Технічний прогрес

Попри усю традиційність автомобіля, секрет його популярності ховається у постійному слідкуванні за технічними новинками сучасності, а, отже, і втілення їх у нових поколіннях 911 моделі. Так, пострестайлінгову версію не оминула процедура популярного нині у західних країнах даунсайзингу моторів, які тепер, при тому ж компонуванні (опозитна «шістка»), мають у стандарті 3,0 л. об’єму. Пара турбонагнітачів компенсує зменшення двигуна, збільшуючи потужність, крутний момент, а також економлячи пальне. Таким чином, навіть базова Carrera має 365 к. с. і 450 Нм при широкій «полиці» 1700-5000 об./хв. Представлені в Україні у автосалоні «Порше Центр Київ Аеропорт» Carrera S вже володіють 414 к. с. і цілими 500 Нм за тієї ж кількості обертів. Потужність останньої зумовлена модифікованими турбінами, випускною системою і, звісно, переналаштованим блоком керування мотором. А тепер найцікавіше – витрати пального у цього зарядженого спорткара складають… всього 7,7 л./100 км. І це у потужнішої версії S. Базова витрачає 7,4 л. Розгін до «сотні» складає 4,3 с. у стандартної і лише 4,0 с. у S-ки.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Модифікація Carrera S пропонується з 3,0-літровим мотором на 420 к. с.

Відчути усю цю потугу я мав змогу під час невеличкої поїздки, коли менеджер автосалону запропонував продемонструвати можливості Porsche 911 Carrera S. Вже при запалюванні двигуна вселяє повагу його глибокий, але молодецький тон. Він не такий брутальний, як багато інших заряджених моторів, але його звук абсолютно чесний. Навіть кнопка, якою вмикається більш суворе гарчання силового агрегата приводить у дію спеціальні перетинки у випускній системі, а не подає відповідні звуки в аудіодинаміки. І це звучання не просте – воно підтверджується просто таки шаленою динамікою. Тіло буквально втискає у крісло, і людина, яка не звикла до такого (а я саме таким і являюся), відчуває певне перевантаження. Настільки, що голову важко тримати, краще покласти її на підголівник. Попутні авто встигаєш лише помічати у лобовому склі.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Porsche 911 пропонується з кількома коробками передач на вибір, але найцікавішою є фірмова PDK (Porschedoppelkuplung)

Мушу визнати при рвучкій зміні смуг руху ставало не по собі, усвідомлюючи, що у машини заднє розташування мотора у поєднанні із заднім приводом. Однак менеджер запевнив, що Porsche 911 дуже багато пробачає водію. Система курсової стійкості жорстко контролює і стабілізує автомобіль. Її можна відключити кнопкою на центральній консолі, але все одно у критичних моментах електроніка допомагає. Спортивна підвіска PASM дозволяє зробити амортизатори жорсткішими. Однак на дорогах не рекомендують активувати її, оскільки тоді на наших нерівностях автомобіль починає занадто сильно підскакувати і певною мірою втрачається керованість. З іншого боку стандартний режим надзвичайно комфортний – ви не відчуєте різниці між сімейним седаном і спортивним Porsche 911. Якщо ж день присвячений виїзду на трек, то в нагоді стане режим Sport, який додає і так швидкій машині ще більше агресії. На великих швидкостях рятує заднє антикрило, яке автоматично висувається на 120 км./год. Також мене запевнили, що найкраще цю машину купувати з додатковою опцією висувною спіднички на передньому бампері. Тоді передня частина машини матиме достатнє навантаження і краще відчуватиметься у керуванні.

Сповільнення гідне. За такої потужності перед гальмівною системою стоять підвищені вимоги. Менеджер повідомив, що колодки виготовлялися з матеріалу, який зможе впоратися з утричі потужнішою машиною, відтак, власник цього авто може не турбуватися про відмову гальм через перегрів у найвідповідальніший момент. Любителі Porsche 911 оцінять легке прагнення задньої частини автомобіля обігнати передню вісь при різкому сповільненні. Це зайвий раз нагадує, що сидиш у класичному чесному спорткарі, а не «вилизаному» до ідеалу середньомоторному боліді.

Сторінка 4 з 512345