Седан Acura ILX моделі 2013 року, якому залишили його традиційні контури, виглядає спокійніше, ніж TSX і TL. Загалом нововведенням у моделі ILX 2013 можна назвати задні крила з виштамповкою над ними і фастбеківську лінію даху. На панелі приладів ми бачимо два великих циферблати, які зробили добре видимими для того, хто їде за кермом. Між ними – мультиінформаційний дисплей, що надає інформацію про середню швидкість, майбутні техобслуговування, середні та поточні паливні витрати або ж дистанцію, яку дозволяє вам проїхати запас пального, що залишився в бензобаку.
Дизайн інтер’єру красивий і виготовлений з якісних матеріалів, а верхня частина панелі м’яка на дотик і забезпечує чудовий контраст з центральною, обробленою під алюміній, консоллю. Для автомобіля Acura ILX 2013 надавалося три можливих пакети інтер’єру, включаючи і базовий варіант, який оснащувався програвачем компакт-дисків з USB-портом і шістьма динаміками, Pandora Internet Radio, а також підключенням по Bluetooth з можливістю швидко працювати із SMS. Кольоровий п’ятидюймовий рідкокристалічний екран, розміщений в центрі панелі приладів, пропонувався в базовій комплектації, а також у середній версії Premium.
У найдорожчій комплектації надавалося більше опцій. Наприклад, вибір цього пакету дає можливість стати власником навігаційної системи, що відображає трафік і погодні умови реального часу. Також при виборі вищої комплектації покупець отримував уже десять динаміків, 365-ваттну систему з об’ємним звучанням ELS Surround Sound і жорсткий диск на 15 Гб.
Автомобіль оснащувався двома варіантами двигунів. Один з них з робочим об’ємом 2,0 літра і потужністю 150 кінських сил при 6500 оборотах на хвилину, чого цілком вистачало для щоденних справ і міських поїздок. Паливні витрати у міському циклі становлять 9,8 літрів на 100 кілометрів, на трасі – 6,7 літра на 100 кілометрів. Це цілком пристойні показники у порівнянні з одним з найважливіших конкурентів Buick Verano, у якого витрати пального 11,2 і 7,4 на сотню в міському циклі й на шосе відповідно.
Для того, щоб більше заощадити, було запропоновано опцію Hybrid з двигуном об’ємом 1,5 літра і безступеневою коробкою передач. Потужність цього двигуна становить 91 кінську силу, плюс 23 кінські сили, що отримуються від електродвигуна. Його крутний момент – 172 Нм з 1000 до 3000 обертів у хвилину, і лише перемикання в режим Sport злегка рятує ситуацію. Однак все не так уже й погано, коли потрібно маневрувати по звивистих і тісних вулицях міста, та адреналін на прямій дорозі навряд вийде отримати.