Renault Espace: космічний прибулець

Обриси кузова цього Renault Espace мають настільки складні обриси, що складно спочатку втримати у пам’яті його образ. Коли я прийшов брати автомобіль на тест-драйв, то у призахідному сонці двоє припаркованих Espace Initiale виглядали надзвичайно футуристично. Але водночас і агресивно, немов якийсь первісний хижак. Чого тільки варті передні фари, які ніби постійно шукають нову жертву. І однією з цих жертв став я. Блоки оптики об’єднані широкою хромованою смужкою, яка має вигин під велетенською емблемою. Тут же й вказано назву преміальної комплектації – Initiale. Додаткової прихованої агресії додають хромовані оздоблення навколо протитуманок. Під фарами – висувні омивачі. Ну а за створення позашляхового гламуру відповідає срібляста накладка під переднім бампером.

Тест-драйв Renault Espace

Автомобіль виглядає однаково доречно на легкому бездоріжжі й у місті

Тест-драйв Renault Espace

Блок фар LED Pure Vision надає прекрасну видимість в нічних умовах

Тест-драйв Renault Espace

Особисто мені дуже подобається нова, велика емблема Renault. У цьому випадку додаткового шарму справляє надпис Initiale внизу решітки радіатора

Тест-драйв Renault Espace

На передньому бампері розмістили “шапку” омивача фар і смугу протитуманних фар з боковим датчиком парктроніка під нею

Тест-драйв Renault Espace

Ще один датчик розмістили на боковині колісної арки

Renault Espace фактично повноцінний однооб’ємник, оскільки лобове скло, що має надзвичайно великий кут нахилу, фактично продовжує лінію капоту. В таких умовах скляний дах стає обов’язковою умовою комфортної їзди, оскільки без нього, при під’їзді до перехрестя, світлофор не було би видно взагалі. Закривати його шторкою не було потреби, бо в такому випадку огляд суттєво погіршується. Щоб відкрити шторку, необхідно потягнути її за виступ із надписом «Push» трохи вперед і відпустити – вона автоматично зсунеться назад. Однак я на місці конструкторів використав би тут електропривід.

Тест-драйв Renault Espace

Скляний дах розташовано лише над переднім рядом

Тест-драйв Renault Espace

Щоб зсунути назад шторку скляного даху, потрібно потягнути вперед за ручку біля надпису “Push”, і вона сама сховається

Тест-драйв Renault Espace

Скляний дах реально рятує під час під’їзду під високі світлофори. Тому шторка у мене майже не закривалася

Тест-драйв Renault Espace

Розміщення силової балки між передніми стійками продумали ідеально – вона не заважає слідкувати за світлофорами чи високо розміщеними дорожніми знаками

Боковини кузова мають дуже плавні форми, а додаткової вишуканості та різкості їм надають хромовані молдинг та віконна рамка. До речі, остання підкреслює дуже нестандартну форму заднього віконця. Хромований обідок заходить навіть на дзеркальце заднього огляду. На центральній стійці встановлено шильник «4Control» – нагадування про функцію повнокерованого шасі. Знизу автомобіль захищено непофарбованим пластиком – кросовер, як би там не було…

Тест-драйв Renault Espace

Хромована лінія бокових вікон додає особливого шарму Renault Espace

Тест-драйв Renault Espace

На центральній стійці додаткове нагадування про повнокероване шасі – “4Control”

А от задок машини виглядає вже зовсім футуристично. В першу чергу кидаються в очі задні ліхтарі, виконані у стилістиці старшого покоління Scenic. Завдяки горизонтальним лініям стоп-сигналів, а також широкій хромованій накладці на кришці багажника автомобіль виглядає ширшим, ніж він є. Цікавим рішенням є взяття в такий же хромований обідок бокового паркувального датчика, в той час як протитуманні ліхтарі під ним просто вмонтовані в практичний чорний пластик обвісу. Ззаду, як і спереду, також є срібляста накладка під бампером і так само під великою емблемою Renault фігурує надпис Initiale. Довершує всю цю красу козирок спойлера, який ніби продовжує хромовану лінію оздоблення бокових вікон. Зверніть також увагу на оформлення заднього бокового віконця – чиста французька естетика.

Тест-драйв Renault Espace

Задня частина Renault Espace виглядає монументально за рахунок розтягнених в ширину ліхтарів і хромованої планки над номерним знаком

Тест-драйв Renault Espace

На відміну від більшості авто, на кришці багажника під великою емблемою марки розміщена назва комплектації, а не моделі

Тест-драйв Renault Espace

Колір Renault Espace чудово підкреслює усі тонкі лінії дизайну автомобіля

Тест-драйв Renault Espace

Вражає своєю естетикою оформлення заднього бокового віконця

Тест-драйв Renault Espace

Замість назви моделі на кришці багажника великими літерами вказано преміальну комплектацію Renault Espace

Тест-драйв Renault Espace

Задній боковий паркувальний датчик розмістили в хромованому обрамленні серед пластикового обвісу

Окремої уваги заслуговує колір автомобіля, який назвали художньою назвою «Чорний аметист». Його особливість полягає в тому, що за поганої погоди або за поганого освітлення він здається повністю чорним. Однак на сонці починає виднітися насичений фіолетовий відтінок. Тонування заднього скла не суцільне, воно спокійне і дозволяє позбавити задніх пасажирів від надмірного сонячного проміння. Якщо ж пасажири забажають повністю заховатися від сторонніх очей, до їхніх послуг спеціальні висувні захисні шторки на бокових задніх вікнах. Лобове скло автомобіля сильно нахилене і володіє атермальними властивостями.

Тест-драйв Renault Espace

Із карти задніх дверей висувається спеціальна сонцезахисна шторка, яка кріпиться на двох гачках над вікном

Колісні диски тут нестандартні, фірмові 19-дюймові під назвою Initiale Paris, що мають стильну на сьогодні чорно-сріблясту кольорову гаму.

Тест-драйв Renault Espace

Колеса Renault Espace розкішні, 19-дюймові, однак профіль у 55% дозволяє не так сильно боятися грунтових доріг та нерівної поверхні

Дещо здивував лючок паливного бака, який відкривається не з салону, а ззовні. До того ж внутрішньої кришки він не має – є лише гумовий ущільнювач на самому лючку. Це європейський підхід, однак у наших реаліях він може становити небезпеку. Разом із тим, якщо водію колись доведеться самому заправляти свій автомобіль, на кріпленні лючка є підказка, що заправляти можна максимум до 3 відсічок.

Тест-драйв Renault Espace

На горловині паливного баку немає кришки, лише клапан. До того ж лючок можна відкрити ззовні

По периметру кузова розташовано датчики паркування, які допомагають під’їхати максимально близько до перешкоди… однак не так близько, як це було би із системою кругового огляду. Гадаю, Renault Espace вже цілком доріс до неї. Певною компенсацією у цьому випадку слугує дуже якісна картинка з камери заднього огляду (розташована над номерним знаком) зі зрозумілими траєкторними лініями.

 

У цікавому місці вирішили розмістити причіпний засіб. Почнемо з того, що в похідному стані він закріплений під підлогою багажника за заднім бампером. На ньому, з лівого боку сріблястої накладки, є заглушка, відкривши яку, ви побачите чорну ручку з надписом «Pull». Потягнувши за неї знизу вискочить сам фаркоп. Залишається лише повернути заглушку на місце і підштовхнути причіпний засіб вгору, щоб він став на своє місце.

Тест-драйв Renault Espace

Щоб дістатися до причіпного засобу, потрібно потягнути на себе ручку “Pull”, розміщену під кришкою на поверхні заднього бампера

Тест-драйв Renault Espace

Коли з-під бампера з’явиться фаркоп, дотягуємо його вгору, щоб заблокувати засіб у робочому положенні

Сторінка 2 з 6123456