Ви вважаєте, що диски діаметром 22 дюйми завеликі для малолітражки, хай навіть і європейської? Чи може ви гадаєте, що новий компактний Smart Forfour виглядатиме недолуго на рейках у вигляді автомотриси? Що ж, інженери компанії Smart мислили інакше і поставили свого малюка на залізну дорогу. Наприклад, лише згадані 22-дюймові колеса машини важать 80 кг, хоча навряд у цьому випадку вони створюватимуть проблеми при керуванні машиною, оскільки керувати автомобілем у класичному розумінні, навряд доведеться – куди колія веде, туди машинка і їде :) Між іншим, зважаючи саме на це, німецькі спеціалісти позбавили автомобільчик системи рульового управління взагалі, кермо, вочевидь тепер буде відігравати декоративну роль або ж буде таким собі поручнем. Алюмінієві опори були просто зварені між вісями, аби колеса випадково не повернулися. Проробивши усі ці чудернацькі операції, Smart Forfour спустили на рейки і прогнали його по 16,1-кілометровій ділянці британської залізниці. Орієнтувалися, звісно, на те, що мікромобіль побачить якомога більша кількість потенційних покупців, мовляв, навіщо вам потяг, якщо у вас може бути Smart, який зможе проїхати навіть по залізниці? Звучить недолуго?! Власне, іншого пояснення я не можу знайти такому рекламному ходові, крім доказу ексцентричності виробників і, як наслідок, потенційних покупців моделі. Але щоб проїхати 16 кілометрів, з автомобілем працювали півроку!

фото Smart Forfour 2015, колія, рейки, залізниця, Forrail, Англія

Хай Smart і маленький, але на фоні древнього потяга виглядає гідно. Принагідно йому й нову назву дали – Forrail

Між іншим компанія Mercedes-Benz прагне повернути часи, коли популярними були міні-позашляховики з типом кузова кабріолет для напівпляжних-напівшосейних прогулянок. Якщо говорити про німців зі Штутгарту, то напевно йдеться не про такі вже й маленькі позашляховики, оскільки вони збираються зробити зі своєї модельної лінійки окремий ряд повнопривідних кабріолетів. Про це, зокрема, обмовився Вольф-Дітер Курц, голова відділу спортивних автомобілів і позашляховиків, але точніша інформація щодо того, які конкретно моделі варто очікувати з’явиться пізніше, не раніше осені 2015 року.

фото Mercedes-Benz cabriolet, кабріолет, 2015

Чи буде GL мати кузов кабріолет, чи ця доля спіткає лише молодші моделі, типу GLK – поки що незрозуміло.