Стиль – це більше, ніж усе

Вкотре оцінив зручність ключа-карти Renault Captur, за допомогою якого можна відімкнути авто лише потягнувши двері за ручку. З іншого боку його пласка форма не видається мені достатньо зручною і практичною. До того ж складається враження, що його легко зламати, тож потрібно завжди пам’ятати про ключ у кишені. На ньому розмістили 4 вже знайомих по Renault Espace кнопки:

  • відімкнення авто;
  • замкнення авто;
  • окремого відмикання кришки багажника;
  • функцію «знайди мене на парковці», коли машина підморгує фарами, якщо ви забули, де її залишили.
Renault Captur

На стандартному ключі-карті кнопки відкриття/закриття машини, а також активації системи “Знайди мене на парковці” та відкриття кришки багажного відділення

Renault Captur

За допомогою чорної кнопки на водійських дверцятах автомобіль можна закрити й відкрити. Звісно, за умови, що карта-ключ лежить у вашій кишені

Renault Captur

Біля кнопки запуску двигуна знаходиться отвір для карти-ключа. У ніші під ними знаходиться розетка на 12 В.

Обшивка салону світла – синьо-бежева, однак її можна зняти та випрати. А під ними темна обшивка, з якою деякий час також можна поїздити. За шкіру доведеться доплатити 13 880 грн. Важіль регулювання висоти сидіння водія великий, розташований з лівого боку подушки. Діапазон регулювань широкий, до того ж високий дах дозволяє сісти зручно. Оскільки тест-драйв проходив за значної мінусової температури в нагоді став і підігрів сидінь, який чудово доповнював стандартні функції клімат-контролю.

Renault Captur

Салон надзвичайно стильний, зручний і просторий

Renault Captur

Спереду Renault Captur дарує багато простору як для ніг, так і над головою

Renault Captur

Плафон освітлення над переднім рядом має матоване покриття, лампи для водія і пасажира, а також лампочку загального освітлення. Перед ним – мікрофон Bluetooth, а далі – датчик непричепленого паска безпеки й індикатор увімкнення пасажирської подушки безпеки

Renault Captur

Манікюрне дзеркальце, на жаль, без підсвітки

Renault Captur

Парадна обшивка кріпиться до сидіння за допомогою блискавки, тож її можна зняти і випрати, натомість тимчасово поїздити з практичнішою чорною

Renault Captur

Ручка регулювання спинки передніх сидінь за кутом нахилу розташована нетипово для сучасних авто – це автентична крутилка з правого боку крісла

Renault Captur

Важіль регулювання висоти сидінь переднього ряду великий і зручний, хоч і знаходиться на традиційному місці важеля регулювання кута нахилу спинки

Renault-Captur

Кнопка підігріву сидінь розташована у зручному місці – на приливі з боку дверей

Renault Captur

Натиснувши на заглиблення в кріпленні паска безпеки переднього ряду, розблоковуємо механізм і можемо відрегулювати його по висоті

Renault Captur

Два підсклянники для передніх пасажирів розташовано на центральному тунелі, справа від важеля ручних гальм

Renault Captur

Кнопки увімкнення ECO-режиму і круїз-контролю/обмежувача швидкості знаходяться під важелем ручника. Тут же невелика ніша для невеликих речей

В меню бортового комп’ютера можна дізнатися тиск у шинах, щоправда, на тестовому Рено Captur постійно вибивало помилку, тож зрозуміти ефективність датчика тиску не вдалося.

Renault Captur

В торці правого підкермового перемикача є кнопки, якими можна гортати меню бортового комп’ютера, зокрема, подивитися тиск у шинах

Renault Captur

За кермом типовий блок, що відповідає за аудіо в машині. Верхніми кнопками можна прокручувати хвилі радіо, а також приймати чи відхиляти дзвінки. Клавіші справа відповідають за гучність аудіосистеми

Кермо на Captur надзвичайно стильне, я би навіть сказав смачне. До такої асоціації приводять вставки з пластику кольору кави «лате». Решта керма обшита сірувато-кремовою шкірою – також надзвичайно приємний колір.

Renault Captur

Кермо відрізняється стильністю. Лакована накладка розташована лише знизу, тож кермо неслизьке

Renault Captur

Шкіряна обшивка керма гладка і приємна на дотик

Renault Captur

Кермо оснащене механічним регулюванням за висотою

Салон машини має симпатичне голубе оздоблення центральної консолі, бокових повітроводів та динаміків у тон кольору кузова Renault Captur. Тут встановлено надзвичайно хорошу мультимедійну систему MediaNAV2, основну частину якої займає 7-дюймовий екран, який водночас є сенсорним. Саме за його допомогою керується левова частка усіх функцій мультимедійки. Вона володіє передвстановленою картою навігації, яка детально пророблена і знає другорядні дороги. Автомобіль оснащено Bluetooth, через який підключається телефон, однак будьте готові, що до сірого телефону машина може не підключитися. У верхньому правому кутку лицьової панелі знаходяться поряд два входи – USB та jack. Динаміків у Captur лише два, однак вони надають цілком хороший звук.

Renault Captur

Мультимедійна система Renault Captur організована таким чином, щоб мінімізувати кількість кнопок. Над 7-дюймовим екраном розташовані лише кнопки увімкнення системи і збільшення/зменшення гучності. Правіше – входи USB і AUX

Renault Captur

Над центральною консоллю розташували додатковий місткий відсік, однак його кришка самостійно не підпружинена, тож доводиться тягнути її угору вручну

Блок клімат-контролю простий, але функціональний. Фактично візуально він розділений на два мікроблоки – з великою крутилкою ближче до водія і набором кнопок справа. І такий розподіл місця непростий. Адже крутилка, що відповідає за зміну температури використовується найчастіше, а посередині неї – кнопка Auto, яка й вмикає режим клімат-контролю. Мені сподобалася інформативність цього засобу, оскільки цифри добре видно, до того ж кожне значення підсвічується індикатором. З правого боку:

  • кнопка швидкого розігріву лобового скла;
  • під нею – увімкнення підігріву заднього;
  • ще правіше три кнопки, що відповідають за напрямок обдуву – на голову, тіло чи ноги;
  • завершують композицію кнопки увімкнення кондиціонера;
  • увімкнення режиму рециркуляції.

Поряд ще одна крутилка, за допомогою якої можна змінити швидкість вентилятора. Ефективність роботи кліматичної системи можна оцінити як добру, оскільки хотілося би лише трішки швидшого розігріву салону взимку. Вже звичною стала наявність протисажового фільтра серед обладнання салону, завдяки чому повітря всередині чистіше. Особливо зважаючи на те, що під капотом тестового авто – дизельний двигун.

Renault Captur

Блок клімат-контролю інформативний і водночас дуже стильний з безліччю хромованих обідків

Renault Captur

Автомобіль оснащено обігрівом заднього скла, а також прискореним розігрівом лобового

Традиційно на дверному підлокітнику розмістили блок передніх та задніх електросклопідйомників. Однак прикро, що з-поміж них імпульсним являється лише водійський. Прикро, адже навіть авто старшого покоління, наприклад, корейський Kia Sportage не шкодували цієї функції для усіх пасажирів. Позад них розташована кнопка, яка блокує електросклопідйомники від дітей.

Renault Captur

Водійські двері обшиті двоколірним пластиком, на підлокітнику – блок електросклопідйомників, а перед ним електроприводу дзеркалець заднього огляду. У кишеньку входить невелика пляшка, однак тоді, крім неї, жодних високих речей уже не покладеш. Динамік аудіосистеми тут оздоблено синім пластиком

RenaultCaptur

На дверному підлокітнику розмістили блок електросклопідйомників

Renault Captur

Грибок керування електроприводом дзеркалець розташований тут же на підлокітнику, перед блоком електросклопідйомників

Перед електроcклопідйомниками «гриб» електрорегулювань зовнішніх дзеркалець. Останні володіють функцією підігріву, і, мушу сказати, вона працює чудово й швидко – сколупувати лід з поверхні жодного разу не довелося. Зручності паркуванню заднім ходом додають парктронік та камера заднього огляду. Остання має вказівки траекторії руху, що допомагає найбільше під час руху назад. Якщо ж ці лінії вам заважають, то їх можна вимкнути у меню.

Renault Captur

На передній панелі, зліва від керма, розмістили блоки регулювання кута нахилу фар і підсвітки приладів. Справа – кнопка відключення парктроніка

Кнопка центрального замка в Renault Captur розташована над екраном мультимедійки, поряд з «аварійкою». Вона велика, тому нею зручно користуватися, примусово замикаючи автомобіль зсередини. Так само корисна й аварійна сигналізація, якою часто дякуєш на дорозі ввічливому водію.

Renault Captur

Над монітором мультимедійки, у розширенні синього обідка, розмістили кнопки увімкнення аварійної сигналізації та центрального замка

Датчик дощу працював навіть у сніг, очищуючи заліплене скло. Однак сніг все ж встигав засипати лобове настільки, щоб дорогу було майже не видно. Перевірити роботу датчика світла в заміських умовах не вдалося, однак у місті машина не вмикала дальнього світла, хоч перемикач постійно стояв саме на дальньому.

Renault Captur

Датчик дощу працював добре, але не ідеально. Оскільки машина випробовувалася у зимовий час, склоочисники іноді не встигали автоматично розчищати скло від снігу

Безпеку передніх пасажирів у Renault Captur здійснюють дві фронтальних, а також дві бокових подушки безпеки, зашиті в спинках сидінь.

Renault Captur

Бокові подушки безпеки зашито в боковинах спинок передніх сидінь

Речовий відсік дуже оригінальний, виконаний подібно до моделі Espace, яку ми тестували раніше – він висувний. Однак його привід механічний – є кнопка, натискаючи яку потрібно потягнути ящик на себе за ручку з кремовою накладкою. Всередині відсік повністю виконаний з голубого пластику. Можливо, саме завдяки такій конструкції досягнуто 11 л. об’єму.

Renault Captur

Інтер’єр світлий завдяки використанню світлого та сірого пластику. Темний пластик розташований вище поясної лінії, тож влітку він не буде відбиватися у лобовому склі. Прямо перед пасажиром розміщена подушка безпеки. Бокові дефлектори обдуву мають матове облицювання кольору кави з молоком, а сам блок крутилок – синій

Renault Captur

У світлу пору салон виглядає особливо ефектно

Renault Captur

Відділення для поклажі надзвичайно велике. Натиснувши кнопку під його ручкою, тягнемо ящик на себе

Renault Captur надзвичайно дружній до молодих сімей з дітьми, адже дитяче сидіння можна встановити не лише ззаду, але й спереду, про що красномовно свідчать відповідні надписи в основі спинок крісел.

Renault Captur

Про наявність кріплень ISOfix на задньому ряді свідчить одразу кілька позначок

Задній ряд оснащено зсувною подушкою сидіння, яка керується важелем під нею, а також роздільною спинкою 2/3, що дозволяє перевозити габаритні вантажі й при цьому ще брати одного чи двох пасажирів назад.

Renault Captur

Задні двері також мають двоколірне оформлення. На підлокітнику розмістили кнопку електросклопідйомника, під ним – відділення під пляшку та місце для динаміка аудіосистеми

Renault Captur

Плафон освітлення заднього ряду має матоване покриття, за рахунок чого освітлення в салоні м’яке

Усі три задніх пасажири мають повноцінні підголівники, що охоплюють голову. В опущеному стані вони не впираються в спину, а у піднятому виконують належну їм функцію допомоги відпочинку для голови. Завдяки додатковому тонуванню скла задніх дверей, а також кришки багажника позаду буде затишніше і не так спекотно у жарку погоду.

Renault Captur

Задній ряд дарує достатньо простору для людини середнього зросту, хоча за певних обставин головою доведеться тертися об дах

Renault Captur

Зручність підголівників заднього ряду полягає у тому, що в опущеному стані вони не впираються в спину і не перекривають огляд

Renault Captur

Піднявши важіль під подушкою заднього ряду, можна зсунути вперед/назад задній диван

Renault Captur

Подушку заднього ряду можна відкинути вперед, потягнувши за ручку з боку багажника

Автомобіль насичений оригінальними рішеннями – одним із них є традиційна кишенька на спинці передніх сидінь, однак виконана доволі нетрадиційно. Адже вона зроблена у вигляді набору гнучких струн, що у деяких випадках може бути навіть практичніше, ніж суцільна тканина. Ще одне практичне рішення – пластикова спинка передніх сидінь.

Renault Captur

Кишеньки на спинках передніх сидінь виконані оригінально – у вигляді гнучких струн. Практичності додає в пластикова обшивка спинки

Renault Captur

Підсклянник для заднього ряду один, розташований між передніми сидіннями

Багажник Renault Captur, як на міський кросовер, місткий. На жаль, в машині не стало місця для повнорозмірного колеса, тож доведеться задовольнятися докаткою, однак тут у мене суттєве зауваження. Підлогу багажника, оббиту ковроліном, неможливо зафіксувати у піднятому стані, тож якщо доведеться діставати запаску, то рукав куртки або піджака точно замаститься.

Renault Captur

Спинки задніх сидінь складаються в пропорції 2/3. Щоб опустити їх, необхідно з боку пасажирського салону потягнути на себе важіль, розташований зверху спинки

Renault Captur

Багажне відділення приваблює своєю правильною формою та хорошим об’ємом як на міський кросовер

Renault Captur

Зі складеним заднім рядом отримуємо на диво рівний майданчик, що дуже сподобається прагматичним власникам

Renault Captur

Замість звичайних гачків у багажнику – ось такі креативні

Renault Captur

Лампочки підсвітки для багажного відділення Captur цілком вистачає

Renault Captur

Фішкою багажника Captur є поличка за допомогою якої можна розмістити багаж на двох рівнях. У поличку вмонтована зручна ручка

Renault Captur

Також у мене є зауваження щодо зручності демонтажу запаски, адже підлогу багажника не можна закріпити у піднятому стані

Сторінки: 1 2 3 4 5 6