Напевно є небагато людей, які, побачивши вживу якийсь ретро-автомобіль, не стоятимуть з роззявленим ротом. Особливо це стосується машин виробництва орієнтовно 1930-х років. Тоді автопром володів певною самобутністю, оригінальністю. Ще не так давно їздили карети, і усі ці новітні транспортні засоби були дуже схожі на них. З цих причин настільки престижним вважається колекціонування такого ретро у своєму гаражі. Та при цьому залишаютсья мільйони людей, які банально не мають достатньо фінансових можливостей для задоволення свого потягу до колекціонування.

Alfa Romeo 8C 2300, 1932 рік

Цю проблему вирішили виправити виробники колекційних масштабних моделей. Сучасний розвиток цієї справи настільки високий, що за бажання можна напевно купити будь-який автомобіль, який заманеться. У деяких випадках можна навіть замовити індивідуальне оздоблення.

Alfa Romeo 8С 2300, 1932 рік

Та час не стоїть на місці, вже деякі масштабні моделі стали класикою. Саме про одну з таких і хочеться сьогодні розповісти і показати. Це Alfa Romeo 2300 Spider, 1932 року випуску у масштабі 1/18. Ця легендарна Alfa Romeo з рядним 8-циліндровим 2,3-літровим двигуном вперше засвітилася на змаганнях Mille Miglia 1931 року. Визначною рисою автомобіля була його універсальність: він міг використовуватися у спортивних змаганнях, заміських подорожах або ж просто по місту під час поїздок у справах. Існувало три серії моделі з 2,3-літровим двигуном. Перша вироблялася у 1931 році, а друга й третя – в період з 1932 до 1934 року. На той час автомобіль коштував від 80 000 до 125 000 лір.

Alfa Romeo 8С 2300, 1932 рік

На машину ставився 2,3-літровий мотор потужністю 142 к. с. в парі з 4-ступеневою механікою. Завдяки такому силовому агрегату машина досягала швидкості у 170 км./год.. Витрати пального були пекельними – 20 л./100 км., однак зважаючи на мінімальну кількість виготовлених машин (188 екземплярів) навіть з цим фактом сьогодні можна було би миритися.

Alfa Romeo 8С 2300, 1932 рік

Нижче пропонується серія фото масштабної моделі:

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

Хто б не бажав кожного дня бачити у своєму гаражі таку справжню модель

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

Видно, як в обидва боки сильно видаються крила машини, які ховають під собою велетенські спицьовані колеса

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

Робити задні ліхтарі окремою деталлю полінувалися, тому просто намалювали на наклейці разом з номерами та приклеїли на спеціальну стійку

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

З цього боку можна побачити вихлопні труби, що виходять з передньої частини підкапотного простору

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

Усі прилади – наклейки, зате кермо функціональне (крутить колеса з боку в бік), а важелі коробки передач і ручника рухомі

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

У однієї з труб уже встигло облізти блискуче покриття. Труб стільки ж, скільки циліндрів – 8

Alfa Romeo 2300, 1932 рік, Bburago, 1/18

З цього боку видно вал керма, який нижче прикріплений до спеціальної балки, яка й прокручує колеса