Subaru Outback, нещодавно показаний на 85 Женевському автосалоні здобуде ту ж інтелектуальну систему повного приводу X-mode, що і його молодший брат – Subaru Forester. Перерозподіл обертового моменту відбувається від двигуна до трансмісії, а потім до коліс.

фото Subaru Outback 2015, 85 Женевський автосалон, задок, back, X-mode

Лінії авто стали різкішими та більш чіткими, увиразнюючи силует авто

Сама система спрямована на те, щоб в екстремальний режимах автомобіль був настільки ж керований, як і на звичайній прямій трасі. Зокрема, натиснувши кнопку X-mode на центральній консолі Subaru Outback, оптимізується робота опозитного двигуна і безступеневого варіатора Lineartronic, активна реакція повного приводу AWD посилюється, а система динамічної стабілізації VDC (Vehicle Dynamics Control) покращує свій контроль. Таким чином система актуальна у найбільш небезпечних ситуаціях. Це допоможе новачкам на початкових стадіях їзди,  а досвідчені водії зможуть підстраховувати себе в режимі навмисне небезпечних маневрів, наприклад, на засніженій або слизькій дорозі.

фото Subaru Outback 2015, 85 Женевський автосалон, салон, інтер'єр, interior, X-mode

Панель приладів залишилася традиційною, без зайвих інновацій

Крім зазначеного оновлення є ще багато інших, передусім технічного плану: SI-Drive, яка регулює роботу двигуна так, що той може бути більш економним, адаптивний круїз-контроль, технологія DC3, яка збалансовує показники руху, посилені гальма і головне – рівень безпеки (машина отримала 5 зірок за методикою EuroNCAP у 2014 році). Витрати пального не тішать, але їх все одно знизили – 10 л. на 100 км. у місті та 6,3 л. на трасі. Очікується, що машина коштуватиме 46 000$. Що ж, немало, як для нашої країни в нинішній ситуації. Побачимо, як піде нове авто…