaptive Surface Response (ASR), яка представляє собою трохи доопрацьовану для даної моделі позашляхову систему Terrain Response, запозичену від автомобілів Land Rover. Виробник уточнює, що F-Pace здатний долати брід завглибшки до 525 мм, а кути в’їзду й з’їзду у нього дорівнюють 25,5 і 26 градусів відповідно.

Початковим движком для Jaguar F-Pace є 2,0-літровий турбодизель сімейства Ingenium потужністю 180 к.с. (430 Нм), який доступний із заднім приводом і механікою, або з повним приводом і 8-діапазонним автоматом ZF. У першому випадку з місця до сотні автомобіль прискорюється за 8,9 секунди. Більш потужний дизельний варіант оснащений 3,0-літровою “шісткою” з віддачею в 300 сил і 700 нм крутного. Такий можна придбати тільки з повним приводом і АКПП, а від 0 до 100 км/год він розганяється за 6,2 сек. Базовий бензиновий движок – це дволітрова “турбочетвірка” Ingenium (240 к.с. і 340 Нм), яка зкомпонована з автоматом, але привід – тільки задній (до сотні за 7,5 с).

Топовим варіантом на момент появи F-Pace є 3,0-літровий бензиновий V6 з приводним нагнітачем, повним приводом і АКПП. Він доступний у варіантах віддачі на 340 (450 Нм) і 380 сил (на версії First Edition), забезпечуючи прискорення до першої сотні за 5,8 і 5,5 с відповідно. Максималка обмежена електронікою на позначці в 250 км/год. На повнопривідних машинах тяга за замовчуванням передається на колеса задньої вісі, а при необхідності електрокерована муфта може перекинути до 50% моменту на передні колеса. Пізніше в лінійці з’явиться версія з 5,0-літровим V8, а ще в Jaguar працюють над створенням двох інших позашляховиків, один з яких встане на щабель нижче F-Pace, а другий – на щабель вище.