Напевно є небагато людей, які, побачивши вживу якийсь ретро-автомобіль, не стоятимуть з роззявленим ротом. Особливо це стосується машин виробництва орієнтовно 1930-х років. Тоді автопром володів певною самобутністю, оригінальністю. Ще не так давно їздили карети, і усі ці новітні транспортні засоби були дуже схожі на них. З цих причин настільки престижним вважається колекціонування такого ретро у своєму гаражі. Та при цьому залишаютсья мільйони людей, які банально не мають достатньо фінансових можливостей для задоволення свого потягу до колекціонування.
Цю проблему вирішили виправити виробники колекційних масштабних моделей. Сучасний розвиток цієї справи настільки високий, що за бажання можна напевно купити будь-який автомобіль, який заманеться. У деяких випадках можна навіть замовити індивідуальне оздоблення.
Та час не стоїть на місці, вже деякі масштабні моделі стали класикою. Саме про одну з таких і хочеться сьогодні розповісти і показати. Це Alfa Romeo 2300 Spider, 1932 року випуску у масштабі 1/18. Ця легендарна Alfa Romeo з рядним 8-циліндровим 2,3-літровим двигуном вперше засвітилася на змаганнях Mille Miglia 1931 року. Визначною рисою автомобіля була його універсальність: він міг використовуватися у спортивних змаганнях, заміських подорожах або ж просто по місту під час поїздок у справах. Існувало три серії моделі з 2,3-літровим двигуном. Перша вироблялася у 1931 році, а друга й третя – в період з 1932 до 1934 року. На той час автомобіль коштував від 80 000 до 125 000 лір.
На машину ставився 2,3-літровий мотор потужністю 142 к. с. в парі з 4-ступеневою механікою. Завдяки такому силовому агрегату машина досягала швидкості у 170 км./год.. Витрати пального були пекельними – 20 л./100 км., однак зважаючи на мінімальну кількість виготовлених машин (188 екземплярів) навіть з цим фактом сьогодні можна було би миритися.
Нижче пропонується серія фото масштабної моделі:

Видно, як в обидва боки сильно видаються крила машини, які ховають під собою велетенські спицьовані колеса

Робити задні ліхтарі окремою деталлю полінувалися, тому просто намалювали на наклейці разом з номерами та приклеїли на спеціальну стійку