захисна система порятунку та звільнення

Привіт, друзі, сьогодні хочу з вами поговорити про одну важливу проблему, яка за багато років забрала чимало життів через безпорадність більшості людей, які не знали, що робити в потопаючому автомобілі. У них не вистачало ні сил, ні спритності, щоб залишитися в живих. А єдиним технічним пристроєм був спеціальний молоток для розбивання скла. Але далеко не завжди є можливість ним скористатися. Це ще у випадку, якщо він дійсно є.

Раптом під рукою немає відповідного предмета? Та й не варто легковажно ставитися до того факту, що сучасний автомобіль часто має дуже міцне скло, і навіть для фізично сильної людини видавити його виявляється проблематично. Скільки трагедій можна було б уникнути, якби у разі аварії та попадання автомобіля в воду, можна було безперешкодно вибратися з нього. Але прогрес і зростаючі вимоги до безпеки здоров’я та життя людей дозволяють сьогодні застосувати більш дієвий спосіб порятунку, ніж молоток.

Як думаєте, друзі, хто міг технічно реалізувати ефективний засіб порятунку людей з автомобіля, що потрапив у воду? Це вдалося фахівцям компанії Volvo. Нічого дивного в цьому немає, оскільки головною відмінною особливістю будь-якої машини цієї марки завжди була безпека і надійність. Підтвердженням репутації став вихід у світ чергового революційного пристрою REGS в галузі захисту життя людей, які знаходяться в автомобілі. Абревіатуру REGS розшифровують як «захисна система порятунку та звільнення».

Тестові випробування вже проводяться і недовго залишилося чекати той день, коли в серійних автомобілях подібний пристрій буде звичним.

Принцип роботи простий і заснований на спрацьовуванні механізму руйнації скла при попаданні автомобіля у воду. До комплекту деталей входять датчики тиску, встановлені у двері автомобіля. Саме вони при надмірному тиску і деяких інших параметрах дають сигнал піротехнічним патронам і металевому ударнику зруйнувати скло. Активатор монтується на нижньому торці скла і діє таким чином, щоб максимально ефективно розбивати скло з нижньої частини, звільняючи отвір в дверях для евакуації людей. Спрацьовування відбувається в певній точці занурення під воду, коли положення корпусу автомобіля найбільш сприятливе для виходу з утвореного отвору. Сила удару металевим елементом конструкції після активації піропатрона така, що навіть міцне багатошарове скло розбивається на дрібні частини. Видалити його стає легко і порятунок людей з потопаючої машини, яка ще якийсь час залишається на плаву стає справою особистих акробатичних вмінь. Гадаю, ще не одна людина буде вдячна конструкторам цієї необхідної і важливої для збереження життя системи.

На жаль, точних відомостей, коли система буде запущена немає, але 29 поліцейських автомобілів Volvo тестують пристрій на дорогах Голандії. Країна для випробувань вибрана не випадково. Розташована головним чином на рівні моря, а в деяких місцях і нижче, її територія покрита каналами і водоймами.

Часті випадки потрапляння автомобілів у воду стали вирішальними на користь вибору місця випробування. Сотні автомобілів на рік тонуть у цій країні, і не завжди вдається врятувати у них людей. Втім, не тільки в Голандії трапляються подібні трагедії, і прагнення фахівців Volvo до забезпечення повної безпеки знайшло широкий відгук. Ще не запущена в серію система захисту потопаючого автомобіля викликає живе зацікавлення, як у професіоналів автомобільного ринку, так і простих любителів. Те, що подібні пристрої будуть розроблятися і в інших компаніях, сумнівів немає, а в недалекому майбутньому купити їх можна буде в будь-якій країні. Але концерн Volvo, що знаходиться в авангарді впровадження систем безпеки, робить все для досягнення поставленої мети. До 2020 року рівень і набір засобів по збереженню життя людей повинен бути таким, щоб в автомобілях цієї марки люди перестали гинути.