Renault Sandero Stepway: Комфорт

Ключ Renault Sandero Stepway являє собою водночас пульт штатного розблокування і блокування дверей з приємними на дотик кнопками. Зі стандартних засобів безпеки автомобіль, звісно, оснащено й імобілайзером.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Renault Sandero Stepway укомплектовано зручним ключем, на якому знаходяться кнопки блокування/розблокування дверей

Сівши у салон, одразу відзначаю неймовірно зручне наповнення сидінь. Вони досить м’які та буквально захоплюють у свої обійми. Хоча деякі питання можуть постати в далекій дорозі, адже відомо, що тверді сидіння менше сприяють втомі. Досить незручно й те, що коли задній пасажир починає ворушити колінами ззаду, то усі ці рухи відчуваєш на своїй спині. Посадка традиційна для авто цього класу. Попервах здається, що ноги задерті занадто високо, однак після кількох хвилин їзди на це перестаєш звертати увагу. Щодо огляду немає фактично жодних претензій, лишень здається, що дзеркальця трохи обрізані – хотілося би довшого їхнього корпусу. Так чи інакше, простору спереду дуже багато, навіть у найвищому положенні сидіння до стелі залишається ще дуже великий запас.

Renault Sandero Stepway

Посадка на передній ряд Renault Sandero Stepway не створює жодних незручностей, до того ж простору всередині неймовірно багато

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Плафон освітлення переднього ряду має 3 лампочки зі стандартними трьома режимами: вимкнено, вмикається за відкритих дверей, увімкнено

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Нестандартне рішення для цього класу автомобілів – центральний підлокітник, який можна підняти, щоб він не заважав

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

З тильного боку спинки передніх сидінь знаходиться простора кишенька для невеликих речей

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Кут нахилу спинки має механічне регулювання на її боковині

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Цікаво у Renault Sandero Stepway вирішено розміщення важелів регулювань висоти сидіння та глибини. Так, лівий важіль відповідає за висоту, а правий за глибину

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Механізм регулювання висоти передніх пасків безпеки розблоковується, якщо потягнути на себе “грибок” над кріпленням паска на стійці

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Регулювання підголівників розблоковується кнопкою на їхній лівій стійці

Панель приладів виконана просто та інформативно, хоча неповноцінною я би її не назвав. Тут є три хромованих колодязя з показниками приладів: у правому, наприклад, можна проглянути інформацію бортового комп’ютера, зокрема, показники датчика зовнішньої температури.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Передня панель має стандартне логанівське компонування, яке відрізняється достатньою ергономічністю

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

У правому колодязі панелі приладів, на табло бортового комп’ютера можна проглянути інформацію від датчика зовнішньої температури

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

По центру передньої панелі є зручна ніша, куди можна покласти потрібні під рукою речі

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Об’єм рукавичного ящика вразив – Renault вкотре приємно здивувало бардачком. Крім цього, є ще й спеціальний відсік для окулярів і кріплення для ручки

На підлокітниках передніх дверей розміщено кнопки керування передніми електросклопідйомниками, з яких однак лише водійський має імпульсний режим.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Карти передніх дверей максимально спрощені, однак від того не менш зручні, адже тут є навіть ручка під природній захват

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Кнопки задніх склопідйомників розташовані не дуже зручно, хоча ними часто й не користуєшся. Тут же розташована кнопка блокування склопідйомників, а також перемикач увімкнення режиму обмеження швидкості та круїз-контролю. На крихітному екранчику між ними – інформація про непристібнутий пасок безпеки

Кермо, незважаючи на доволі бюджетну зорієнтованість автомобіля, обшите справді розкішною на дотик шкірою – це Вам не перші автомобілі моделі Logan з дубовим пластиковим кермом і панелями.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Кермо Renault Sandero Stepway виглядає далеко не бюджетно, тим паче, що обшите воно якісною, приємною на дотик шкірою

Кермо можна відрегулювати по висоті за допомогою важеля під кожухом колонки. Для цього потрібно розблокувати механізм, потягнувши важіль на себе, а потім зафіксувати, повернувши важіль у вихідне положення. Діапазон регулювань невеликий, але місце водія цілком зручне, тож дискомфорту через це не відчувалося.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Потягнувши на себе важіль під колонкою керма, можна відрегулювати кермо за висотою

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Зліва від кожуха колонки керма знаходиться блок кнопок, які відповідають (справа-наліво) увімкнення Eco-режиму силового агрегата, вимкнення парктроніків, а також сюди винесено регулятори електроприводу дзеркалець заднього огляду

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Важіль відмикання лючка паливного бака знаходиться в ногах біля порогу з боку водія

Renault Sandero Stepway оснащено усіма базовими системами безпеки, зокрема, фронтальними подушками, які заховані в колонці керма, а також у вертикальній площині передньої панелі навпроти переднього пасажира.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Водійська подушка безпеки в колонці керма

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Фронтальна подушка переднього пасажира у передній панелі

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Наша комплектація тестового Renault Sandero Stepway включала також бокові подушки, зашиті у спинки передніх сидінь

Кнопка центрального замка разом із аварійкою в Renault Sandero Stepway 2017 року розташовані на доволі типовому і зручному місці – між центральними дефлекторами обдуву. Оскільки Рено Степвей все ж бюджетне авто, то кнопки нарочито великого розміру. Піктограми на кнопках Сандеро відповідно також крупні.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Кнопки аварійної сигналізації розташована на зручному місці між центральними дефлекторами обдуву

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Там же знаходиться й кнопка центрального замка

Renault Sandero Stepway оснащено непоганою аудіосистемою, яка здатна програвати радіочастоти, MP3-файли з USB-носіїв, володіє функцією Bluetooth для телефону, а також керується за допомогою підкермового пульта. На ньому, зокрема, є прокрутка, через яку змінюються або радіохвилі, або ж треки з носія. Через цей же пульт можна приймати та відхиляти дзвінки на мобільний телефон.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Із пасажирського боку є невеличка кишенька-сіточка

Узимку в Renault Sandero Stepway не буде проблем із заднім оглядом, оскільки штатно передбачено кнопку обігріву заднього скла, та її в умовах літа перевірити не вдалося. Також влітку система кондиціонування Renault Sandero Stepway дозволяє ефективно охолоджувати салон, адже темні елементи інтер’єру сильно нагріваються за літньої спеки.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Блок клімат-контролю являє собою велику крутилку, що відповідає за регулювання температури із кнопкою Auto клімат-контролю, і маленьку крутилку справа, призначеної для контролю швидкості вентилятора. Блок кнопок (зліва направо) дозволяє увімкнути на максимальну потужність розігрів лобового скла, а також скористатися обігрівом заднього. По центру контроль напрямку обдуву. З правого боку знаходиться увімкнення кондиціонера та режиму рециркуляції

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Кнопка обігріву заднього скла розташована в парі з вмикачем максимального розігріву лобового

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Задля більшої ефективності вентиляції влітку, можна увімкнути кондиціонер, що стоїть вже в базі

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

У звичному місці під центральною консоллю знаходиться два підсклянника, за якими невеличка ніша, куди можна покласти мобільний телефон, щоправда, для сучасного смартфона з 5-дюймовим екраном місця таки замало. Подібну попільничку я вже зустрічав у комерційної моделі Renault – Trafic. Вона якраз стає у підсклянник. Поряд – прикурювач, суміщений з розеткою

Ящик для рукавичок Renault Sandero Stepway вразив – настільки великого і продуманого об’єму в інших авто я ще не зустрічав. Адже крім підсвітки, він має спеціальний відділ для окулярів і зажим для ручки на кришці, а його об’єм продовжується вглиб передньої панелі, тож питання, чи влізе сюди документ формату А4 відпадає саме собою.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

У протисонячному козирку традиційно розмістили косметичне дзеркальце, однак воно не має ні кришки, ні шторки, тож може швидко залапатися пальцями

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

А от на водійському козирку лише кріплення для документів

Я сидів ззаду в багатьох авто на багато класів вище, але у них мені часто не вистачало місця над головою. В Renault Sandero Stepway на задньому сидінні місця достатньо навіть по центру. Звісно, є деякі питання по простору для колін, однак спинки м’які, тож на комфорті це суттєво не позначається.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Карти задніх дверей так само прості, але мають зручний підлокітник та кишеньку. Також тут вмонтовано динамік аудіосистеми

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

На задньому ряді Renault Sandero Stepway є деякі питання по простору для колін, однак в решті моментів тут дуже зручно, навіть посередині

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

На Renault Sandero Stepway, як і у старшого брата Renault Trafic, є кріплення для пасків безпеки задніх пасажирів, коли вони у неробочому положенні. Щоправда, у цій моделі це рішення покликане скоріше для того, щоб до пасків не сильно тягнутися, а не для того, щоб вони не билися об стійки

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

До послуг задніх пасажирів один підсклянник і розетка між передніми сидіннями

Для найменших пасажирів Renault Sandero Stepway, як і в багатьох інших бюджетних автомобілях, у стандарті вже є кріплення для дитячого крісла ISOfix.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

На спинках сидінь заднього ряду розміщені кріплення ISOfix

Стандартний об’єм багажного відсіку Renault Sandero Stepway у 320 л. можна збільшити, склавши спинки задніх сидінь у співвідношенні 1/3 або 2/3. Для цього з обидвох країв спинок передбачено кнопку, натиснувши на яку, замок спинок розблоковується, і їх можна відкинути вперед.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Спинка заднього сидіння складається у співвідношенні 2/3

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Похідний об’єм багажного відсіку складає 320 л., що являється дуже гідним показником для такого компактного авто. Непоганим виходить і об’єм зі складеним заднім рядом – 1200 л.

 

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Зі складеним заднім рядом рівної підлоги не виходить. Поличка жорстка, але її можна зняти і залишити вдома

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Дивує надзвичайна продуманість деталей у Renault Sandero Stepway: навіть буксирний гак і балонний ключ мають своє місце й кріплення. З обидвох боків опор полички багажника наявні пластикові гачки для фіксації вантажу

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

З лівого боку закріплено домкрат. Тут же знаходиться і плафон освітлення багажного відділення

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Хоч плафон освітлення в багажнику лише один, але його цілком вистачає. Поряд пластиковий багажний гачок

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

Попри те, що Renault Sandero Stepway зорієнтований, зокрема, і на український ринок, під підлогою багажника розміщена всього лише докатка

Підсвітка багажного відсіку Renault Sandero Stepway представлена одним плафоном, що знаходиться під поличкою з лівого боку. Небагато, але для невеликого багажника автівки її цілком вистачає.

Renault Sandero Stepway, тест-драйв

З внутрішнього боку, у пластиковій обшивці кришки багажника, передбачена ручка для закривання

Сторінка 3 з 6123456