Потужність… але комфорт!

Під капотом тестового автомобіля Mitsubishi ASX встановлено бензиновий 2,0-літровий двигун зкомпонований з варіатором, який оснащений функцією ручного режиму з підкермовими пелюстками. Мотор має суттєвий запас потужності як на таке невелике авто – цілих 150 к. с. Навіть не потрібно втискати педаль газу в підлогу, щоб колеса прокручувалися на місці. Разом із тим доводиться бути обережним, подаючи на колеса таку потугу. Автомобіль у цьому сенсі може підстерегти необережного водія, адже уся його енергоефективність прихована за вдаваною плавністю реакцій. Наприклад, під час динамічного розгону волосся не стає дибки – залишається відчуття м’якості. Але на нерівній дорозі під час активного розгону машину може кинути вбік, тож уважно обирайте траекторію по наших далеко не ідеальних дорогах.

Mitsubishi ASX

Важіль відімкнення капоту знаходиться у традиційному місці – в ногах водія

Mitsubishi ASX

Двигун запускається за допомогою кнопки Start/Stop engine

Mitsubishi ASX

Хоч під капотом встановлено топовий 2,0-літровий двигун на 150 к. с., однак мене здивувала наявність значного простору в моторному відсіку

Mitsubishi ASX

Важіль відімкнення лючка паливного баку знаходиться біля порогу

Дивує надзвичайно м’яка робота варіатора, який майже не нагадує про перемикання віртуальних передач. Немає жодної паузи в передачі крутного моменту на колеса. Лише прислухавшись через досконалий шар шумоізоляції, я зміг почути зміни тембру звуку мотора під час перемикань. Коробка оснащена ручним режимом, доповненим підкермовими пелюстками. Перейти у нього можна не лише важелем, але й тими ж таки пелюстками, натиснувши їх. У такому випадку варіатор запропонує вам 6 швидкостей. Ці пелюстки особливо корисні на обгоні, коли потрібно швидко скинути передачу, щоб отримати додаткову порцію потужності. Також мені імпонує зигзагоподібний рух важеля – з обраним режимом точно не помилишся.

Mitsubishi ASX

У ручному режимі варіатора швидкості можна змінювати великими, зручними підкермовими пелюстками

Як справжній кросовер, крім суто переднього приводу, Mitsubishi ASX має можливість автоматичного розподілу крутного моменту між обидвома вісями. Однак нестандартно, що тут є і третій режим – блокування передачі крутного моменту в співвідношенні 50:50.

Mitsubishi ASX

Режими повнопривідної трансмісії змінюються послідовним натисканням кнопки 4WD, яка знаходиться на центральному тунелі

Зручним та інформативним, особливо на високих швидкостях, виявилося кермо. Так, у поворотах воно наливається серйозним спротивом обертанню, завдяки чому можна добре розуміти автомобіль, колеса ніби повертаєш власними руками. Хоча при паркуванні мені здалося, що потрібно робити забагато обертів. Однак спортивним відгукам керма не відповідають налаштування підвіски і ось чому…

Mitsubishi ASX

Потримавши натисненою кілька секунд кнопку відключення системи курсової стійкості, на панелі приладів з’явиться піктограмка, що попереджає про її вимкнення

Mitsubishi ASX

На екрані бортового комп’ютера вказується режим варіатора

Що ж не так із підвіскою? Справа в тому, що вона ніби спеціально пристосована до наших доріг – це напевно найкращі за комфортом налаштування з усіх авто, на яких я їздив. Навіть суттєві заглиблення майже не передаються ходовій під час різких маневрів схильний до кренів, а на швидкості в момент проїзду серії напливів асфальту машину переставляє. Деякий час мені було складно зрозуміти вібрації, що передавалися на кермо, а потім швидко припинялися. Та потім зрозумів, що це активна система стабілізації курсової стійкості MASC бореться за контроль над авто, адже, крім нерівної поверхні асфальту, автомобіль також чутливий і до поривів вітру.

Mitsubishi ASX

Хочу відмітити ідеальну роботу варіатора, який обладнаний ручним режимом, у якому віртуальні передачі змінюються або штовханням важелем, або ж підкермовими пелюстками за кермом. Щоб змінити режим варіатора, потрібно натиснути кнопку в торці важеля і перевести його у відповідне положення

Робота гальм надзвичайно ефективна, хоча усе це також приховано за ще більшою плавністю. Та не варто обманюватися, адже на Mitsubishi ASX стоять цілих 4 системи, що відповідають за надійне гальмування: антиблокувальна система гальм ABS, система електронного розподілу гальмівного зусилля EBD, система допомоги при екстреному гальмуванні BA, динамічна система контролю гальмівних зусиль MATC.

Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX оснащено широким спектром допоміжних систем при гальмуванні, тож гальма хапають як мертві

Mitsubishi ASX

Блок системи ABS розташована на видимому місці, на висоті, тож працювати має безвідмовно

Mitsubishi ASX

З лівого боку від керма знаходиться кнопка відключення системи стабілізації MATC

Цікаво, що машину оснащено функцією допомоги при старті на схилі HSA, однак жодного разу не вдалося відчути її роботу, бо потужний двигун сам тримав Mitsubishi ASX на місці, а то й просто тягнув його вгору без додавання газу.

Mitsubishi ASX

Зупинившись на схилі, система HSA притримає автомобіль, щоб він не скочувався назад, хоча крутного моменту мотора вистачає навіть для того, що Mitsubishi починав котитися вперед

Датчик світла кожного разу із запаленням двигуна автоматично вмикав і протитуманні фари, розташовані під вигином хромованої смуги переднього бампера. Якщо ж на вулиці вже було темно, то підключалося і м’яке ксенонове ближнє.

Mitsubishi ASX

Датчик світла справно вмикав освітлення за настання темряви

Ідеальною можу назвати роботу датчика дощу, який реагував навіть на ранкову росу, автоматично прочищаючи лобове скло від краплин вологи. Я вже не говорю про його роботу під час справжнього дощу.

Mitsubishi ASX

Датчик дощу в Mitsubishi ASX працює ідеально

Зручності та безпеці їзди сприяє круїз-контроль, керування яким покладено на кнопки, розташовані на правій спиці керма. Вмикається він за допомогою кнопочки з відповідною піктограмою. Вимикається кнопкою «Cancel». Щоб зафіксувати рівень швидкості, потрібно розігнатися до необхідного значення, а потім клацнути вниз перемикач (положення Set-). Щоб підвищити швидкість на 1,6 км./год., клацаємо вгору (положення Res+). Для зменшення – униз. Імовірно, ця система дісталася у спадок від американських Mitsubishi, де розмітка щитка у милях, а 1 миля складає тих же 1,6 км. Є й ефективніший спосіб збільшити і зменшити швидкість – затримати у відповідному положенні перемикач: тоді автомобіль почне плавно набирати чи зменшувати швидкість, поки ви не відпустите перемикача. Спосіб дієвий, але, на мою думку, не надто зручний. Також було би зручніше, якби на щитку приладів у цифровому вигляді було вказано зафіксований рівень швидкості.

Mitsubishi ASX

Щоб увімкнути круїз-контроль, необхідно натиснути нижню кнопку з піктограмкою системи. Відповідно, щоб відключити круїз, натискаємо кнопку Cancel. Збільшуємо швидкість, піднявши тумблер вгору (положення Res+), а зменшуємо, штовхнувши вниз (Set-)

Також хотів би відзначити, що не один раз під час маневрування у вузеньких дворах заднім ходом рятувала камера заднього огляду з гарною, якісною картинкою.

Mitsubishi ASX

Камера заднього огляду розташована на традиційному місці – в ніші номерного знаку, над ним

Сторінки: 1 2 3 4 5 6