Peugeot 2008 приваблює в першу чергу дизайном. Хоча, мушу зізнатися, із самого початку машина мені не надто сподобалася – якось простувато виглядає. Зовсім інше враження склалося під час тест-драйву – мені несподівано сподобався стиль цього кросовера. Звісно, моя думка дуже суб’єктивна, однак неймовірна популярність машини в Європі явно свідчить про хороший баланс споживацьких характеристики, у тому числі й зовнішньої привабливості.

тест-драйв, Peugeot 2008

Характерною рисою Peugeot 2008 являється сходинка на даху, покликана збільшити простір для голови задніх пасажирів усередині

Силові агрегати Peugeot 2008

Мені на тест-драйв дістався Peugeot 2008 з бензиновим турбодвигуном 1,2 л. на 3 циліндри, 110 к. с. з автоматом. В Україні цей компактний кросовер можна ще замовити з атмосферною версією на 82 к. с. і механічною коробкою передач. Менеджер автосалону також повідомив і про 130-сильну версію, однак 2008 її позбавлений. Натомість такий невеликий за об’ємом мотор стоїть на нинішньому флагмані кросоверного модельного ряду Peugeot – 5008. Подейкують, що подібний двигун не надто відчувається на важкій машині. Що ж, мені не вдалося це перевірити – машина не пропонувалася для випробувань.

тест-драйв, Peugeot 2008

Передню частину Peugeot 2008 французи ще більш-менш доопрацювали, а от задок досі, як на мене, залишається занадто пісним

Підвіска Peugeot 2008 складно назвати еталоном комфортності. Серію дрібних нерівностей вона передає аж надто чітко. А от великі ями ковтає навдивовижу гарно: після постійної вібрації на українській дорозі такої комфортної роботи в екстремальних випадках від неї не очікуєш. З іншого боку, суб’єктивно старша модель Peugeot 3008 жорсткіша.

тест-драйв, Peugeot 2008

Навіть у стандартній комплектації Peugeot 2008 ручки дверей оздоблені лакованим пластиком, а підлокітник обшитий тканиною

тест-драйв, Peugeot 2008

Передні сидіння Peugeot 2008 мають розвинену бокову підтримку, а передня панель оздоблена пластиком під карбон

Щодо кліренсу Peugeot 2008 офіційної інформації немає, однак представники салону власноруч міряли його під захистом двигуна – отримали цифру 180 мм., що дуже непогано для компактного кросовера. Та що важливіше – цей же захист не є українською опцією, яку пропонує салон, він іде з заводу на всіх машинах.

тест-драйв, Peugeot 2008

Менеджер автосалону стверджував, що кліренс Peugeot 2008 під заводським захистом двигуна складає 180 мм. Доволі суттєвий показник, хоча він не є заводським, це вимірювання вже в Україні

Комплектація Peugeot 2008

За містом на Peugeot 2008 буде зручно їхати, оскільки в топовій комплектації він уже оснащений круїз-контролем. Однак усі комплектації цього кросовера тією чи іншою мірою подібні одна до одної і відрізняються лише легкосплавними дисками, панорамним дахом, навігацією, системою Grip Control, а також задніми камерою та парктроніком. Тобто, грубо кажучи, в Україні комплектації лише дві. З іншого боку, на українському ринку не можна замовити шкіряний салон. Так виявилося, що завод вважає зайвою цю опцію з маркетингової точки зору. Так само ми не можемо замовити механіку з дизелем, лише з бензином. Більше того, ще донедавна в нас можна було зустріти лише автомат або робот із бензином, механіку почали везти не так давно. Ще раніше був і бензиновий двигун 1,6 л. На західному ж ринку комплектацій значно більше.

тест-драйв, Peugeot 2008

Так само, як і передні, оздоблені задні двері Peugeot 2008

Раніше в Україні були й простіші комплектації без центрального екрану мультимедійки. Сучасні реалії такі, що український ринок більше споживає автомобілів з автоматами. Навіть компактний Peugeot 108 іде переважно з роботом. Західний же ринок звертає уваги на механіку, навіть якщо говорити про жінок і молодь. Те ж стосується й старших моделей 3008 і 5008 з механікою.

тест-драйв, Peugeot 2008

До простору на задньому ряді Peugeot 2008 питань не виникає, а от подушка дивана видається пласкуватою

Дизельні мотори з механічною коробкою мав і хетчбек Peugeot 208. Однак навіть для нього наразі такий варіант недоступний.

тест-драйв, Peugeot 2008

Навіть у базовій комплектації Peugeot 2008 є мультимедійна система і двозонний клімат-контроль

Менеджер Peugeot також стверджував, що ця модель може привабити і якістю антикорозійної обробки, адже гарантія на кузов складає 12 років.

З-поміж конкурентів моделі можна назвати Renault Captur, Nissan Juke, а також Suzuki Vitara, Mazda CX-3, частково Suzuki SX4.

Вартість топової комплектації Peugeot 2008 2018 року становить наразі 575 000 грн. Дешевша комплектація з механікою коштує 430 200 грн. Причому базове оснащення виглядає дуже привабливо не лише за рахунок ціни, а й за рахунок таких опцій як підігрів сидінь, датчики дощу та світла, двозонний клімат-контроль, 6 подушок безпеки, система курсової стійкості, протитуманні фари, електросклопідйомники з автоматичним режимом, електропривід дзеркалець, які складаються, система Grip Control, легкосплавні диски, система Start/Stop і парктронік.

Гарантія на Peugeot 2008 складає 2 роки без обмеження пробігу.

 

тест-драйв, Peugeot 2008

Об’єм багажного відділення Peugeot 2008 складає близько 400 л., чого має більш, ніж вистачити для середньої сім’ї

Повна комплектація базового Peugeot 2008 1.2 PureTech на 82 к. с. у комплектації Active:

  • Протитуманні фари
  • Круїз-контроль з обмежувачем швидкості
  • Фронтальні та бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира
  • Шторки безпеки
  • Імобілайзер
  • Центральний замок
  • Дистанційний ключ
  • ABS (антиблокувальна система гальм)
  • ASR (електрорегулювання гальмівних зусиль)
  • AFU (система допомоги під час екстреного гальмування)
  • ESP (система динамічної стабілізації)
  • Hill Assist (допомога під час старту вгору)
  • LED ходові вогні
  • Автоматичне вмикання аварійної сигналізації під час різкого гальмування
  • Електропідсилювач керма
  • Двозонний клімат-контроль
  • Бортовий комп’ютер
  • Відображення на дисплеї температури зовнішнього повітря
  • Задній парктронік
  • Додаткове тонування скла задніх дверей і багажного відділення
  • Датчик дощу і світла
  • Індикатор пристібнутих пасків безпеки
  • Передні й задні електросклопідйомники
  • Електродзеркальця з підігрівом і функцією складання
  • Сидіння водія, що регулюється по висоті
  • Кишені в дверях
  • Сенсорний 7-дюймовий екран
  • Радіоприймач
  • 6 динаміків
  • USB-порт
  • Функція Bluetooth
  • Мультифункціональне кермо
  • Колонка керма, що регулюється за висотою і глибиною
  • Запасне колесо (докатка)
  • Металевий захист двигуна
  • Корпус зовнішніх дзеркалець заднього огляду пофарбований в колір кузова
  • Спинка заднього сидіння, що складається в пропорції 1/3-2/3
  • Два кріплення Isofix на задньому ряді
  • Три підголівники заднього ряду
  • Сталеві 16-дюймові диски.

Незабутні враження залишає й абсолютно новий Peugeot 508, який знову розірвав усі рамки й обіцяє бути надзвичайно популярним!