Renault Megane Sedan: екзотика для середнього класу

Renault Megane Sedan відмикається і заводиться за допомогою картки-ключа «вільні руки», аналогічної тій, що ми вже зустрічали під час тест-драйву Renault Espace. Тож і її переваги й недоліки такі ж. Щоправда, цього разу нам дісталася картка зі стильним візерунком червоно-чорного кольору, що додавало відчуття спортивності, однак розкішній білій машині така картка не дуже підходить. Хоча у кожного свій смак. Підійшовши до машини на відстань, з якої датчик вже розпізнає ключ, автомобіль самостійно відмикається, але це лише один із моментів. Паралельно розгортається ціла вистава за участі денних передніх і задніх ходових вогнів, поворотників, а також освітлення салону, яке радісно блимає й світиться, впізнавши власника.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Відмикається Renault Megane Sedan за допомогою спеціальної картки-ключа. У нашому випадку вона мала стильну кришечку в червоно-чорних кольорах

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Якщо в кишені лежить ключ-мітка, відкрити Renault Megane Sedan можна просто доторкнувшись до датчика на дверній ручці

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Карта водійських дверей Renault Megane Sedan оздоблена сріблястою планкою і шкіряною обшивкою. Водійський підлокітник дещо ширший, ніж на задніх сидіннях, адже на ньому знаходяться кнопки склопідйомників усіх чотирьох дверей, блокування цих кнопок для інших пасажирів, пульт керування електроприводом зовнішніх дзеркалець заднього огляду, а також їхнього складання. Тут є ручка під зручний обхват зі вставкою під алюміній для великого пальця. Широка кишенька вміщує в себе багато предметів + пляшку з водою. Тут же динамік аудіосистеми оздоблений ще однією сріблястою смужкою

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Посадка в салон Renault Megane Sedan низька, тож сідати й виходити з нього не завжди дуже зручно. Однак коли вже сів, то потрапляєш у розкішні обійми гарно спрофільованих сидінь

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Освітлення салону переднього ряду складається з трьох лампочок. Дві крайні вмикаються кнопками поряд, а для центральної передбачено перемикач з режимами “Вимкнено”, “Увімкнено за відкритих дверей” і “Увімкнено”

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Над салонним дзеркальцем Renault Megane Sedan знаходиться інформаційний дисплей, який попереджає про непристібнутий пасок безпеки і увімкнену пасажирську подушку безпеки

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Закривне дзеркальце у протисонячному козирку Renault Megane Sedan має нестандартну підсвітку – не біля дзеркальця, а на стелі, над козирком

Салон зустрічає пасажирів справді розкішним інтер’єром, який раніше складно було складно уявити на Меганах. Адже тепер тут не просто шкіряна обшивка, але й широкоформатний екран мультимедійної системи, який чимось нагадує популярні сьогодні автомобілі Tesla. Шкіра, якою оздоблене кермо Renault Megane Sedan має гладкий профіль, а я не втомлюся повторювати, що особисто мені такий тип обшивки подобається найбільше, оскільки виглядає акуратніше й аристократичніше. Обшивка салону виглядає також дуже якісно, я би навіть сказав розкішно. Зайве напевно казати, що автомобіль постійно був у центрі уваги так званого українського середнього класу, що приглядається до Megane старших поколінь. І у всіх таких зацікавлених авто викликало подив, адже навіть якщо відмежуватися від зовнішнього вигляду, то салон також справляє не менше враження. Так, навіть мене, людину, що давно цікавиться автомобілями, ще півтора роки тому на одній із виставок зачарував велетенський екран мультимедійної системи, шикарні спортивні сидіння з надзвичайно зручною посадкою, а також непогано продумана ергономіка водійського місця.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На передніх порогах Renault Megane Sedan – накладка під алюміній з надписом моделі авто

тест-драйв, Renault Megane Sedan

З лівого боку від керма, в нижній частині передньої панелі Renault Megane Sedan, знаходиться увімкнення підігріву керма, а також перемикач, за допомогою якого можна відкрити лючок паливного бака і кришку багажного відділення. Зліва від цих кнопок – слот, який імовірно передбачено для європейців, що користуються жетонами для парковок

Сидіння переднього ряду мені також сподобалися ще відтоді, як я вперше сів за кермо цієї машини в салоні. Вони надають низьку посадку, яка максимально наближує авто до спорткарів. З іншого боку протягом тижневої експлуатації помітив дивну особливість такої посадки. У поїздці середньої і більше протяжності починає сильно муляти коліно в місці, де воно дотикається до пластику центральної консолі. Принаймні саме таке відчуття виникає у людини мого зросту за комфортних налаштувань сидіння під себе. Також попри те, що це найпреміальніша комплектація Renault Megane Sedan, основні регулювання сидіння водія тут механічні. Наприклад, налаштувати крісло за висотою можна за допомогою важеля, що знаходиться з лівого боку подушки. А от валик поперекової підтримки регулюється за допомогою електроприводу в чотирьох напрямках. Передньому пасажиру пощастило ще менше – щоб збільшити простір для ніг він може хіба посунути сидіння вперед або назад. На спинках передніх сидінь є неглибокі кишеньки для задніх пасажирів.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Висота водійського сидіння Renault Megane Sedan регулюється за допомогою важеля з лівого боку подушки

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Валик поперекової підтримки в Renault Megane Sedan регулюється за допомогою електроприводу в чотирьох напрямках. Сріблястою кнопкою можна швидко викликати меню масажу сидіння, щоб не витрачати час на його пошук в мультимедійці. Блок знаходиться з лівого боку пластикової обшивки водійського сидіння

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Регулювання передніх сидінь Renault Megane Sedan вперед-назад механічне, але чорний трубчатий важіль виглядає недостатньо серйозно для такого авто

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Натиснувши на верхню частину кріплення пасків безпеки переднього ряду, їх можна відрегулювати за висотою. Подібну конструкцію кріплень ми бачили й на преміальному Renault Espace

Підголівники передніх сидінь нестандартні: їх можна відрегулювати не лише по висоті, але й у повздовжньому напрямку. Однак проблема в тому, що у максимально відігнутому стані підголівник не фіксується, тож рано чи пізно головою притискаєш його до попереднього положення.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Підголівники передніх сидінь Renault Megane Sedan не лише регулюються за висотою – їх можна відігнути, надавши таким чином зручнішу опору для голови

Як передні, так і задні електросклопідйомники мають імпульсний режим, що дозволяє одним натисканням кнопки повністю опустити чи підняти скло. Самі кнопки ергономічні і мають гарну інфографіку.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Електросклопідйомники Renault Megane Sedan мене приємно здивували, адже на всіх є імпульсний режим, що чомусь нечасто зустрічається на сучасних середньорозмірних авто. Позаду блоку кнопок для чотирьох дверей знаходиться блокувальник цих органів управління для решти пасажирів

Крім електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду, вони обладнані ще й підігрівом, тож узимку ними буде зручно користуватися. Для регулювання обираємо праве або ліве дзеркальце за допомогою перемикача, що знаходиться перед пультом керування напрямками самих регулювань. Позаду нього перемикач, що дозволяє примусово скласти кожне з дзеркалець окремо. Що ж, доволі зручно під час роз’їзду у вузьких місцях. До речі ця опція є стандартною для максимального рівня оснащення.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Пульт керування електроприводом зовнішніх дзеркалець заднього огляду в Renault Megane Sedan на звичному місці перед склопідйомниками. Передній перемикач слугує для вибору лівого чи правого дзеркальця, а задній – напрямку регулювань

тест-драйв, Renault Megane Sedan

У нашому Renault Megane Sedan зовнішні дзеркальця заднього огляду можна було скласти примусово за допомогою електроприводу, керування яким покладене на кнопки позаду блоку їхніх регулювань

Як і будь-який сучасний хороший автомобіль, Renault Megane Sedan укомплектовано двома фронтальними і передніми боковими подушками безпеки.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На правій спиці керма Renault Megane Sedan цілий набір кнопок і перемикачів, які спершу дещо бентежать. Але розібратися можна. Тумблером, що перемикається вгору й униз здійснюємо searching в меню бортового комп’ютера, а кнопкою OK підтверджуємо вибір обраного меню. А от верхня кнопка, на якій зображено квадрати, відповідає за зміну інформації на екранчику з верхнього правого боку центрального дисплея панелі приладів. Інші дві кнопки призначені для прийняття/відхилення дзвінків і увімкнення функції голосових команд

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Подушка безпеки водія знаходиться в серцевині керма Renault Megane Sedan

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Щоб відрегулювати кермо Renault Megane Sedan за висотою, потрібно опустити важіль зліва від валу керма

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Пасажирська фронтальна подушка безпеки знаходиться у передній панелі Renault Megane Sedan

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Бокові подушки безпеки знаходяться в боковинах передніх сидінь і призначені лише для передніх пасажирів

Пасажирську подушку при цьому можна відключити тумблером з правого боку передньої панелі на стику з дверима.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Вимикач передньої пасажирської подушки безпеки в Renault Megane Sedan знаходиться з правого боку між передньої панеллю і картою дверей. Приємно, що інфографіка максимально проста, тож навіть недосвідчений автовласник зможе розібратися, за яких умов подушку треба відключати

А от шторки безпеки в Renault Megane Sedan передбачено як для переднього, так і для заднього рядів.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Бокові шторки у випадку ДТП вискочать зі стійок даху Renault Megane Sedan

Дзеркальце заднього огляду Renault Megane Sedan не має спеціального важеля, за допомогою якого його можна переключити на нічний режим, а все тому, що в найдорожчому рівні комплектації воно має електрохромне покриття. Це дозволяє штучно затемнювати світло фар попутних автомобілів, що рухаються позаду. А обганяти цей автомобіль мало хто захоче, адже вночі інших водіїв заворожуватиме елегантна світлодіодна смуга задніх ліхтарів. Зокрема, завдяки таким особливостям цього унікального для C-класу авто будь-який дилер Рено має змогу суттєво підняти рівень продажів цих французьких автомобілів будь-якої моделі.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Салонне дзеркальце заднього огляду Renault Megane Sedan має електрохромне покриття, тож перемикати його на нічний режим вручну не доводиться

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Панель приладів Renault Megane Sedan знайома ще з тест-драйву Renault Espace. Виділяється великий центральний екран, що з обидвох боків оздоблений сріблястими лініями. По центру, залежно від режиму Multi Sense, буде або тахометр, або спідометр, або ж умовний економетр, що дозволяє контролювати економність руху. З лівого боку дисплея знаходиться покажчик режимів АКП та інформаційні лампочки. З правого боку – показник напрямку руху на наступному повороті, що транслюється з навігаційної системи, а також інфографіка відкритих дверей. Ще нижче – показник обраного режиму Multi Sense. Під центральним дисплеєм додаткова інформація з борткомп’ютера, зокрема, чи активовані електронні ручні гальма

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Із правого боку центрального дисплея панелі приладів Renault Megane Sedan – стрілковий вказівник рівня пального

тест-драйв, Renault Megane Sedan

… а з лівого боку – такий же вказівник температури охолоджувальної рідини

Навіть бюджетніші моделі Renault володіють такою простою опцією як протисажовий фільтр, тож не дивно, що він прописався й на новенькому Megane Sedan. За мікроклімат у салоні відповідає двозонний клімат-контроль, який має надзвичайно просте керування. За допомогою двох крутилок з боків змінюємо температуру для кожної частини салону. Між ним лінія сріблястих кнопок, що відповідають (зліва-направо):

  • за увімкнення розігріву лобового скла;
  • рециркуляції повітря в салоні;
  • власне режиму клімат-контролю;
  • обігріву заднього скла (стоїть вже в базі).

На екрані можна побачити інформацію про напрямок обдуву, швидкість вентилятора і режим кондиціонера, які регулюються за допомогою випадної панелі на екрані, а також режиму рециркуляції. Як і на Renault Espace, під блоком кліматичної системи розмістили смужку, на якій знаходяться кнопки аварійної сигналізації та центрального замка.

У самому низу центральної консолі розташувалася ще одна смуга кнопок. Ті, що знаходяться з боків, вмикають двоступеневий підігрів сидінь, який має працювати дуже ефективно з огляду на роботу аналогічної системи в Renault Espace.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Між контроллерами системи мікроклімату розташовані кнопки аварійної сигналізації та центрального замка. Нижче розмістили кнопки двоступеневого підігріву передніх сидінь, увімкнення Eco-режим фірмової системи Renault Multi-Sense і помічника при паркуванні. Нижній ряд кнопок оздоблено сріблястим обрамленням

Renault Megane Sedan, як той же таки Espace, обладнаний фірмовою системою інтелектуальної зміни режимів керування Renault Multi-Sense. Щоб викликати меню її налаштувань, можна натиснути кнопку з піктограмою, подібною до сніжинки, перед важелем приводу ручних гальм. За допомогою великого тач-скріна обираємо один із 5 режимів:

  1. Neutral;
  2. Comfort;
  3. Sport;
  4. Individual;
  5. Eco.

У кожному з режимів частково змінюється поведінка силового агрегата, підвіски, а також керма. Оскільки я людина економна, то мені сподобався режим Eco із зеленою підсвіткою салону, тож на ньому переважно і їздив. Змінюється також і стиль електронної панелі приладів – це ще одна фішка, яку ми зустрічали на Espace. Автомобіль оснащений і типово якісною для Renault системою навігації, яка не лише детально показує місцезнаходження авто, але й надає зрозумілі голосові та візуальні підказки щодо напрямку руху. Панель приладів являє собою електронне табло, на якому відображається вся супутня інформація. Зокрема, тут є інформація про напрям повороту, якщо увімкнена навігація; візуалізація режимів коробки передач, інформація з датчика відкритих дверей та інші дані. Мультимедійна система – це стандартний для всіх топових Renault інтерфейс RLink2, інформація якого виводиться на рідкокристалічний екран діагоналлю 8,7 дюйми. По периметру центрального екрана розміщено дані з цифрового бортового комп’ютера, наприклад, час, дата і температура повітря. Музичний супровід виводиться на цілих 8 динаміків – 4 низькочастотних і 4 високочастотних.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Матований екран Renault Megane Sedan і пластик навколо нього практичніші, ніж глянцеві. Керування усіма функціями мультимедійки повністю сенсорне. У фоновому режимі система показує час, дату і температуру зовнішнього повітря. Із правого боку вертикально розміщені сенсорні кнопки швидкого вимкнення/увімкнення системи, збільшення-зменшення гучності аудіосистеми, а також швидкий перехід у головне меню, навігацію і управління телефоном. У нижній частині екрану завжди відображається інформація клімат-контролю: напрямок обдуву, швидкість вентилятора, статус кондиціонера і рециркуляції.Його меню можна “витягнути”, потягнувши за зелений “язичок” унизу

тест-драйв, Renault Megane Sedan

За допомогою інтерфейсу Renault Multi Sense можна тонко підлаштувати під свої вподобання Renault Megane Sedan

Під центральною консоллю автомобіля знаходиться невелика ніша, на стінці якої знаходяться розетка на 12 В, два USB-входи, а також вхід mini-jack. Renault Megane Sedan має дуже низьку посадку, і в цьому випадку важливими стають усі засоби додаткового комфорту, які спрощують процеси посадки/висадки та сприяють комфортному часопроведенню в автомобілі. Я б назвав вдалим розташування підлокітника, а також важливо, що його можна зсунути вперед або назад. Перед підлокітником на центральному тунелі два підсклянника, що закриваються зсувною шторкою. Дещо лівіше і позаду підсклянників знаходиться відсік, куди влазять лише дуже невеликі речі – навіть телефон сюди не вміститься. Однак відсік має гумове покриття, тож під час їзди речі там будуть лежати нерухомо.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На стінці ніші під центральною консоллю знаходяться два входи USB і по одному AUX i SD. Поряд з ними розташували розетку. Дно ніші покрите прогумованим покриттям

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Між передніми сидіннями Renault Megane Sedan знаходиться широкий, обшитий шкірою підлокітник, якого вистачить для обидвох пасажирів. Зручності додає й те, що він рухається вперед-назад. Перед ним дві ніші – одна із закривною шторкою, а інша, менша із прогумованим дном, відкрита, для дрібних речей

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Під закривною шторкою на центральній консолі Renault Megane Sedan знаходиться два підсклянники, причому їхні фіксатори можна зсунути, звільнивши більше місця для дрібних речей.

Задній ряд виявився дуже типовим для седанів. З одного боку посадкові місця, особливо зі сторін, надзвичайно зручні та по периметру обхоплюють тіло кожного пасажира. З іншого боку місця для голови тут обмаль, попри те, що для колін його виділили багато. Також дещо здивували краї спинок – вони не м’які, а тверді, виготовлені з пластику. Такого рішення я ще не зустрічав. Про центральне місце нема що казати – воно традиційно запасне і призначене для короткотривалих переїздів, тим паче, що головою тут ще сильніше черкаєш стелю. Для кожного з трьох задніх дорослих пасажирів передбачено триточкові паски безпеки. А для найменших пасажирів – кріплення для дитячого крісла. До речі, щоб ніхто не забув чіпляти паски, у Renault Megane Sedan передбачено нагадування про необхідність їхнього використання.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Карти задніх дверей Renault Megane Sedan мають сріблясту вставку, а також частково обшиті шкірою. Біля ручки відчинення дверей знаходиться динамік аудіосистеми. Підлокітник неширокий, в ньому є невелике заглиблення для закривання дверей, а також кнопка склопідйомника. Під підлокітником – містка кишенька зі спеціально відформованим отвором для пляшки

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Задній ряд Renault Megane Sedan відформовано під двох пасажирів, яким буде сидіти комфортно, наче в президентському седані. Однак пасажир не повинен бути вищим, ніж 1,80 м., адже тоді головою торкатиметься стелі

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Мені подобається як у Renault Megane Sedan реалізовані кріплення для дитячих сидінь. Вони прикриті кришечками зі зрозумілою інфографікою

Підголівники заднього ряду мають ледь помітний вигин, за рахунок чого голова зручно на них лягає, а в опущеному стані вони не перекривають огляд назад. Та зручно ними скористатися вдасться лише людині зростом приблизно до 1,70 м. – в іншому випадку впираєшся скоріше в дах, аніж у підголівник.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Підголівники заднього ряду Renault Megane Sedan можна було би вважати зручними, однак якщо ваш зріст більше 1,80, пізнати цю зручність вам не доведеться

Задні пасажири зможуть скористатися ще однією розеткою на 12 В, хоча я б, наприклад, краще розміщував тут USB-входи як поширеніші та популярніші. Сюди ж виведено додаткові повітроводи, що забезпечить належний мікроклімат для заднього ряду. Уже з заводу Renault Megane Sedan оснащується складними спинками заднього ряду сидінь у пропорції 1/3-2/3. А от висувний центральний підлокітник заднього ряду з’являється лише з нашої, найдорожчої, версії. Прикро, адже на мою думку це не така складна опція, щоб позбавляти її покупців базового оснащення.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На перший погляд підлокітник заднього ряду Renault Megane Sedan короткуватий, однак на практиці він розташований саме під зручне розташування ліктя. Крім цього, він, як і салон, обшитий шкірою і має 3 ніші під 3 ємності різних розмірів

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На спинках передніх сидінь знаходиться кишенька для невеликих речей

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Задні повітроводи в Renault Megane Sedan оздоблені сріблястою смугою по периметру. Нижче, прямо біля підлоги, знаходиться розетка, яка закривається кришечкою. Розташування не найзручніше, але за потреби є куди підключитися

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Прямо біля підлоги знаходиться розетка, яка закривається кришечкою. Розташування не найзручніше, але за потреби є куди підключитися

Кришка багажника в нашій комплектації стандартно має безконтактний привід. Це означає, що провівши ногою під заднім бампером, вона автоматично відкриється. І це дійсно працює, адже в такому випадку не просто розблоковується замок, а сама кришка повністю відкидається вгору. Та є в цієї системи й кілька недоліків. Розташування датчика, який реагує на рух ноги ще треба «намацати». Подекуди доводилося простояти з хвилину, махаючи ногою позаду машини і даючи привід оточуючим добряче пореготати. Також ця система враховує лише ті випадки, коли до машини підходиш із зайнятими руками, але що робити, якщо багажник потрібно закрити? Тому особисто я поки що розцінюю такі системи загалом, як зайвий понт, тим паче, що для авто С-класу це справді скоріше крута опція, ніж реальна необхідність. Багажне відділення ж здивувало своєю місткістю, однак із практичністю є певні проблеми. Наприклад, навряд вам удасться втиснути в нього доволі високу коробку. З іншого боку сподобалося, що натиснувши на кнопку відкриття кришки на пульті, вона так само повністю підіймалася вгору, без застосування зайвих зусиль.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Об’єм багажного відділення Renault Megane Sedan у 503 л. один з рекордних показників для С-класу. Стійки кришки багажника ховаються в спеціальні кожухи, а самі вони обшиті пластиком. Також у багажнику є сітка з кріпленнями

тест-драйв, Renault Megane Sedan

За допомогою сітки в багажному відділенні Renault Megane Sedan можна закріпити невисокі, але великі речі

тест-драйв, Renault Megane Sedan

За правою аркою заднього колеса в багажнику Renault Megane Sedan знаходиться зручна ніша, відокремлена пластиковим “парканчиком”

Під підлогою багажника розмістили сталеве запасне колесо. Зручності додає спеціальний пластиковий гачок, за допомогою якого можна закріпити підлогу на верхньому краї отвору кришки багажника. Так виймати колесо буде набагато легше.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Щоб підняти підлогу багажного відділення Renault Megane Sedan, є спеціальна петля. Для фіксації підлоги у піднятому стані є пластиковий гачок, який чіпляється за верхній край отвору багажника

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Під підлогою багажного відділення Renault Megane Sedan знаходиться запасне колесо на сталевому диску, а всередині нього органайзер із балонним ключем, домкратом і петлею для буксирування

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Для закриття кришки багажного відділення Renault Megane Sedan призначена спеціальна ручка з внутрішнього боку кришки

Renault Megane Sedan: спокійні круїзи містом

Тестовий Renault Megane Sedan було оснащено 1,5-літровим дизельним двигуном, який мені сподобався ще з тест-драйву Renault Captur. Однак тут він уже має 110 к. с., а не 90, і це відчувається. Автомобіль виявився настільки прудким, що його вистачає не просто для міської їзди, але й для швидкісного пересування заміськими трасами. При цьому працює він доволі тихо. Якщо у тому ж таки Captur в мене були зауваження до шумоізоляції, то тут це питання практично повністю вирішено.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Важіль відмикання капота Renault Megane Sedan знаходиться на панелі внизу біля водійських дверей

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Я вже давно почав захоплюватися двигунами Renault. Цей 1,5-літровий турбодизельний малюк на 110 к. с. бадьоро розганяє автомобіль за будь-яких умов

До роботизованої коробки передач EDC, яку можна отримати лише в найдорожчій комплектації, у мене взагалі немає жодних претензій. Вона непомітно змінює швидкості, а за необхідності погратися в спортсмена, можна скористатися ручним режимом. Однак скільки б я не крутив мотор, КП не перейде на вищу передачу. Натомість вона позбавляє необхідності вручну перемикатися вниз.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Нові французькі автомати з подвійним зчепленням EDC не викликають нарікань. У Renault Megane Sedan коробка має також ручний режим, за допомогою якого можна чіткіше контролювати оберти двигуна. Однак у денний час незручно роздивлятися позначки на глянцевій поверхні підкажчика режимів АКП

Під час руху назад водія підстрахує цілий набір паркувальних датчиків, а також камера заднього огляду, зображення з якої є чудовим навіть уночі, що ми спостерігали й на інших автомобілях марки Renault.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Завдяки щільному розташуванню пракувальних датчиків утворено систему контролю перешкод по всьому периметру машини, тож, орієнтуючись на частоту сигналу парктроніка, повз перешкоду можна проїжджати практично впритул

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Камеру заднього огляду розмістили посеред задньої емблеми на кришці багажника

Індикатором обраного режиму коробки являється фірмова шкала Renault з лівого боку центрального екрану панелі приладів.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Індикація обраного режиму коробки передач Renault Megane Sedan розміщений зліва від центрального екрана панелі приладів і виглядає дуже футуристично

Легким кермом приємно орудувати в місті. І нехай воно не таке інформативне на заміській трасі, та зручність кермування у насиченому трафіку Києва компенсує цей недолік сповна. Щоб допомогти водію в незручних і екстремальних ситуаціях, цього француза оснащено системою курсової стійкості ESP, а також антибуксувальною системою ASR і системою допомоги при старті вгору HSA.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Система допомоги під час старту вгору деякий час триматиме гальмівні диски Renault Megane Sedan, щоб водій міг комфортно рушити з місця

Рух назад, а також вперед, під час заїзду, скажімо, в двір, легко контролювати за допомогою сигналів від передніх і задніх парктроніків. Хоча, на мою думку, Renault час уже замислитися про системи кругового огляду в топових комплектаціях. Вони допомогли б набагато більше, оскільки Renault Megane Sedan – легковий автомобіль, до того ж досить низький і габарити доводиться контролювати пильніше, ніж із кросовером. Щоправда, суттєво рятує ситуацію та ж таки камера заднього огляду з якісним зображенням.

Наразі це найкомфортніший Renault, на якому мені доводилося їздити. Звісно, доки справа не дійде до дороги з неякісним покриттям або великою кількістю горбів або ям. Таким чином машина немовби промовляє до водія – навіщо ти мене сюди привіз, я хочу додому, у місто. Відповідно сфера використання авто – це дорога з дому на роботу із заїздом до супермаркету – комфортна і розслаблена доставка пасажирів з пункту А в пункт Б. А щоб не опинитися в незручній ситуації, до послуг водія датчик контролю тиску в шинах, який заздалегідь попередить про можливий прокол.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

У комплектації Renault Megane Sedan із системою безключового доступу двигун запускається кнопкою Start/Stop

Гальма автомобіля звісно не хапають Renault Megane Sedan у свої міцні лещата, однак продуктивність їхньої роботи настільки м’яка, що часто не помічаєш, наскільки ефективно вони працюють. Знову ж таки, тут усе підкорено комфорту! І не в останню чергу завдяки правильно налаштованому тріо систем гальмування – ABS, EBV (система розподілу гальмівних зусиль) і AFU (система допомоги при екстреному гальмуванні). Зручно користуватися електронним приводом стоянкового гальма: потягнувши кнопку вгору, автомобіль стає на ручник, а натиснувши на неї – знімається з нього.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Блок ABS в Renault Megane Sedan не лише заховано глибоко в підкапотному просторі, але й закрито спеціальним захистом

На дорозі почуваєшся безпечно за рахунок додаткових датчиків дощу і світла, які вчасно спрацьовують за поганих погодніх умов і в темний час доби. Підстрахує в дальній дорозі й датчик контролю втоми водія, однак до авантюри під час тест-драйву справа не дійшла.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Датчики дощу і світла дозволяють водію не відволікатися зайве від процесу керування Renault Megane Sedan

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Увімкнувши на правому підкермовому перемикачі Renault Megane Sedan режим Auto, активується режим датчику дощу

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Так само перевівши лівий підкермовий перемикач Renault Megane Sedan в положення Auto, активуємо роботу датчика світла, який автоматично в сутінках вмикатиме фари. Решта режимів знайомі: вимкнене освітлення, габарити і ближнє світло. Мені більше подобається, коли увімкнення передніх і задніх протитуманок вмикається по черзі, а не так, як тут – вгору задні, вниз передні. Підкупляє сріблясте оздоблення в торці кожного підкермового перемикача

тест-драйв, Renault Megane Sedan

Renault Megane Sedan оснащено сигналізатором про об’єкти в сліпій зоні дзеркалець заднього огляду, а також стеженням за втомою водія. Обидві системи за необхідності можна відключити за допомогою мультимедійки

Позаду кнопки електронного приводу ручних гальм розташувалися кнопки увімкнення круїз-контролю. Якщо увімкнути праву, то активуємо звичайне обмеження швидкості. Якщо ліву – активується безпосередньо контроль фіксованої швидкості. У процесі їзди керування круїзом відбувається за допомогою перемикачів на лівій спиці керма. Воно дуже просте. Наприклад, перемикачем +/- змінюємо фіксовану швидкість на 2 км./год. в бік збільшення або зменшення відповідно. Кнопкою R фіксуємо задане значення, коли на деякий час потрібно зняти авто з круїзу. Кнопкою O повертаємо автомобіль в режим круїзу з попередньо заданим значенням швидкості.

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На центральному тунелі Renault Megane Sedan, перед підлокітником знаходиться блок кнопок і перемикачів. Передній, з піктограмою у вигляді сніжинки, викликає на екрані мультимедійки інтерфейс фірмової системи налаштувань реакцій автомобіля MultiSense. За нею знаходиться кнопка-важіль електронного стоянкового гальма (потягнув угору – поставив на ручник, натиснув – зняв; в активованому стані індикатор кнопки світиться червоним, в неактивованому гасне) і перемикач круїз-контролю (зліва)/обмежувача швидкості (справа)

тест-драйв, Renault Megane Sedan

На лівій спиці керма Renault Megane Sedan зосереджено управління круїз-контролем. Перемикачем + або – додаємо або віднімаємо 2 км./год. заданого значення швидкості. Кнопкою O зберігаємо зафіксовану швидкість і знімаємо авто з режиму круїзу. Кнопкою ж R повертаємо раніше запам’ятоване значення

Сторінка 2 з 3123