Як вам Peugeot 508? Хтось іще пам’ятає неймовірні Peugeot 407 і Peugeot 607? Якщо чесно, то я пам’ятаю. А от Peugeot 508 не пам’ятаю. І не можу назвати його неймовірним, як ті машини, хоча він замінив собою одразу обидві свого часу. Що ж, можливо, новий Пежо 508 буде цікавішим, адже він уже показав, що концепцію машини знову змінили. Для цього покажемо вам кілька Пежо 508 фото.

508, Aisin, BlueHDi, i-Cockpit, Peugeot, PureTech, Женева, Женевський автомобільний салон, Peugeot 508

Новий Peugeot 508 принципово змінює філософію моделі, перетворившись в абсолютно спортивний болід

Розміри Peugeot 508

Маркетологи бренду Peugeot наголошують на тому, що попередній 508 був зорієнтований на комфорт для задніх пасажирів (хоча справжні комфортабельні машини можуть робити хіба що американці). Тепер же пріоритет буде європейським – драйв для водія. Можливо, з огляду на це конструктори суттєво зменшили довжину моделі (тепер 4750 мм., менше на 80 мм.), а також колісну базу (2790 мм., менше на 27 мм.) і висоту (1400 мм., менше на 60 мм.). Таким чином, ми бачимо перед собою буквально седан-купе!

Стилістика салону Peugeot 508

Салон чимось нагадує космольоти з фантастичних фільмів, не останню роль у цьому відіграє фірмове компонування i-Cockpit зі зменшеним кермом і панеллю приладів, яка височіє над ним. Peugeot 508 оснащено великим 10-дюймовим екраном з клавішами-тумблерами під ним, і все це розвернене саме в бік водія. Важіль КП, напевно, можна назвати найеклектичнішою деталлю інтер’єру, адже він має надзвичайно нестандартну форму, та й розміщений дещо лівіше звичного центрального положення важеля на тунелі – знову ж таки ближче до водія. Найближчими конкурентами нової моделі мають стати спортивна Mazda 6 і сімейний Форд Мондео.

508, Aisin, BlueHDi, i-Cockpit, Peugeot, PureTech, Женева, Женевський автомобільний салон, Peugeot 508

Нестандартний важіль КП, панель приладів i-Cockpit – у цьому автомобілі нестандартне все

Силові агрегати Peugeot 508

Завдяки форсуванню одного й того ж двигуна для Peugeot 508 вдалося розробити доволі широку лінійку, у яку будуть входити:

  • бензинові турбомотори об’ємом 1,6 л. моделі PureTech з потужністю 180 і 225(!) к. с.;
  • турбодизелі BlueHDi на 1,5 л. і 130 к. с., так і на 2,0 л. з віддачею 160 або 180 к. с.

Попри таке розмаїття силових агрегатів коробка передач лише одна – 8-ступеневий автомат Aisin.

508, Aisin, BlueHDi, i-Cockpit, Peugeot, PureTech, Женева, Женевський автомобільний салон, Peugeot 508

Peugeot 508 комплектуватиметься бензновими двигунами на 180-225 к. с. і дизельними на 130-180 к. с.

Peugeot захлинула сучасна тенденція до побудови преміум-моделей у кузові ліфтбек, тож і 508 тепер такий. Однак це допомогло зробити лінію даху максимально низькою, на що вказує відверто мала висота авто. Лінія засклення відповідно також невисока, тож сподіваємося, що це не позначилося на огляді з салону. А от передній світлодіодний ряд денних ходових вогнів важко назвати низьким – він розповзся на всю висоту бампера, а вночі діодні вогні задніх ліхтарів нагадуватимуть розриви від пазурів дикого хижака. Схоже, ось він – справжній спадкоємець марки, такий собі Пежо 408. Останнім часом французька марка робить цікавими усі моделі, навіть комерційний Пежо Партнер.

Про іншу модель Peugeot – 308 у кузові універсал – ви можете прочитати тут!

Також у автосалонах доступна практична сімейна модель – Peugeot 2008.