Утилітарно і серйозно

Відкривши двері, одразу стає зрозуміло, що машина не спрямована на використання у ролі сімейного мінівену. Ручки на усіх дверях дуже тугі та вимагають прикладання чоловічої сили. Водійські й пасажирські дверцята ще можна закрити тихо, набравшись спритності, а от зсувними і багажними доводиться грюкати. Посадка в машину – як у легких вантажівок, з однією сходинкою. Повністю покрита гумою підлога додає практичності – її буде легко мити. Так само і коврики на передньому ряді. Пластик передньої панелі має два тони – чорний і сірувато-бежевий, що додає стильності.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Дверцята масивні, потребують зусиль для відкриття. На карті знайшлося місце для невеличкої ніші під динаміком, а також для кишеньки, куди абсолютно вільно вміщається 1,5-літрова пляшка води. Багато хто відзначав широкий і зручний підлокітник дверей, хоч він знаходиться незвично далі порівняно з легковиками

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Карти дверей виглядають охайно за рахунок світлої вставки

З першого погляду дивують сидіння – біла прострочка на них додає певної респектабельності. Про звичайну тканину здогадуєшся вже торкнувшись їх. Зчеплення туге, через це ліва нога швидко втомлюється (особливо у міському режимі, коли передачі доводиться перемикати часто).

 

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Салон Renault Trafic надзвичайно зручний і досить стильний – крім чорного пластику є вставка зі світло-сірого навколо панелі приладів. Сідати в салон зручно – висота дверного отвору не дозволяє навіть випадково вдаритися головою

Гарне враження справляє легковий щиток приладів від молодших моделей, особливо вночі, коли починає грати різними барвами підсвітки. Серед стрілкових показників – тахометр зліва і рівень пального справа. Спідометр розташували по центру у цифровому вигляді. Над ним віконце, де можна переглянути інформацію борткомп’ютера, зокрема, температуру повітря назовні, миттєві та середні витрати пального, залишок пробігу на баку, одометр, сервісні повідомлення та інше.

 

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Панель приладів, запозичена у Renault Clio, виглядає по-легковому, а її показання легко зчитувати

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Щиток приладів запозичений у Renault Clio, спідометр електронний. Борткомп’ютер показує запас ходу до заправки…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… миттєву витрату пального…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… кількість спожитого пального…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… одометр (традиційно електронний)…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… сервісні повідомлення…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… температуру за бортом…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… інформацію про інтервали між ТО…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… середню швидкість…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… і загальний пробіг.

Кермо велике і симпатичне, без шкіряної обшивки. Та це і не проблема, воно легко лежить у руках і має товстий обідок, ним приємно оперувати у тісних місцях. Плюс у тому, що його можна відрегулювати по висоті. За ним блок управління телефоном, зокрема, налаштування гучності та прийому/відхилення дзвінків.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Підключивши по Bluetooth до машини телефон, можна керувати дзвінками з пульта під кермом, приймаючи або відхиляючи їх. Єдиний мінус – спиця керма перекриває його, тому користуєшся пультом на здогад

Зверху над склом знаходиться значних розмірів пластиковий козирок від сонця. На його тильному боці знаходиться пасок, під яким можна тримати необхідні під рукою документи. Так само їх можна розмістити і у двох нішах над передньою панеллю під склом. Туди саме вміщається папір формату А4. Єдиний мінус – доводиться сильно тягнутися. В одній з ніш, що ближче до водія, розташували другий USB-вхід, а перед ним «європейську» монетницю для парковок (не для наших умов звісно). Варто додати, що по центру стелі міститься не лише плафон освітлення, але й інформаційний щиток паска безпеки водія і подушки безпеки. Кілька разів, забувши причепити ремінь, я мусив вислуховувати писк і терпіти миготіння червоної піктограми над головою. Якщо ж ігнорував попередження, писк ставав настільки нестерпним і настирливим, що навіть мертвого змусить причепити пасок.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Сонцезахисний козирок має пасок для утримання необхідних під рукою паперів або документів, якщо машина використовується як комерційна

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Регулятор паска безпеки виконано не кнопкою, а окремим “грибком”, який зміщується вгору-вниз

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Одразу за центральною консоллю розташована монетниця. Позаду неї – невелика поличка для маленьких речей, щоб вони не розліталися по великій полиці над передньою панеллю

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Другий USB-вхід дозволяє підключити дві “флешки” разом, щоб мати доступ до інформації, розміщеної на двох носіях одночасно

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

По центру стелі, над лобовим склом знаходиться інформаційний щиток паска безпеки водія, а також пасажирської подушки безпеки

Зліва від щитка приладів, над стильним круглим дефлектором, підстаканник, куди можна помістити і попільничку з кришкою. З протилежного боку, біля пасажира, ідентичний отвір. Під дефлектором регулятори підсвітки приладів і висоти фар, коло яких кнопка увімкнення режиму для слизьких доріг.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Над лівим дефлектором з боку водія розташоване підстаканник, куди помістили стандартну попільничку

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Під лівим дефлектором обдуву розмістили регулятори коректора фар і підсвітки приладів. Поряд з ними кнопка увімкнення режиму для слизьких доріг

На центральній консолі розташували бюджетну «однодінову» аудіосистему, яка попри це може прив’язувати телефон через Bluetooth і транслювати звук через власні динаміки. Над нею додаткова ніша, куди зручно класти телефони – вона має невеличкий бортик. Цікаво, що у випадку дзвінка на мобільний лунає гудок з телефона і з машини одночасно. Музику слухав у дорозі спокійно, заважають лише аеродинамічні шуми, двигуна практично не чути. Водночас на відпрацюванні «бітів» динаміки не витримують і деренчать у задніх боковинах. Ще один недолік «музикалки» – маленькі кнопки. Трохи рятує регулювання гучності на підкермовому пульті, але було би корисно на майбутнє додати туди і функцію зміни треків. Нижче – блок вентиляції салону. Він виконаний стандартно – три ручки-регулятори сили обдуву, його напрямку і температури разом з кнопками увімкнення кондиціонера і рециркуляції повітря. Під ними розташували великі зручні кнопки «аварійки» і центрального замка, якими зручно користуватися, наприклад, коли треба подякувати водію, що пропустив у свій ряд в годину пік. Справа – увімкнення обігріву скла у задніх дверях, який випробувати не вдалося через теплу погоду. Оскільки у нашій модифікації спереду можна було сісти втрьох, підстаканник для третього пасажира зробили відкидним, вмонтувавши його у панель коло приливу ручки КП. Змушений визнати, що трьом на передньому дивані буде важко, особливо середньому – доведеться фактично падати на водія, тож я би рекомендував замовляти двомісний варіант, враховуючи у такому випадку можливість переходу на другий ряд, не виходячи з салону.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Аудіосистема хоч проста, але дає цілком хороший звук, дозволяючи підключати до себе телефон по Bluetooth, а також маючи два отвори USB і один AUX на лицьовій панелі

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Над блоком аудіосистеми розташували поличку, куди мені особисто були дуже зручно складати свої телефони

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Підстаканник для середнього пасажира схований біля приливу ручки КП

Щодо процесу вентиляції виявив цікаву особливість. На четвертій швидкості вентилятора бокові дефлектори у напівзакритому стані потоком повітря починають закриватися повністю, а внаслідок цього з’являється дивний писк, джерело якого розумієш не одразу.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Блок вентиляційної системи стандартний з трьома “крутилками”, які вдіповідають за напрямок потоків повітря, силу обдуву, а також температуру. Окремо кнопки увімкнення рециркуляції повітря і кондиціонера. Кнопка обігріву заднього скла розташована далеченько

З правого боку передньої панелі додаткова ніша для невеликих речей, а також місткий бардачок з окремим тримачем для невеликих паперів на його кришці.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Над бардачком розташована глибока ніша з невисоким бортиком, з якої не будуть випадати маленькі речі. Крім цього, кришка того ж бардачка має кишеньку, куди можна покласти особливо цінні речі

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Зверху, на передній панелі, розмістили глибоку поличку, куди зручно класти документи, щоправда, тягнутися до них аж туди важко, тому краще класти папери, які нечасто знадобляться під рукою

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

По центру панелі розташовано ще одну полицю, відгороджену жорсткою перегородкою. Це може сприяти тому, щоб документи не перемішувалися

Перейдемо на другий ряд. Він зустрічає нас цільним тримісним диваном з відкидною спинкою із правого боку для проходу на третій. Для цього слугує ручка на стику спинки й подушки, яку слід потягнути вниз (вона також працює туго). Утворюється не дуже широкий, але цілком нормальний для людей середньої комплекції прохід назад. Хоч тут і зроблено спеціальну сходинку для посадки в салон, але якщо машина планується у використанні в ролі пасажирської, то я рекомендував би встановити додаткову підніжку.

 

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Попри на перший погляд простакуватість оформлення салону для пасажирів, ті, хто їхали ззаду, не скаржилися на комфорт. Навпаки – усім дуже сподобався той простір, що дарує Renault Trafic

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Пасажири другого ряду мають власну кишеньку, розділену на дві частини

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Натиснувши на важіль і потягнувши спинку сидіння вперед, її можна відкинути, щоб зайти на третій ряд. Крайній правий пасажир чіпляє пасок безпеки у двох місцях, справа і зліва від себе. Хоч Renault Trafic більшою мірою комерційний автомобіль, але тут передбачено кріплення для дитячих сидінь Isofix

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Щоб створити оптимальний мікроклімат на задніх рядах, у Renault біля ніг другого розмістили “коробку” з додатковими дефлекторами. Шкода, що вона пластикова і швидко замащується ногами пасажирів

На сидіннях місця багато як у ногах, так і в колінах. Тут є свій блок обдуву на стелі, а також горбок з дефлекторами в ногах, хоча його пластик сильно затоптується. Пасажири можуть обрати холодний чи теплий потік повітря паралельно зі швидкістю вентилятора. На лівій панелі є кишенька, розбита на дві частини. Пластик її бортів м’який і прогинається, тож туди вдавалося засунути навіть 1,5-літрову пляшку з водою. Пасок безпеки для правого крайнього пасажира змушує напружити мізки. Не усі змогли самостійно причепитися, довелося пояснювати, що нижній край паска слід замкнути з правого боку на сидінні, а другий з лівого боку, утворивши таким чином триточковий ремінь. У невикористовуваному стані його кінець ховається в спеціальний паз у пластику бокової панелі. Щоб середній край не бив по стійках і по склу при проїзді нерівностей, його можна також зафіксувати, але уже на стелі. Щоправда, я цього не робив, бо вони випадали, а самі фіксатори вилазили з пазів та падали на багажну полицю і декілька разів доводилося їх вставляти назад. Я би рекомендував виробникові посадити їх на якийсь клей або зробити надійніші тримачі.

 

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Для заднього ряду запропоновано опційну систему вентиляції зі своїм блоком регуляторів. Дефлектори є як над другим рядом…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

… так і над третім. Щоправда, своїх регуляторів пасажири останнього ряду не мають

Третій ряд сидінь так само можна вийняти із салону, там теж багато місця плюс дефлектори обдуву, щоправда, вже без своїх регуляторів. Кишенька для трьох пасажирів заднього ряду лише одна і маленька, розташована на спинці середнього, однак є розетка. Її зручно використовувати, наприклад, для підключення автомобільного пилососу, щоб почистити покриття багажника.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Третій ряд в Renault Trafic повноцінний, має багато місця для ніг, а кожен пасажир чіпляється триточковим паском безпеки

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Для пасажирів третього ряду запропонували кишеньку на спинці сидінь другого

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Задля кращого звучання, динаміки вмонтували також у бокові панелі на рівні третього ряду

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Пасажири третього ряду мають свою розетку. Також її зручно використовувати під час прибирання багажника, наприклад, для підключення пилососа

На фоні гумової підлоги, зашитих пластиком бортів, відкритий метал крил шкода псувати вантажем, а він рано чи пізно отримає пожкодження. Було б непогано прикрити його додатково. Від чужих очей місткий відсік прикривається двома поличками. Єдине, що я додав би – це можливість піднімати крайню з них вгору, як у легкових автівках, оскільки доводиться її знімати і класти на іншу, а то й взагалі перекидати на пасажирські сидіння. Як компенсація цього недоліку – можливість зафіксувати полицю на нижчому рівні. Бампер достатньо міцний, щоб на нього ставати, однак я би не радив спирати на нього дуже важкі вантажі, бо так чи інакше пластик прогинається. Для більшої практичності двері відкриваються на 90 і 180 градусів, утримуючись спеціальним фіксатором.

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Багажник Renaul Trafic надзвичайно місткий, борти обшиті пластиком лише частково – арки і частина задніх дверей відкриті

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Двері багажного відсіку можна розкрити на 90 і 180 градусів

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Саме потягнувши цей важіль, можна відчинити двері на 180 градусів

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

У бічній панелі багажного відсіку вмонтований плафон освітлення. Хоч на стелі їх цілих три, практика показала, що для розвантаження машини у темну пору доби лампа в багажнику не зайва

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Для інструменту або інших дрібних речей передбачена кишенька одразу під плафоном. Полицю можна встановити у двох положеннях. На фото видно кріплення для нижнього положення одразу під кишенькою

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Полиця складається з двох частин. Задню, вужчу, можна прибрати, якщо вона заважає…

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

На випадок, якщо в Renaul Trafic виймуть усі сидіння для перевезення вантажу, то для його фіксації передбачено петлі, зокрема, з лівого боку, одразу за водійським сидінням

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Натиснувши на цей важіль і потягнувши на себе всю конструкцію сидінь, їх можна зняти й вийняти з машини. Щоправда, одному це зробити складно

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Для фіксації великих вантажів по периметру бокових панелей передбачили петлі, куди можна просунути троси

тест-драйв Renault Trafic kk-auto.com.ua

Зі складеним третім рядом сидінь перевезення двох велосипедів і ще цілої купи вантажу не складає жодних проблем

Сторінка 3 з 512345