- Захоплення
- Космічний прибулець
- Комфорт в дальню дорогу
- Витончений комфорт
- Свій хлопець
- Технічні характеристики
Renault Espace: витончений комфорт
Оскільки Renault Espace вважається кросовером (на що натякають його 160 мм. кліренсу), то всередину скоріше заходиш, а не сідаєш. Під час посадки, особливо у нічний час, вражає яскравість підсвітки салону, що досягається світлодіодними лампочками у стелі. Сидіння доволі тверді, обшиті дорогою шкірою nappa, власне, так само, як і елементи передньої панелі. Самою обшивкою не обмежилися і додали цікавого візерунку, особливістю якого є викарбуване слово Initialе на кожному сидінні. До послуг водія повний набір сервоприводів: крім стандартних вперед-назад і нахилу спинки, також є висоти сидіння, нахилу подушки, а також привід валика поперекової підтримки – всього 10 напрямків регулювань. І це не враховуючи підколінної підтримки, що висувається вручну і розблоковується важелем у торці подушки сидіння. В цілому зручно їздити як із висунутою підтримкою, так і без неї, лишень додається відчуття «диванності» посадки. Передні підголівники складаються з трьох частин, і крайні можна відрегулювати під свою голову. Передній пасажир має абсолютно ідентичний спектр регулювань. До цього додається також функція масажу, який здійснює той самий валик поперекової підтримки, і двоступеневий підігрів сидінь. Щодо масажу, то його є три види, однак суттєвої різниці особисто я не помітив. Мої пасажири помічали більше – напевно справа смаку. А от за підігрів можна похвалити. Першу хвилину здається, що він взагалі не працює, однак потім крісла нагріваються так швидко, що вже буквально за кілька наступних хвилин підігрів відключаєш повністю і решту дороги їдеш без нього. До речі, можна одразу натискати на перший рівень, оскільки гріє він так само добре. В боковинах спинок зашиті бокові подушки безпеки.
Перед водієм обшите шкірою кермо (nappa) з трохи зрізаною нижньою частиною і зручними напливами під великі пальці. На нижній спиці металева пластинка з фірмовим надписом Initiale. На лівій спиці керування круїз-контролем. Так, перемикачем «+/-» можна встановлювати потрібну крейсерську швидкість. Якщо з тієї чи іншої причини довелося перехопити керування газом, то потім можна швидко встановити останнє значення кнопкою «R». В той же час кнопка «О» дозволяє перейти у так званий режим очікування круїз-контролю. А от між ними розміщена кнопка, яка дозволяє увімкнути режим регулювання відстані до переднього авто. Права спиця містить керування прийомом дзвінків. Перемикачем можна гортати меню бортового комп’ютера, що показує середні витрати пального, середню швидкість, одометр, тиск у шинах та іншу інформацію. Кнопкою ж, що розташована зліва від кнопки прийому/відхилення дзвінків, гортається інформація на екрані справа від центрального екрану на панелі приладів. Зокрема, туди зручно встановити підказки навігатора (показуватиме напрямок наступного повороту, а також відстань, що до нього залишилася; також він показує і напрямок руху по колових розв’язках, а також номер повороту, на якому треба з нього звернути). Кнопкою «ОК» можна дати автомобілю знати, що сервісне повідомлення прочитане. Єдине, чого мені не вистачило – це можливості змінювати з керма треки в аудіосистемі. Всередині керма також заховано водійську подушку безпеки, пасажирська в передній панелі, відключається вона перемикачем, який видно між панеллю і пасажирськими дверима, повністю їх відчинивши. Збоку, на центральних стійках розташувалися і бокові шторки.
Під кермом розташовано блок керування звуком. Особливо стали в нагоді клавіші збільшення (зверху) та зменшення (знизу) звуку, а також кнопка Mute посередині. На підкермових перемикачах традиційно розташоване керування освітленням і очищенням скла. На кожному з них є режим Auto, що відповідає за функції датчиків світла і дощу.
Зручності посадки додає не лише можливість широких електрорегулювань сидіння, а й підлаштовування під себе керма по висоті й глибині. Це можна зробити, розблокувавши його важелем з лівого боку кожуху колонки.
Панель приладів повністю електронна, складається з трьох моніторів. На головному, центральному, розмістили цифровий спідометр, а також, залежно від обраного режиму Multi-Sense, тахометр, шкалу еко-режиму або ж традиційний спідометр у вигляді аналогового показника. Додатково сюди виводиться інформація від адаптивного круїз-контролю і системи дотримання дистанції до переднього авто. Навколо цього монітора розміщено різноманітні піктограми (зокрема, вказівник відкритих дверей), під ним – екранчик бортового комп’ютера, а з правого боку – ще один інформаційний екран (саме його інформацію можна гортати кнопкою на кермі: тут можна побачити, зокрема, підказки навігації). Під цим екранчиком – відображення обраного режиму Renault Multi-Sense. З лівого боку можна стежити за економністю своєї їзди, слідкуючи за умовним деревцем. Якщо воно повністю біле, то ви їдете доволі економно. Якщо ж пелюстки зникають, то навики вашого економного керування під питанням. Вище деревця – підказка схеми перемикання автоматичної коробки передач. Тут же відображається обраний наразі режим. Центральний екран має вигляд такого собі колодязя зі стильними хромованими смужками на краях. До речі, цікавою особливістю тут є те, що наявна як піктограма датчика відкритих дверей, так і картинка, на якій показано, які саме двері відкриті. Розташовані вони один навпроти одного з різних боків центрального дисплея.
З лівого боку від «колодязя» вказівник температури мотора, а з правого – рівень пального в паливному баку. Сам щиток огороджений пластиковою панеллю, яка на вигляд нагадує лаковані меблі. Тут з обох боків також розташовано хромовані смужки. Над усім цим нависає наплив панелі приладів, що рятує огляд показників від сонячних променів, оскільки, наприклад, екран мультимедійки на центральній консолі має сильні бліки.
Дефлектори обдуву тут оригінальної форми – особливо це стосується крайніх, які також оздоблені «лакованим» пластиком. З країв усі дефлектори «наряджені» сріблястим обідком. До речі, такий самий обідок мають на своїх торцях підкермові перемикачі. Діапазони регулювань напрямку потоку повітря достатній, щоб охолодити або нагріти тіло чи голову. У Renault завбачливо потурбувалися про здоров’я своїх клієнтів, тож автомобіль оснащено протисажевим фільтром салону.
Зліва, нижче на панелі, розмістили кнопку дистанційного відкриття кришки багажника. До цієї панелі маю певне зауваження. Якщо тестовий автомобіль у комплектації Initiale Paris вважається найдорожчим, то дещо дивно бачити тут ще дві заглушки. Варто було би їх взагалі позбутися. Також, із незрозумілих причин, кришка багажника не завжди реагувала на натискання кнопки й закривалася лише після кількох натискань. Причини такої особливості роботи я не зрозумів. Але заради справедливості додам, що відкривається завжди добре, тим паче, що саме функція відкривання використовується найчастіше. А закрити кришку можна і кнопкою біля підсвітки номерного знаку. Нижче кнопки розмістили невеличку закривну кишеньку, куди спокійно входить телефон. На традиційному ж місці, біля ніг водія, розташувався важіль відмикання капота.
На усіх вікнах у цій машині встановлено імпульсні електричні склопідйомники, тож закрити або відкрити вікно можна одним натисканням кнопки на дверному підлокітнику. Крім цього, тут також розмістили кнопки блокування замків і склопідйомників від дітей, та електропривід дзеркалець заднього огляду разом з можливістю їхнього автоматичного складання. Карти дверей у Renault Espace також обшиті шкірою у місцях дотику з руками пасажирів. Під підлокітником є кишенька, куди можна покласти півлітрову пляшку. Літрова також поміститься, але недостатньо щільно. Профіль кишеньки ніби огинає посадкове місце штатного динаміка аудіосистеми.
З правого боку від керма замість традиційного замка запалювання – кнопка «Start/Stop» запуску двигуна. Щоправда, за кермом її не видно, тож я б, наприклад, переставив її ближче до центральної консолі. Поясну лінію салону в Renault Espace Initiale Paris обрамлює елегантне оздоблення з того ж таки «лакованого» пластику із хромованою смужкою зверху. Це доволі стримане, але правильне і респектабельне рішення для такого авто. До речі, сам пластик також незвичайного кольору. Його відтінок збігається з кольором шкіри в оздобленні салону (темно-коричневий) і називається «Коричневе дерево». Вище поясної лінії розмістили м’який пластик, нижче – твердий, але якісний.
На відміну від решти салону елегантна центральна консоль має інше оздоблення – «Silver wood» під дерево. Однак мені хотілося його трохи більше і в інших частинах салону, оскільки склалося враження, що трохи не вистачає подібної краси в дизайні інтер’єру.
Центральна консоль, яка плавно переходить у центральний тунель, має сріблясте оздоблення. Чільною ізюминкою автомобіля є його футуристичний екран. Однак одразу вкажу і недолік – надзвичайна схильність до запиленості (див. фото). Він починає працювати разом із запалюванням двигуна авто. Однак екран можна увімкнути, доторкнувшись пальцем сенсорної кнопки з правого боку угорі. Тоді вмикається домашня сторінка, на якій показано усю основну інформацію з допоміжних систем (конфігурування якої ви можете встановити й самі у відповідному розділі). У мене стояв аналоговий годинник, в межах якого висвічувалася дата. У лівому нижньому кутку позначка обраної комірки пам’яті. Внизу розташовані кнопки меню і додаткового висувного віконця. Угорі дублюються показники часу в цифровому вигляді, а з правого боку інформація про температуру надворі. Додатково вказується, чи активована функція дублювання телефона. Мені було трохи незвично зменшувати і збільшувати гучність аудіосистеми тими ж сенсорними кнопками, що розташовані під датчиком увімкнення екрану, оскільки я все ж звик до крутилки. Та це загалом і не так важливо, якщо є підкермовий пульт. Є й окремий сенсор для повернення на домашню сторінку, у якому б розділі меню ви не знаходилися. Насправді, я би із задоволенням переніс блок сенсорних кнопок монітора на лівий бік, ближче до водія.
Система дозволяє окремо змінити налаштування центрального дисплея і дисплея водія (читай – панелі приладів), і відображення сповіщень.
При переході в розділ «Меню» водій отримує можливість далі перейти в підрозділи «Навігація», «Мультимедіа», «Телефон», «Програми», «Автомобіль» і «Система». Смужкою внизу розташувались сенсорні кнопки повернення на попередню сторінку, швидкого підключення телефону і допоміжного меню.
Зупинимося детальніше на функціях бортової системи. Так, у розділі «Навколишнє освітлення» можна як вимкнути його взагалі, так і примусово обрати один з 5 кольорів підсвітки незалежно від обраного режиму Multi-Sense. Однак при зміні режимів підсвітка таки зміниться, тому спершу налаштовуйте роботу вузлів машини, а вже потім думайте про стильність салону. Є можливість налаштувати й чутливість світіння за допомогою сенсорного повзунка. Нижче розташовано кнопки ввімкнення/вимкнення підсвітки окремо для передньої та задньої зони. Окремо, у підрозділі «Яскравість», можна змінити силу підсвітки панелі приладів, так само відрегулювати відображення сповіщень як у денному, так і в нічному режимі, а як бонус, налаштувати декоративну підсвітку салону.
У розділі «Крісла» знаходяться три підменю: «Масаж» (саме в цьому меню можна здійснити всі налаштування пов’язані з активацією режиму масажу), «Гортання одним дотиком» (тут хиба українського «транслейту» – машина має на увазі, що задні сидіння можна скласти за допомогою сенсорного меню), «Налаштування» (тут можна керувати іншими позиціями, які стосуються функцій приводів сидіння).
Розділ «Допомога водію» передбачає керування системами, які сприяють безпечнішому керуванню машиною. Так, можна увімкнути або відключити сигнал про вихід зі смуги, а також окремо здійснити необхідні налаштування самого сигналу (можна обрати навіть звук). Нижче розміщене увімкнення сигналу системи про зменшення дистанції до переднього автомобіля. У підрозділі під цією кнопкою налаштування функції активного гальмування. Ще нижче кнопка увімкнення сигналу попередження про сліпі зони і підрозділ керування оповіщенням про перевищення швидкості. Також є кнопка керування контролем зчеплення: «Авто» або «Експерт». Щоправда, я так і не зміг зрозуміти, як вона допомагає на машині з автоматом.
У розділі «Допомога при паркуванні» можна налаштувати роботу системи виявлення перешкоди за допомогою паркувальних датчиків, роботу камери заднього огляду, а також обрати потрібний режим допомоги з паркуванням.
Машина також пропонує спеціальне інформаційне меню, де можна ознайомитися з показниками екологічності свого керування. Зокрема, комп’ютер вираховує відстань, яку ви подолали, середню швидкість та витрату пального. Залежно від раціональності натискання на педаль газу та передбачення зупинок і подальших прискорень автомобіль нагороджуватиме вас зеленими зірочками. Як видно на фото, за частоту дотиків до педалі газу я отримав двійку, а от за передбачення зупинок і прискорень майже витягнув на четвірку. Схематично, за допомогою нашарувань на умовному листочку, Renault Espace також нагородить вас загальною оцінкою за ваше кермування, а також покаже, який відсоток подоланих кілометрів ви не використовували жодної краплини пального.
У розділі «Конфігурування домашніх сторінок» можна обрати вигляд тієї сторінки, яка відкривається при натисканні клавіші «Ηome». Наприклад, двома основними вкладками у мене були навігація і мультимедійка, а серед другорядних керування Multi-Sense, табличка Driving eco2 та інші показники.
Щоб здійснити налаштування кожної комірки пам’яті налаштувань, слід зайти в розділ «Профіль користувача». Тут система запропонує вам 6 варіантів на вибір, причому для кожного з них можна обрати свою аватарку, яка світитиметься потім на домашній сторінці. Додатково можна надати власне ім’я кожній комірці або ж змінити зображення для неї. Машина також може запропонувати вам скинути налаштування для конкретного водія або ж продублювати налаштування іншої комірки.
Настільки ж точно можна відрегулювати і гучність різних систем у відповідному розділі «Гучність». Так, повзунками регулюється «Основна гучність» (загальна гучність динаміків), «Мелодія телефону» (якщо він підключений по bluetooth), окремо функцію «Телефон вільні руки», «Навігація» (звуки системи навігації), а також сигнали попереджень від систем безпеки «Сигнал попередження».
Жирний плюс хотів би поставити машині за вибір мови. Нагадаю, що Renault Espace в Україну завозиться лише під замовлення, машина не представлена навіть на офіційному сайті. Однак зверніть увагу на перелік доступних мов, серед яких можна помітити, крім української, доволі екзотичні сербську, словенську, словацьку, а також турецьку, шведську й іспанську. Хоч український переклад подекуди дає хиби, однак в цілому він досить грамотний.
На цій машині також встановлено двозонний клімат-контроль. Є два регулятора, що відповідають за температуру для кожної із зон (під головним монітором), між ними кнопки увімкнення максимального обдуву вітрового скла (до речі, ця опція доступна в пакеті з обігрівом двох крайніх сидінь заднього ряду), режиму рециркуляції повітря, автоматичного регулювання температури, а також обігріву заднього скла. Знизу великого екрана майже завжди транслюється інформація про температуру в кожній із зон, напрям обдуву, швидкість вентилятора, увімкнення рециркуляції та авторежиму. Однак більше регулювань знаходиться в меню, яке можна розгорнути, потягнувши знизу догори екрана за «гапличок», що видніється внизу. У цьому ж меню можна обрати один з трьох режимів кліматичної системи – Soft, Normal, Fast. Тут же встановлюється і швидкість вентилятора з 8 позицій, яка керується слайдером, перенаправлення потоків повітря сенсорними кнопками, і ними ж увімкнення кондиціонера, рециркуляції і розподілення на дві зони. Кнопкою Rear Auto можна окремо увімкнути режим автоматичного регулювання температури на задньому ряді. В той же час пасажири другого ряду мають змогу самостійно керувати мікрокліматом за допомогою крутилки позаду боксу між передніми сидіннями.
Під панеллю керування кліматом на центральній консолі розміщено кнопки увімкнення аварійної сигналізації та активації центрального замка. Ще нижче, в ряд, у посрібленому обідку, встановили кнопки підігріву сидінь, між якими (зліва направо) активації спеціального Eco-режиму, відключення системи Start-Stop та активації електронного паркувального помічника.
Аудіосистема преміум-класу Bose дозволяє відтворювати звук абсолютно непоганої якості. Надзвичайно зручною виявилася система навігації, яка показувала навіть лінії деяких провінційних доріг, щоправда, зі значним відхиленням від них. Цікаво також те, що піктограму автомобіля на карті можна обрати, замінивши звичайну стрілочку образом однієї з моделей Renault. Я обрав собі Espace Initiale, хоча окремо можна встановити і Renault Espace, що зайве нагадує про преміальність тестованого авто. На моніторі 8,7 дюймів зображення карти дуже зручно зчитується. Мені окремо сподобалося, що кінцеву точку на карті можна вказати навіть не знаючи адреси, просто тицьнувши у потрібне місце пальцем. Це дуже часто допомагало. Карта дозволяє переглядати шлях і в режимі 3D. Якщо ж ви вирушите в подорож по Європі, то в нагоді стане й карта західних країн, що не дивно, адже машина в першу чергу призначена для європейського ринку. Крім зазначених функцій, мультимедійка може стати фактично замінником вашого смартфона, перебравши на себе усі його функції. Щоправда, із сірими китайськими телефонами вона не працює, але дзвінки справно приймає і телефонує. Вздовж даху розташовано кілька мікрофонів, які добре працюють, і співрозмовник чує вас без будь-яких перепон.
Передні пасажири серед додаткових зручностей мають розетку на 12 В, яка розташована у не дуже зручному місці – під аркою центральної консолі. Якщо саме для пасажира це не має скласти суттєвих проблем, то водій під час руху розеткою вже не скористається. Певну проблему складає і розміщення двох підсклянників у цій же ніші під аркою. Є тут і невелика поличка, куди можна складати предмети, що точно не знадобляться під рукою. А от 2 USB-входи розташовані максимально зручно – біля важеля КП у невеличкому відсіку зі шторкою. Зважаючи на те, що багато сучасних приладів працює саме через USB, імовірно, так навіть краще, зокрема, це змогли оцінити мої пасажири, сказавши «Я вже люблю цю машину» і поставивши смартфон на зарядку. Між USB-входами розміщено також по одному роз’єму mini-jack і SD-картки. Поряд з ними заховано невеликий відсік, куди особливо зручно класти карту-ключ у дорозі. Невеликі за розміром мобільні телефони сюди також увійдуть, але мій, маючи екран діагоналлю 5 дюймів вже не вліз. Перекочуватись предмети всередині відсіку не будуть, оскільки його дно вкрите ворсистим покриттям.
Трохи нижче важеля КП розташували селектор навігації по мультимедійній системі. Він виконаний у вигляді джойстика, оточеного півколом кнопками повернення назад, швидкого переходу на домашню сторінку і виклику додаткового меню. За джойстиком розміщено ще одну сріблясту кнопку, за допомогою якої можна одразу перейти до вибору налаштувань Multi-Sense Drive. Хоч керування джойстиком інтуїтивно зрозуміле, однак я все ж надавав перевагу сенсорному екрану – як на мене так зручніше і швидше. За усім цим – кнопка електронного ручного гальма, зкомпонованого в один блок з кнопками увімкнення обмежувача швидкості (справа) і активного круїз-контроля (зліва). З одного боку вони розміщені на видному місці, а з іншого виникає логічне запитання – чому не на кермі серед інших регулювань круїзу. Закінчує цю надбудову на центральному тунелі великий бокс між передніми сидіннями, який накритий велетенським підлокітником. Хоч він не регулюється по довжині, однак його цілком вистачає, щоб рука як водія, так і переднього пасажира зручно на ньому лежала. Бокс не має рівного дна, однак це компенсує його велетенський об’єм.
Renault Espace також має дзеркальце заднього огляду з електрохромним покриттям, що дозволяє не боятися засліплення заднім авто. Зі зворотнього боку протисонячного козирка, під кришечкою, знаходиться косметичне дзеркальце з приємною підсвіткою.
Паски безпеки водія і переднього пасажира можуть регулюватися по висоті. Для цього потрібно в місці, де пасок виходить зі стійки, натиснути на верхній наплив, таким чином розблокувавши механізм регулювання. Тоді кріплення можна пересувати вгору чи вниз. При цьому паски мають переднатягувачі. Цікаво, що про престижність Renault Espace нагадує навіть звуковий сигналізатор про непристібнуті паски безпеки. Його звук не пронизливий, а деякою мірою навіть елегантний. Задні паски безпеки не мають регулювання по висоті, однак тут вони усі повноцінні, триточкові. На середніх стійках розмістили ще один стилістичний елемент – невеличкі лампочки, які світяться в тон підсвітки центрального монітора.
В ногах пасажирів лежать фірмові для цього Renault Espace килимки під назвою «Initiale Paris», що безпосередньо на них і відображено. Серед практичних недоліків вказав би на матеріал, з якого вони зроблені, адже тканинні килимки навряд добре перенесуть експлуатацію на дуже брудних українських дорогах. Щоправда, за тиждень їзди по справді не найкращих шляхах не можу сказати, що вони дійсно аж так сильно забруднилися – на мийці по них просто пройшлися пилосмоком, і якихось слідів бруду я на них уже не знайшов. Прикріплені килимки на липучках. На другому ряді, в ногах правого пасажира під килимком знаходиться відсік, де розмістили балонний ключ і домкрат.
Речовий відсік у Renault Espace також оригінальний, виконаний висувним. Потрібно просто доторкнутися до піктограми з лівого верхнього боку його кришки. Тягнути за нього не потрібно, він виїде сам. Цей відсік зроблено максимально практичним, оскільки в ньому є і підсвітка, і навіть функція охолодження. Хоча мені би хотілося за аналогією до салонної – світлодіодної підсвітки. Над речовим відсіком, на декоративній панелі ближче до центральної консолі, розмістили бейджик «4Control», який нагадує про повнокероване шасі, про що розповімо нижче. Об’єм речового відсіку великий: так, я міг розмістити там навіть фотоапарат, щоправда, якщо витягував решту документів та речей.
На задньому ряді розміщено також кріплення ISOfix для встановлення дитячих сидінь. Отвори для кріплень передбачені між спинкою і подушкою, під зображенням дитини в дитячому кріслі. Також задні сидіння можна зсунути вперед, потягнувши вгору чорну ручку під сидінням, наприклад, якщо на третьому ряді потрібно перевезти ще двох людей. Тоді можна навіть створити оптимальний для усіх рівень комфорту в дорозі. А от 2 положення спинки навряд сильно спростять комусь життя, адже в одному із положень вона буквально вертикальна і сидіти так довгий час нереально. Регулюється спинка за допомогою м’якої сірої ручки біля отворів кріплень ISOfix. Відкинути вперед крайні сидіння другого ряду можна, потягнувши за ручку біля кнопки підігріву. Пасок безпеки середнього пасажира розміщено в ніші на даху, де він надійно утримується. Що стосується комфорту посадки, то в машину буквально заходиш, а от крайні сидіння здивували близькістю стелі, хоча мій зріст не такий великий – 1,79. Набагато зручніше я почувався на середньому сидінні, адже підлога у цьому Renault Espace рівна.
На задній панелі боксу між передніми сидіннями розміщено ще одну розетку на 12 В, а також два додаткових USB-входи з виходом mini-jack. Під цим блоком є місткий ящик, наприклад, для телефону, який заряджатиметься через USB. Дно цього ящика має спеціальне покриття, за рахунок чого речі не будуть літати по відсіку під час руху. Традиційно, спинки передніх сидінь оснащені кишеньками, куди можна складати, наприклад, документи або інші невеликі пласкі речі. Підголівник сидіння з боку задніх пасажирів зроблено з полакованого пластику, який оздоблений сріблястою планкою з тим же надписом Initiale.
Процес складання задніх сидінь у Renault Espace доведено до розваги на дозвіллі: вони мають електропривід, який можна задіяти не лише з багажника зі спеціального пульту в сріблястому оздобленні на лівій колісній арці (окрема кнопка для кожного крісла, а також «ALL», щоб скласти обидва задніх ряди), але й з центрального монітора, навіть під час їзди. Кілька разів піджартовував над своїми пасажирами, несподівано складаючи те чи інше сидіння. Щоправда, в такому випадку я би хотів і електропривід розкладання. Та й розміщення пульта в багажнику несе у собі певні недоліки. Наприклад, потрібно бути обережним, щоб у процесі їзди на кнопку не впав якийсь вантаж і не натиснув її.
На середніх стійках розташовані повітроводи, які підводять повітря від кліматичної системи для задніх пасажирів. Карти задніх дверей у своїй функціональності майже не поступаються переднім, зокрема, тут також є місце під пляшку.
Пасажири третього ряду мають у своєму розпорядженні лише одну розетку на 12 В, щоправда, вона скоріше для того, щоб підключати пилосос для чистки багажника. Бо розміщена вона прямо біля плеча пасажира зліва. Щоб самостійно скласти другий ряд сидінь із третього ряду потрібно потягнути за червону ручку – тоді одне з крайніх сидінь відкинеться вперед. Здивувала наявність доволі зручних підлокітників, які до того ж обшиті такою самою шкірою, як і решта салону. Дефлектори розташовані на підвіконні, потік повітря легко спрямувати на себе. Сидіння тут простіші, підголівники також мають лише одну секцію і виконують свою функцію лише у повністю піднятому стані. Зате будучи опущеними вони не заважають огляду через дзеркальце заднього огляду з водійського місця. Разом із тим про розташування крісел фактично в багажнику нагадують провушини для кріплення вантажу в ногах пасажирів. Сама посадка на третій ряд захоплення не викликає. Однак дітям там має сподобатися, для них не складе жодних проблем пролізти у щілину між сидіннями. Примітно, що паски безпеки мають свої пази на стінці багажника для фіксації у неробочому стані.
Слід визнати, що з розкладеним третім рядом сидінь місця для багажу стає дуже мало, особливо, якщо розраховувати на 7 пасажирів. Та все одно близько 4 сумок середнього розміру сюди поміститься. Та й висувну поличку доведеться зняти й покласти десь у гаражі або дома, бо в машині для неї місця не передбачено, а пасажирам третього ряду вона буде відверто заважати. В нішах за арками задніх коліс є паски, за допомогою яких вочевидь можна закріпити невеликі предмети. Вже склавши третій ряд сидінь, отримуємо розкішний об’єм вантажного відділення з рівною підлогою. Причому навіть накривши відсік висувною шторкою, розміри зменшуються несуттєво, адже навряд цю машину вантажитимуть до стелі. Тим не менше полицю можна зняти, а другий ряд сидінь скласти врівень з підлогою. Таким чином отримуємо великий простір, який можна використати, наприклад, для ночівлі. Що стосується підсвітки багажника, то тут я би закинув нестачу лампочок освітлення – вона всього одна. Якщо не враховувати ще одну на кришці багажника, однак вона занадто високо і не дуже допомагає вночі. Разом з тим, закривати кришку зручно, навіть якби не було електроприводу, про запас є ручка з внутрішнього боку.
Запасне колесо в Renault Espace представлене докаткою. Підвішана вона знизу багажного відсіку. Щоб її зняти, на сабвуфері, розташованому під підлогою багажника, навіть спеціально намалювали алгоритм дій.