Спортивний автомобіль Acura NSX завжди викликав потік схвальних відгуків з боку фахівців і покупців. Його називають найкращим автомобілем у світі з точки зору керованості, що вражаюче поєднує в собі високі технічні дані і стилістичну витонченість. Створення моделі Acura NSX стало самовираженням компанії Honda, оскільки новий флагман модельного ряду втілив у собі новітні рішення як концептуально, так і технологічно. Автомобіль оснащувався потужними V-подібними двигунами з чотирма клапанами на циліндр і мав алюмінієвий кузов, що властиво переважно “породистим” автомобілям. Салон автомобіля має компоновку типу Double Surround, яка забезпечує і водієві, й пасажиру достатньо простору. Ви не повірите, але на створення інтер’єру дизайнерів компанії Honda надихало ознайомлення з кабіною пілота американського реактивного винищувача F-16 Fighting Falcon. Дизайн моделі Acura NSX створювали понад 15 років тому, але він і зараз виглядає дуже красивим – аеродинамічні чисті форми кузова плавно перетікають від переднього бампера до заднього спойлера. Збереження стійкості на великих швидкостях забезпечувала система RTU, а при зустрічному вітрі і змінних дорожніх умовах для цієї ж мети слугував диференціал підвищеного тертя.
Базова комплектація моделі 1998 року включає в себе чотириканальну систему ABS, яка незалежно керує дисковими гальмами на усіх колесах. Автомобіль оснащений електронною системою регулювання тягового зусилля і надувними подушками безпеки Rayon 66 американської фірми Du Pont. При виготовленні Acura NSX близько 40 відсотків зварювальних робіт виконувалися вручну, а для повного виготовлення новенького автомобіля потрібно цілих 4 дні, з них два з половиною – для фарбування. Після цього кожен автомобіль проганявся по випробувальному треку зі швидкостями 120, 160 і 200 км/год і лише після цього відправлявся в торгову мережу. Покупцям пропонувалися два двигуни V6: 3,0-літровий потужністю 256 к. с. з 4-ступеневим “автоматом” і 3,2-літровий потужністю 290 к. с., що комплектувався 6-ступеневою “механікою”. Розгін з місця до 100 км/год займає всього 5,9 с, а максимальна швидкість досягає 270 км/год. У стандартне оснащення входили шкіряна оббивка салону, системи круїз- і клімат-контролю, система налаштовуваного вихлопу двигуна і аудіосистема вищого класу фірми Bose. Можливі опції: АКПП, навігаційна система, люк. Варіант NSX-T відрізнявся знімними частинами даху, що дозволяють власникові цього купе почувати себе, немов у відкритому кабріолеті.
Щоправда шестициліндровий двигун спочатку може здатися замалим для машин такого класу, проте насправді й NSX, і NSX-T нітрохи не поступалися навіть кращим і досить дорогим спортивним автомобілям. У 2002 році відбулася поява NSX II покоління, у якому збереглася унікальна технологія виготовлення несучого кузова з алюмінієвих сплавів. У моделі злегка змінена зовнішність, що призвело до поліпшення і без того непоганих швидкісних якостей. Максималка зросла з 270 до 281 км/год без збільшення потужності двигуна (293 к. с. для США). Модернізована NSX зберегла агресивний вигляд, який був продемонстрований на виставковому зразку Honda NSX-R на автосалоні в Токіо восени 2001 року. Конструктори запропонували високо розташовані на передніх крилах універсальні оптичні блоки з малогабаритними фарами. На відміну від попередніх років, коли покупцям пропонувалися два варіанти NSX з механічною і автоматичною коробками передач, у 2002 році з’явилося лише найбільш потужне виконання з механічною 6-ступеневою коробкою передач.