Екотехнології стали настільки масовими і близькими до простої людини, що навіть звичайний мешканець сусідньої Білорусі – Сергій Русаков – зумів побудувати електромобіль власної конструкції, хоч і пішло на це в нього 2 роки.

В Україні також є свої ініціативи. Приклад однієї з них можна побачити на відео вище!

Мешканець Мінська Сергій Русаков зібрав електромобіль, причому не просто зібрав, а зробив це у власному гаражі. Попри те, що машина повністю функціонує, винахідник вже гадає, як можна вдосконалити свій чудо-автомобіль. Сергій вирішив зайнятися цією діяльністю в першу чергу  через власне переконання, що саме за такими транспортними засобами майбутнє.

На створення своєї власної конструкції білорусу Сергію Русакову знадобилося 2 роки

На створення своєї власної конструкції білорусу Сергію Русакову знадобилося 2 роки

Попри те, що автомобіль як транспортний засіб існує давно, а в країнах СНД часто любили майструвати індивідуальні авто через відсутність коштів на нове, в Білорусі така розробка відбулася вперше. Наразі вона залишається єдиною, Сергія Русакова ніхто не збирається надоганяти. Електромобіль базований на вже існуючій машині, тож вийшов доволі компактним, а через те маневреним. Великі автовиробники витрачають роки на розробку систем електромобілів, що нададуть запас ходу близько 100 км. Білорус же зумів зібрати машину, яка має запас більше “сотні”. Якщо ж саморобний електрокар все ж розрядиться, то поповнити запас енергії можна за допомогою звичайної розетки і не потрібно ніяких перехідників.

Білорусь, Нікола Тесла, Сергій Русаков

Електромобіль білоруса на одному заряді здатен долати більше 100 км.

Прототип авторського електромобіля був готовий уже за 2 роки! Причому йому ніхто не допомагав, скоріше заважали і демотивували своєю недовірою. Тим не менше Сергій Русаков завершив свій задум.

Білорусь, Нікола Тесла, Сергій Русаков

Попри те, що в задум винахідника ніхто не вірив, Русаков таки здійснив свою мрію

Авто вийшло абсолютно звичним, ніщо не вказує на нестандартне джерело енергії чи відсутність ДВЗ, окрім, хіба що, відсутності вихлопної труби. Разом із тим всередині змін, порівняно зі звичайним автомобілем, набагато більше. Наприклад, розгін до 60 км./год. відбувається за якихось 5 с., у той час як це не супроводжується жодними сторонніми звуками.

Білорусь, Нікола Тесла, Сергій Русаков

У преміум-сегменті одним із найпопулярніших електромобілів є BMW i3

Для реалізації свого задуму білорусу довелося придбати автомобіль за свої кровні, звісно, недорогий, хоч і іномарку. І батарею, і двигун винахідник збирав повністю сам. Деяких деталей не вистачало, тим не менше автор конструкції знаходив виходи. Наприклад, для показу швидкості слугує спідометр від велосипеда. Використано тут і банальну зарядку до ноутбука.

Білорусь, Нікола Тесла, Сергій Русаков

Nissan Leaf, який б’є рекорди на “а-ля” вторинному ринку, задовольняє покупців як запасом ходу, так і практичністю салону

Сергій Русаков вважає, що його авто являється не просто винаходом, а рухом прогресу. Якщо його електромобіль не стане поштовхом до подальшої електризації Білорусі, то як мінімум автор машини вважає, що це буде хороший приклад як для нинішнього, так і майбутнього покоління. Аби реалізувати свої ідеї, Сергію навіть довелося вивчитися на нову професію. Тепер він слюсар 5 розряду! І продовжує вчитися, відтепер на електрика.

До речі, попри рекордні продажі електромобілів в Україні, їхня частка серед усіх авто досі складає дуже невеликий відсоток порівняно з іншими розвиненими країнами. Про це ми писали раніше