Космічний корабель Grand Picasso

Citroen Grand C4 Picasso, як і решта сучасних авто, оснащений імобілайзером, який допоможе хоч на базовому рівні вберегти авто від злодіїв. Автомобіль укомплектовано центральним замком, керування яким відбувається за допомогою так званого пульту PLIP, який не лише має вишуканий дизайн, але й приємний на дотик та зручний у використанні. З нього ж можна відкривати двері багажного відсіку. Також на цій машині зустрів систему, яку більшість інших виробників чомусь обходять стороною – замикання дверей під час руху. Крім цього, у випадку удару центральний замок розблокується теж автоматично, щоб потерпілих можна було витягнути з авто.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Ключ Citroen Grand C4 Picasso являє собою доволі міцний брелок, на якому з тильного боку зосереджено кнопки відмикання/замикання авто і відкриття кришки багажника

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Заблокувати двері Citroen Grand C4 Picasso зсередини можна за допомогою кнопки на приливі центральної консолі

Салон Citroen Grand C4 Picasso дарує більше простору і повітря, ніж будь-який інший автомобіль. Парадоксально, але передні двері досить вузькі, та посадка у салон не викликає якихось незручностей, адже це компенсується значною висотою дверного отвору. Підлокітники карт дверей та обшивка сидіння з боків мають не надто приємну на дотик тканину, однак центральна частина сидінь виготовлена з сірого, надзвичайно ніжного і приємного матеріалу. А чого тільки вартий пластик, який буквально проминається під руками, настільки він м’який і якісний. Особливо гарне враження справляє світла вставка на торпедо. Передні сидіння мають значний діапазон регулювань у будь-якому напрямку (по висоті, нахилу спинки, по довжині), тому не надто напружує відсутність електроприводів. Та й колонка керма має регулювання по висоті та вильоту. Сидіння переднього пасажира має абсолютно аналогічний спектр регулювань, до того ж натиснувши на важіль з лівого боку спинки, її можна скласти вперед. Таким чином легко перевезти речі нестандартної довжини.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Карти передніх дверей оздоблені різнокольоровим пластиком, також є ручка під зручний захват. Підлокітник обшитий тканиною. Тут же розміщено динамік аудіосистеми і широку кишеньку, куди влізе пляшка з водою

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Попри те, що спершу передні двері здалися мені вузькуватими, насправді посадка в салон надзвичайно зручна

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Під переднім сидінням Citroen Grand C4 Picasso є бокс із кришкою, куди можна покласти досить великі речі

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Блок освітлення переднього ряду вміщує на собі 3 плафони. Центральний має 3 режими – вимкнено, увімкнено, увімкнено з відкритими дверима. Тут же розташували дві лампочки нічного світла. За ними – “шайба”, за допомогою якої можна відрегулювати положення шторки скляного даху – від повністю закритого до відкритого з трьома проміжними позиціями

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

За протисонячним козирком Citroen Grand C4 Picasso знаходиться тримач для карток і косметичне дзеркальце за зсувною шторкою

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Фірмові сітроенівські зсувні панелі лобового скла дозволяють під’їжджати максимально близько до світлофорів або ж закриватися від надмірно яскравого сонця

Панель приладів отримала надзвичайну стилістику, яку можна порівняти хіба що із салонами космічних кораблів з фантастичних фільмів чи комп’ютерних ігор. Її утворює великий 7-дюймовий екран, на якому, зокрема, відображаються усі дані бортового комп’ютера, зокрема, температури зовні й час. Разом із тим відчувається вплив класики. Принаймні, мені здалося, що дизайнери авто черпали натхнення саме зі старих авто, створюючи химерні обриси повітроводів, а також створюючи навмисно тонкий профіль передньої панелі. Останнє додає не візуального, а реального простору. Ці ж повітроводи поділені хромованим оздобленням їхньої верхньої частини. Також я звернув увагу на крутилку перед панеллю приладів. Здогадуюся, що це регулятор ароматизатора, однак до мене на автомобілі їздило багато інших журналістів, тож сам ароматизатор, вочевидь, повністю вичерпали.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Панель приладів Citroen Grand C4 Picasso нагадує космічний корабель. Тут важко знайти якісь елементи від традиційних автомобілів

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Під лівим дефлектором обдуву розташовано регулятор коректора фар, а також незвичний для наших широт елемент – слот для паркувальної картки, який може послугувати місцем “паркування” для будь-якої іншої картки аналогічного формату

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Панель приладів Citroen Grand C4 Picasso являє собою екран, стилістику якого можна змінювати під себе. Зліва від екрану кнопка розташована кнопка скидання сервісної інформації (ТО, пробіг). На панелі приладів у межах верхньої блакитно-зеленої смужки вказівник зовнішньої температури повітря, повідомлення про непричеплені паски безпеки, наприклад, на фото видно, що задіяний лише пасок переднього пасажира (інформація висвічується незалежно від наявності в салоні пасажирів, тож це спочатку дезорієнтувало). Далі йде інформатор аудіосистеми (піктограма вимкненого звуку і назви треку, що програється) і табло годинника. Вертикальна шкала, яка тягнеться вгору в темноту, є нічим іншим, як саме спідометром, принаймні, одним із його виявів. Насправді штука абсолютно стилістична, оскільки поряд розташований цифровий спідометр, яким я найчастіше й користувався. Над останнім розміщено вказівку режиму АКП. Справа – великий екран навігаційної системи, за допомогою якого можна легко орієнтуватися на місцевості. Вказівник рівня пального – горизонтальна смужка під екраном навігаційки, правіше показники тріп-комп’ютера і одометра

Місце розташування водійської (колонка керма) та пасажирської (панель над речовим відсіком) подушок безпеки в Citroen Grand C4 Picasso – традиційне.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Водійська подушка безпеки розташована в Citroen Grand C4 Picasso в традиційному місці – в колонці керма

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Так само і з пасажирською подушкою безпеки, зашитою в передню панель

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Форма бардачка химерна, але об’єм просторий

У боковинах спинок сидінь зашито бокові подушки для передніх пасажирів, а шторки, вмонтовані у стелю над дверними отворами, у Citroen Grand C4 Picasso передбачено і для задніх пасажирів.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

В даху вмонтовано шторки безпеки як для переднього, так і для заднього ряду

Привід електричних склопідйомників Citroen Grand C4 Picasso розташовано на похилому поручні, за рахунок чого користуватися ними надзвичайно зручно.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

На зручному водійському підлокітнику розмістили привід електросклопідйомниками усіх чотирьох дверей, а нижче – кнопку їхнього блокування від дітей. Вище – джойстик, яким можна обрати дзеркальце для регулювання або ж скласти обидва. Ще вище – безпосередньо кнопки регулювання

Кермо Citroen Grand C4 Picasso регулюється по висоті й глибині. Для цього потрібно намацати важіль під колонкою керма і потягнути його на себе, внаслідок чого розблокується механізм регулювань. Після комфортного налаштування потрібно просто повернути важіль у попереднє положення, щоб зафіксувати кермо. Сам обідок обшитий моїм улюбленим типом гладкої шкіри. Зрізана нижня частина і химерні вставки під алюміній додають салону ще більшої космічності. Тут же на кермі розмістили керування аудіосистемою Citroen Grand C4 Picasso: кнопками + і – на правій спиці керма можна регулювати рівень звуку, а прокруткою змінювати треки або радіостанції. Кнопка з піктограмою телефона відповідає за прийняття дзвінків зі смартфона, приєднаного за допомогою Bluetoоth. Звук дуже якісний і, я би сказав, ніжний. Цьому сприяють 6 динаміків, розміщених у дверях і на панелі приладів.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Потягнувши на себе важіль під колонкою керма, можна відрегулювати “баранку” за глибиною та висотою. Поряд із важелем є вузький глибокий відсік, куди ідеально проходить книжка з експлуатації, тож вона завжди може бути під рукою

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Кермо Citroen Grand C4 Picasso обшите гладкою шкірою, яка особливо приємна на дотик

Керування двозонним клімат-контролем тут повністю сенсорне, відбувається за допомогою велетенського 12-дюймового екрана на центральній консолі, який відповідає і за інші функції й відрізняє дорожчу комплектацію. Обравши меню клімата, отримуємо гранично зрозумілий пульт, де є сенсорні регулятори температури для кожної з двох зон, між ними – регулятор швидкості вентилятора. Над ним можна вказати зону обдуву – обличчя, тіло чи ноги. Смужкою внизу розмістили випадне вікно опцій, а також кнопки рециркуляції повітря, кондиціонера і автоматичного режиму регулювання температури. За допомогою цього ж екрана можна керувати навігаційною системою, яка є опційною для нижчого рівня оснащення. Як і багато сучасних автомобілів, Citroen Grand C4 Picasso обладнаний функцією Mirror Screen, яка дозволяє фактично відзеркалити інтерфейс смартфона на екрані мультимедійної системи авто. І саме ця опція також відрізняє рівень оснащення Shine.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Інтерфейс двозонного клімат-контролю в Citroen Grand C4 Picasso повністю сенсорний. Так, з боків розміщені регулятори температури для обидвох зон. Між ними зверху розташувалися регулювання напрямку обдуву, а нижче швидкості вентилятора, причому візуалізація специфічна – чим швидше він працює, тим більше заповнених поділок на піктограмці вентилятора. Внизу можна викликати випадне меню додаткових опцій, а також увімкнути режим рециркуляції, кондиціонер і, власне, автоматичний контроль температури в салоні. Вище можна побачити сенсорну кнопку увімкнення звуку мультимедійки, а також виклику головного меню та налаштувань

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Навколо екрану центральної консолі розташовано допоміжні сенсорні кнопки. З лівого боку – виклик меню клімат-контролю, навігації та аудіосистеми. З правого боку – меню телефону, перехід у головне меню та налаштування автомобіля. Гучність регулюється крутилкою правіше, а всередині неї розміщено кнопку увімкнення мультимедійної системи. З лівого боку, біля кнопки Start/Stop, сенсори увімкнення обігріву лобового і заднього скла

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Мультимедійна система Citroen Grand C4 Picasso дозволяє активувати або деактивувати помічника паркування (машина самостійно крутить кермо), спостереження у мертвих зонах і протибуксувальну систему, зокрема

У додатковому відсіку на центральній консолі знаходиться повноцінна розетка, до якої, зокрема, можна підключити ту ж зарядку до мобільного телефона. Такого рішення я ще не зустрічав у жодному з автомобілів, крім Citroen Grand C4 Picasso. Тут же входи USB i AUX. Citroen Grand C4 Picasso стандартно укомплектовано навігаційною системою, яка непогано розпізнавала навіть місцеві вулички у селах навколо Києва. Для базової комплектації вона вже буде йти за доплату.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

У додатковому відсіку на центральній консолі Citroen Grand C4 Picasso є зручний відсік, кришку якого у відкритому положенні можна використовувати як полицю. Всередині є розетка на 12 В і стандартна розетка, за рахунок чого не доведеться шукати перехідники. Є також AUX і USB. Є й лампочка, яка вмикається кнопкою.

Те, що паски безпеки переднього ряду в Citroen Grand C4 Picasso мають піротехнічні переднатягувачі напевно дивує не так сильно, як те, що навіть для заднього ряду тут передбачений індикатор про непричеплений ремінь. Інформація про це виводиться на великий екран невеликою піктограмкою з червоними позначками сидінь, де умовно позначені усі місця в салоні з незадіяними пасками. Крім цього, паски задніх рядів обладнані обмежувачами навантаження.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Паски безпеки переднього ряду мають піротехнічні переднатягувачі. Щоб відрегулювати їх за висотою, потрібно натиснути кнопку над їхнім кріпленням, завдяки чому розблокується механізм регулювань

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Про кількість незадіяних пасків безпеки повідомить спеціальна піктограмка вгорі центрального екрану панелі приладів. Червоним кольором буде відмічено усі місця, де пасок не зачеплено. Однак вочевидь розробники керувалися принципом Подерев’янського “Краще перебдіти, ніж недобдіти” і позначка сидіння буде світитися незалежно від того, сидить на ньому пасажир чи ні

Обидва передніх сидіння Citroen C4 Grand Picasso обладнані окремими підлокітниками, що дозволяє не штовхатися ліктями водію і передньому пасажиру. У випадку якщо в них немає потреби, підлокітники можна підняти у вертикальне положення. У той же час не забули і про бокс між передніми сидіннями, який, з огляду на компонування автомобіля, простягнувся аж до центральної консолі. Бокс має два відділення, розташованих на двох рівнях. Дно вкрите килимком, завдяки якому речі будуть лежати нерухомо, а кришка боксу зсувна, тож навіть у відкритому положенні не буде заважати. Бокс можна взагалі зняти й залишити вдома. До речі, такий функціонал – це ще одна річ, чим відрізняється найдорожча комплектація мінівена. Інший пакет опцій стосується використаного оздоблення салону, а також деяких додаткових деталей. Наприклад, наш екземпляр було обшито тканиною Yatago, а кольорова гама пластикових деталей поєднувала в собі бежевий і сірий колір. На ручках дверей розмістили накладки з химерним візерунком коричневого кольору. Підголівники мають регулювання (їх можна вигнути вперед, щоб вони краще підтримували голову), а подушка являє собою поверхню з трьох секцій, завдяки чому підтримка просто шикарна. Передні сидіння оснащені регулюванням підтримки попереку, яка до того ж виконує функцію масажу (вмикається з пульта на корпусі подушки сидіння). Сидіння пасажира до того ж обладнане спеціальною підтримкою під ноги, яка висувається вперед за допомогою електроприводу і дозволяє повністю розслабитися у дорозі (до речі, функція так і називається – Relax). Під сидінням водія розташували додаткове відділення, яке закривається кришкою, куди можна заховати цінні речі. Такий комплект опцій коштуватиме 24820 грн.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Обидва передніх підлокітника можна відкинути вгору, щоб вони не заважали

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Між передніми сидіннями встановлено зйомний місткий бокс, поділений всередині на два відділення. Його дно вкрите ворсистим покриттям

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

На приливах передніх сидінь із внутрішнього боку знаходиться двоступеневий підігрів сидінь, а також 3 кнопки, якими вмикається і здійснюється регулювання валика поперекової підтримки і ввімкнення функції масажу

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Підголівники сидінь переднього ряду мають складну форму, їхні елементи можна відрегулювати

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Регулювання висоти подушки водія механічне

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Регулювання кута нахилу спинки водійського сидіння Citroen Grand C4 Picasso винесене на правий бік подушки

З правого боку подушки сидіння розмістили регулятор дворівневого підігріву сидінь, який працює дуже ефективно. Пасажирське сидіння Citroen Grand C4 Picasso також має підігрів на приливі з лівого боку. На такій машині, як Citroen Grand C4 Picasso, не варто заїжджати на грунтові дороги, адже килимки у нього тканинні, тож у цьому випадку доведеться потурбуватися про гумові.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб опустити спинку переднього пасажирського сидіння Citroen Grand C4 Picasso, потрібно підняти вгору важіль

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

За допомогою ручки з внутрішнього боку подушки правого переднього сидіння можна відкинути його спинку вперед, збільшивши таким чином завантажувальну довжину багажного відсіку

Citroen Grand C4 Picasso як турботлива сімейна машина опосередковано потурбується за безпеку пасажирів, попередивши водія про його надмірну втому, яка не дозволяє надалі правильно кермувати автомобілем. Додатковий пакет Children за 4960 грн. включає в себе стандартне блокування склопідйомників задніх дверей. Крім того, на вікнах облаштували висувні сонцезахисні шторки, а слідкувати за малечею можна за допомогою додаткового невеликого внутрішньосалонного дзеркальця.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

В Citroen Grand C4 Picasso можна легко стежити за малечею на задніх сидіннях, адже для цього призначене спеціальне мініатюрне дзеркальце

Посадка на задній ряд буквально автобусна. Хоч усі три сидіння повністю розділили, однак нестачі місця в ширину тут не відчуваєш. По простору для колін складається враження, що сидиш у лімузині. При цьому кожен пасажир має можливість налаштувати сидіння під себе (наприклад, піднявши важіль під сидінням, подушку можна відрегулювати по глибині). На відміну від більшості інших автомобілів центральному пасажиру тут найбільше пощастить, адже на другому ряді немає навіть натяку на центральний тунель, а над головою простягається широкий скляний дах. Враження від перебування на центральному сидінні можна порівняти хіба що з відпочинком на борту розкішної яхти. Тим паче, що це один з небагатьох автомобілів, які не їздять – вони швидше гойдаються на хвилях, настільки невимушені похитування кузова на нерівностях наших доріг.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

На картах задніх дверей розміщено досить широкий підлокітник із ручкою під зручний захват. Також є кишенька, поділена на 2 частини, один з динаміків аудіосистеми, кнопка електросклопідйомника і висувна шторка, яка влітку захистить від сонця

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Другий ряд сидінь дозволяє розкошувати, як у кріслі літака. Тим паче, що тут зовсім не виступає центральний тунель

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Плафони освітлення другого ряду – взагалі витвір мистецтва! Чого тільки варта сама діамантоподібна лампочка

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

У цього мінівена навіть підлога другого ряду практична – під нею заховано містку нішу

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб відрегулювати за глибиною кожне з трьох окремих сидінь другого ряду, потрібно потягнути на себе пластиковий важіль в торці подушки

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

За допомогою цієї пластикової ручки між подушкою і спинкою сидіння другого ряду розблоковується механізм регулювання спинки за кутом нахилу

Спинки передніх сидінь Citroen Grand C4 Picasso мають вмонтовані відкидні столики із м’якою підсвіткою, яка вмикається кнопкою поряд із лампочкою. Трохи нижче є натягне кріплення для невеликих речей, щоб знерухомити їх під час їзди. Столик обладнаний підсклянником, щоправда, він неглибокий, тож стане в нагоді лише під час зупинки.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

На спинках передніх сидінь змонтовано відкидні столики, в яких є невеликий підсклянник. Якщо потрібно зафіксувати речі під час руху, то можна скористатися гумкою на стінці спинки. Тут же є похідна лампочка, яка вмикається кнопочкою поряд

Citroen-Grand-C4-Picasso, тест-драйв

Практичності салону додають обшиті пластиком спинки передніх сидінь і багажні сіточки поверх нього. З обидвох боків, на стійках змонтовано дефлектори обдуву і керування його напрямком та швидкістю вентилятора

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Між передніми сидіннями встановили розетку для задніх пасажирів

Функціональність спинок сидінь другого ряду Citroen Grand C4 Picasso доповнює можливість їхнього складання за допомогою тканинної петлі збоку.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Потягнувши за петлю збоку спинки крайнього сидіння другого ряду, можна її скласти, утворивши більший майданчик для габаритного вантажу

Кожне із трьох окремих сидінь другого ряду Citroen Grand C4 Picasso обладнане кріпленнями ISOfix для перевезення дітей у спеціальних дитячих сидіннях.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Кожне з трьох окремих сидінь другого ряду має кріплення ISOfix для дитячих крісел

Підголівники Citroen Grand C4 Picasso на другому і третьому ряді у складеному стані не заважають огляду назад.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

В опущеному стані підголівники задніх рядів Citroen Grand C4 Picasso не заважають огляду

Якщо вас не влаштує суто блокування склопідйомників з водійських дверей, можна також блокувати задні двері, просто провернувши ключ у спеціальному замку, який розташований з їхнього торця.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб убезпечити від відкривання дверей дітьми, їхні замки можна заблокувати, провернувши ключ в замку у торці задніх дверей

На відміну від однокласника Renault Espace, у Citroen Grand C4 Picasso мене потішив доступ на третій ряд сидінь. Потрібно лише потягнути за пластиковий важіль на спинці, й піднімається подушка крісла, а саме сидіння можна зсунути ледь не впритул до переднього ряду. У такому випадку, безумовно, прохід на третій ряд не стає вільним, однак все порівняно, і я би поставив за зручність посадки тверду четвірку. Третій ряд здивував своїм простором для колін. З іншого боку, люди зростом від 1,75 м. відчуватимуть близькість стелі.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Процес проходу на третій ряд сидінь у Citroen Grand C4 Picasso максимально спрощено, адже потягнувши на себе пластиковий важіль вгорі спинки сидінь другого ряду, підіймається вгору подушка, а саме крісло можна повністю зсунути вперед, впритул до переднього ряду, уможлививши широкий прохід

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Доступ на третій ряд сидінь досить зручний, та й простору ззаду достатньо навіть для дорослої людини

Третій ряд сидінь Citroen Grand C4 Picasso не буде заважати, якщо потрібно більше простору для багажу. Для цього крісла можна скласти, потягнувши за червону петлю між спинкою і подушкою з боку багажника. При цьому сидіння складаються в один рівень з підлогою. Щоб між ними і спинками другого ряду не утворювалася ямка, на останніх є випадна підлога, що фіксується у похідному стані спеціальним язичком. Щоб поставити сидіння третього ряду в робоче положення, тягнемо за петлю чорного кольору на спинці крісел.

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Третій ряд сидінь Citroen Grand C4 Picasso розкладається за допомогою петлі на тильній стороні їхніх спинок

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Якщо третій ряд сидінь розкладено, то частина підлоги багажника підіймається вгору і кріпиться язичком на спинках другого ряду сидінь

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Якщо ж третій ряд складено, то підлога опускається вниз, утворюючи таким чином рівну підлогу, без заглиблення між рядами

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Для пасажирів третього ряду доступна невеличка ніша в боковій панелі, досить широкий підлокітник і підсклянник

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Біля лівого сидіння третього ряду є розетка, однак чомусь немає підсклянника

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб скласти третій ряд сидінь, потрібно потягнути за червону петлю внизу спинки кожного з них

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб вийняти третій ряд сидінь, слід розблокувати їх, натиснувши на чорну металеву ручку

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Для кріплення вантажу на підлозі багажника передбачено міцні петлі

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Якщо балка кріплення полички не заважає, то м’яку частину полиці можна згорнути у неї і перевезти більший вантаж

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

У розкладеному стані поличка повністю прикриває увесь багаж

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Зі складеним третім рядом сидінь отримуємо розкішний майданчик для багажу об’ємом 645 л. Щоб перевезти габаритний вантаж, балку, у яку згортається поличка, можна зняти з пазів кріплень і покласти на дно багажника

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Із розкладеним третім рядом сидінь об’єм багажного відділення доволі умовний, однак кілька пакетів сюди все одно вміститься

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Citroen Grand C4 Picasso не спасує перед необхідністю перевезти 7 пасажирів з преміальним комфортом, але й за необхідності допоможе перевезти й серйозніші вантажі

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Щоб закрити кришку багажника, достатньо натиснути кнопку в її торці – електропривід зробить це автоматично

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Кришку багажника за бажання можна закрити і вручну – за допомогою зручною ручки в пластику її обшивки

Citroen Grand C4 Picasso, тест-драйв

Знаку аварійної зупинки знайшлося місце у спеціальному відсіку на кришці багажника

Сторінка 3 з 6123456