Безпека і комфорт

У комплектації Intense використано ключ-брелок, за допомогою якого Mitsubishi ASX розпізнає хазяїна. Натиснувши гумову кнопку з боку водійських чи передніх пасажирських дверей, можна відімкнути авто. Ключ також має кнопки замикання/відмикання, тож це можна зробити і з нього – дистанційно. Двигун запускається кнопкою. Примітно, що не заглушивши мотор і вийшовши з авто із брелком у кишені, воно звуковим сигналом попередить про відсутність ключа всередині машини, відповідно вона не зрушить з місця.

Mitsubishi ASX

Система безключового доступу дозволяє відімкнути авто за допомогою гумової кнопки на дверцятах за умови, що такий ключ-брелок у вашій кишені. На ньому лише дві кнопки: відімкнення/замкнення салону

На противагу цілковитій сірості салону дорестайлінгового ASX, у новому з’явилися додаткові стилістичні особливості. Наприклад, тепер на порогах передніх дверей хромовані накладки з надписом ASX, який підсвічується біло-блакитним світлом – особливо ефектно це виглядає вночі.

Mitsubishi ASX

Пороги авто оздоблені матовими сріблястими накладками, причому в нічний час надпис ASX підсвічується

Mitsubishi ASX

На панелі водійських дверей є оздоблення тонкою хромованою смужкою. Натомість вставка із тканини, на мою думку, може бути не настільки практичною, оскільки з часом вона може затертися і виглядати не дуже добре. Нижче простора кишенька з відсіком для пляшки

Mitsubishi ASX

Передній ряд зручний, звідси відкривається прекрасний огляд навколо автомобіля. Сидіння мають непогану бокову і поперекову підтримку

Mitsubishi ASX

З тильного боку протисонячного козирка – косметичне дзеркальце під кришечкою, обладнане підсвіткою

Mitsubishi ASX

Нижній важіль відповідає за регулювання висоти подушки, верхній – за кут нахилу спинки

З точки зору дизайну передня панель зовсім не змінилася, однак невеликі штрихи додали їй більшої дороговизни. Наприклад, замість пластика, візерунок якого нагадував карбонове покриття, встановили лаковану чорну панель, оздоблену сріблястими накладками. Такі ж лаковані панелі з’явилися й на кермі, яке у тестовій машині було мультифункціональним (все-таки краща комплектація). Однак вони традиційно збирають багато пилюки, а також залишають на собі відбитки пальців. Та мушу визнати, що кермо на дотик стало набагато приємнішим, до того ж гарне враження залишає шкіряна обшивка, щоправда, я прихильник гладкішого профілю шкіри.

Mitsubishi ASX

Кнопкою Info зліва від панелі приладів можна гортати меню бортового комп’ютера

Mitsubishi ASX

Шкіряна обшивка керма Mitsubishi ASX якісна, має звичний ребристий профіль

Mitsubishi ASX

Опустивши важіль униз, можна відрегулювати кермо по висоті й глибині

Дзеркальця заднього огляду мають незвично великі розміри, що надає прекрасний огляд назад і з боків. Вони оснащені електроприводом з підігрівом, а у їхньому корпусі, традиційно для сучасних авто, вбудовано поворотники. Частина корпусу зовнішнього дзеркальця пофарбована у колір кузова, що робить зовнішній стиль Mitsubishi ASX цільнішим. Однією з особливостей дзеркалець є можливість їхнього складання. Так, щойно натискаєш гумову кнопку на дверній ручці, як дзеркальця автоматично складаються. Скласти їх можна й примусово із салону, за допомогою відповідної кнопки на підлокітнику водійських дверей.

Mitsubishi ASX

Перед блоком електросклопідйомників розташовано блок електроприводу дзеркалець. Тут же розміщено і кнопку складання зовнішніх дзеркалець

Склопідйомники також мають електропривід, однак функція антизащемлення чомусь є лише на водійському – мені здається, що це було би актуальніше для пасажирських дверей, особливо заднього ряду, де можуть їздити діти.

Mitsubishi ASX

Електросклопідйомники Mitsubishi ASX, крім водійського, на жаль, не мають автоматичного режиму. Також на кнопках немає піктограмок. Перед ними знаходиться перемикач центрального замка, а також блокування склопідйомників від дітей

Сидіння як переднього, так і заднього ряду мають надзвичайно зручне тверде наповнення, завдяки якому не втомлюєшся у далекій дорозі. Хоч тут немає регулювання поперекової підтримки, вона і так непогана та добре підтримує спину.

Mitsubishi ASX

Підлокітники задніх дверей також оздоблені тканиною. Однак кишеньок, на жаль, немає

Mitsubishi ASX

Задній ряд, як і раніше, приємно здивував наявністю вільного простору, хоча мені здається, що подушка розташована високувато, через що трохи трешся головою об стелю

Mitsubishi ASX

Особливо дивно виглядає передній плафон на фоні заднього, адже тут є 3 режими: вимкнене освітлення, увімкнене, а також увімкнене за відчинених дверей

Задні пасажири мають багато місця для колін, однак не так багато для голови. Як на крайніх, так і на середньому місці я відчував потилицею присутність стелі, хоча в неї не впирався. До послуг задніх пасажирів вбудований у спинку сидіння підлокітник із двома підсклянниками. Підголівник центрального місця неможливо висунути так, щоб на нього лягала голова – його найвище положення знаходиться на рівні шиї (при моєму зрості в 1,80 м.).

Mitsubishi ASX

Підлокітник заднього ряду зручний у використанні, в нього вмонтовано два підсклянники

Панель приладів Mitsubishi ASX 2017 року традиційна, знайома ще з дорестайлінгової версії, з корисним та інформативним бортовим комп’ютером. Тут можна переглянути інформацію про середню витрату пального (яка за час тест-драйву склала 7,3 л./100 км., причому саме у місті – непоганий показник для 2,0-літрового двигуна), середню швидкість, показники з двох тріп-комп’ютерів, щоб можна було заміряти одразу дві відстані, а також залишок пробігу на пальному в баку. Завдяки інтерактивній смужці на екрані, яка росте, коли натискаєш на педаль газу, і зменшується, коли їдеш економно, можна відрегулювати свій стиль кермування  до економнішого.

Mitsubishi ASX

Панель приладів має звичні два колодязі з аналоговими показниками тахометра й спідометра. Посередині між ними розміщено екран бортового комп’ютера з цифровими показниками температури двигуна і рівня пального в баку. Посередині індикатор обраного режиму варіатора. Під ними одометр. Вище – індикатор економного водіння, над яким розташували показники борткомп’ютера, які можна змінювати натисканням кнопки Info. Тут же вказана інформація від датчика зовнішньої температури

Mitsubishi ASX

Рівень підсвітки панелі приладів регулюється натисканням на таку “олдскульну” кнопку

Одним з найцінніших нововведень є абсолютно нова лицьова панель мультимедійки з TFT-екраном діагоналлю 6,1 дюйми і більшою кількістю кнопок, що, як не дивно, полегшило керування її функціями. Зокрема, у мене вже немає скарг на реакцію тач-скріну на дотики пальця – тепер все набагато оперативніше. З іншого боку якість звуку залишилася на колишньому рівні попри наявність 6 динаміків з тильного боку кріплень дзеркалець заднього огляду та в панелі передніх і задніх дверей. На лицьовій панелі знаходяться дві крутилки, які водночас виконують роль кнопок. За допомогою лівої вмикаємо мультимедійку (прокручуючи – регулюємо звук), за допомогою правої – активуємо режим Mute (або шукаємо потрібні радіохвилі на радіо Mitsubishi). Над лівою крутилкою кнопка Settings, за допомогою якої швидко переходимо в меню налаштувань. Кнопка Media дозволяє переходити на прослуховування музики або з CD-програвача, або з USB-накопичувача. До речі, порівняно з дорестайлінговою моделлю з’явилася можливість підключати флешку, однак зник AUX-вхід. USB-вхід також знаходиться всередині боксу між передніми сидіннями, під кришечкою, тож тепер заглушка не на місці USB, а на місці AUX. Кнопкою Radio переходимо до меню радіоприймача, вище – традиційно розташована кнопка активації CD-приводу. Над правою крутилкою кнопка Home, яка переносить у стартове меню, звідки можна обрати один із режимів роботи мультимедійки. Вище – кнопка Seek Track, що допомагає прокручувати треки вперед чи назад. Кнопка Clock дозволяє налаштовувати годинник. У цій мультимедійці мені все ще не вистачає функції навігації, яка є вже у деяких дешевших авто.

Mitsubishi ASX

З лівого боку зверху вниз розташовано кнопки: активації CD-приводу, увімкнення радіоприймача (Radio), медіатеки із зовнішнього носія (Media), переходу в меню налаштувань (Setting), увімкнення/вимкнення мультимедійки (крутилка з кнопкою Push PWR). З правого боку: перехід в меню налаштувань годинника (Clock), прокручування вперед або назад (Seek Track), перехід в домашнє меню (Home), увімкнення режиму Mute (Push Sound). Прокручуванням лівої крутилки змінюємо гучність, правої – зміна радіохвилі вручну

Mitsubishi ASX

Штатна аудіосистема дозволяє прослуховувати не лише FM-радіохвилі, але й хвилі MW i LW. Кнопкою Audio вмикається режим програвання з USB-носія, а кнопкою Voice, що зверху, біля годинника – режим керування мультимедійкою за допомогою голосу

Mitsubishi ASX

Робота штатних динаміків, на жаль, неідеальна, однак спокійну музику цілком можна прослуховувати

Mitsubishi ASX

Під блоком мультимедійки розташували кнопку аварійки, зліва від неї індикатор подушки безпеки переднього пасажира, справа – індикатор паска безпеки переднього пасажира

Дуже зручним виявився пульт керування звуком на лівій спиці керма. Кнопочками ліворуч і праворуч можна гортати треки, а натискаючи вгору та вниз – збільшувати або відповідно зменшувати рівень звуку. Посередині пульту знаходиться кнопка Mode, що відповідає за перемикання режимів програвання із зовнішнього носія на радіо та CD.

Mitsubishi ASX

На лівій спиці, посеред лакованої чорної поверхні, острівець матованого сірого пластику, оздобленого хромованою смужкою. На цьому острівці розташували пульт керування звуком. На джойстику, натискаючи вліво чи вправо, можна змінювати треки вперед чи назад; вгору чи вниз – збільшити чи зменшити звук. Кнопкою Mode змінюємо джерело звучання аудіосистеми. Під джойстиком – ряд кнопок, які відповідають за активацію голосового керування (лівіше), прийняття й відхилення дзвінків (правіше)

Я був втішений наявністю Bluetooth-підключення телефона, а також тому, що мій сірий телефон таки підключився, однак радів я перші кілька днів. За час тест-драйву система дала збій, і деякий час я не міг користуватися гучним зв’язком, не відриваючи рук від керма. До того ж звук співрозмовника був якимось хриплим – над цим у наступному поколінні ASX ще потрібно буде попрацювати. В цілому ж системою дуже зручно користуватися, адже за допомогою двох кнопок на лівій спиці керма (прийому та відхилення дзвінків) вирішуєш питання розмов по телефону та зайвого відволікання від дороги.

Mitsubishi ASX

Мене дещо здивував перемикач освітлення переднього ряду. Є лише два положення – вимкнути світло і увімкнення світла за відкритих дверей. Просто так увімкнути світло немає змоги

Також на тестовій машині встановлено клімат-контроль, завдяки чому на середній крутилці з’явився додатковий режим Auto, а на лівій, замість синьої та червоної шкали, біла з цифровими позначеннями. Обшивка сидіння тут веселіша – це чорна тканина з маленькими червоними цятками.

Mitsubishi ASX

У комплектації Intense в Mitsubishi ASX оснащено вже не кондиціонером, а клімат-контролем. Лівою крутилкою регулюється температура повітря, всередині неї – кнопка увімкнення рециркуляції, по центру – регулятор швидкості вентилятора. Якщо перемістити червоний вказівничок з крайнього лівого положення ще лівіше, то увімкнеться режим Auto, тобто саме режим клімат-контроля. По центру – кнопка увімкнення кондиціонування повітря. Справа – зміна напрямку потоків повітря, по центру – обігрів заднього скла

Під блоком клімат-контролю розмістили перемикачі дворівневого підігріву передніх сидінь, знайомі ще з дорестайлінгової версії. На жаль, через них доступ до ніші за ними суттєво звужено, тож сюди найоптимальніше класти мобільний телефон.

Mitsubishi ASX

Над нішею центральної консолі – два перемикачі дворівневого підігріву сидінь

Мені було приємно бачити тут можливість зсунути центральний підлокітник вперед чи назад. Це підвищує комфорт, права рука краще лежить на ньому.

Mitsubishi ASX

Підлокітник між сидіннями можна зсунути вперед або назад. Він обшитий тканиною

Mitsubishi ASX

Підняти кришку боксу між сидіннями можна двома важелями. Потягнувши за правий, піднімаємо саму кришку, під якою бачимо невеликий лоток для дрібних речей…

Mitsubishi ASX

… а потягнувши за лівий важіль, піднімаємо кришку разом з лотком. Всередині боксу знаходимо поличку зі входом USB і розеткою на 12 В, прикриті кришечками. В корпусі боксу пророблено отвір для проводу, якщо, наприклад, ви під’єднали телефон до USB, але хочете мати його під рукою

Mitsubishi ASX добре укомплектовано системами безпеки, зокрема тут є фронтальні подушки, заховані в колонці керма і передній панелі навпроти пасажира, дві бокові подушки безпеки для переднього ряду, зашиті в боковини спинок передніх сидінь, шторки в стійках для обидвох рядів, а найголовніше – подушка безпеки для колін водія, захована у кожусі колонки керма!

Mitsubishi ASX

Водійська подушка безпеки розташована в колонці керма

Mitsubishi ASX

Пасажирська подушка безпеки розміщена в панелі над речовим відсіком

Mitsubishi ASX

Бокові подушки зашиті в боковинах спинок сидінь

Mitsubishi ASX

Шторки безпеки розміщені у стійках

Mitsubishi ASX

Вперше зустрічаю подушку безпеки для колін водія. Вона розташована під колонкою керма

Mitsubishi ASX

Речовий відсік достатньо місткий. Над ним міститься вимикач пасажирської подушки безпеки

Багажне відділення навряд можна назвати великим, хоча для щоденних поїздок по місту його навіть забагато. Оскільки тестовий автомобіль цього разу був повнопривідним, об’єм відділення складав 358 л. Детальніше про його функціонал на фото. А от у далеку туристичну подорож я б не рекомендував їхати на цій машині – тоді вже краще звернути увагу на Outlander, який після рестайлінгу став ще й набагато привабливішим.

Mitsubishi ASX

Стандартного об’єму багажника у 358 л. з головою вистачить для поїздки в супермаркет, однак навряд для дальньої дороги

Mitsubishi ASX

Склавши спинки задніх сидінь, можна суттєво збільшити корисний об’єм багажного відділення

Mitsubishi ASX

Поличка кріпиться двома петлями до кришки багажника. Знявши її, можна завантажити машину під стелю

Частину корисного простору багажного відділення з’їдає повнорозмірне запасне колесо, однак у випадку проколу не доведеться морочитися з комплектом заклейки або ж докаткою – можна буде сміливо продовжити подорож. Усе одно простір багажного відсіку Mitsubishi ASX значно більше, ніж у Nissan Qashqai.

Mitsubishi ASX

Знявши підлогу, бачимо повнорозмірну запаску, а також стандартний комплект інструментів. Тут же є непоганий органайзер, куди можна скласти невеликі речі

Mitsubishi ASX

З лівого боку, за лівою колісною аркою, зручна ніша, куди можна покласти ще якусь дрібноту. Поряд – висувний крючок

Mitsubishi ASX

Розташування гачка для сумок поблизу отвору багажного відділення недостатньо зрозуміле, адже сюди важко буде щось повішати

Mitsubishi ASX

Лампочка освітлення багажного відсіку лише одна, з правого боку

Mitsubishi ASX

У корпусі кришки багажного відсіку вмонтовано ручку, за допомогою якої можна закрити його, не замастивши руки

Сторінки: 1 2 3 4 5 6