Acura MDX – один з найяскравіших представників повнорозмірних кросоверів преміум сегменту, в якому йде жорстка конкуренція за душі шанувальників між Infinity QX70, BMW X5, Audi Q7, Lexus RX і Volkswagen Toureg – автомобілями, в яких є все, і це все ідеальної якості. Вибір між цими монстрами часом грунтується на стереотипах, типу «подобається» чи ні, і найчастіше на ціні за «повний фарш». Базові комплектації цих автомобілів рідкість і починаються вони з мільйона гривень плюс мінус пару сотень тисяч.

У зовнішності нової Acura MDX виділяються світлодіодні фари головного світла. Оригінальне розташування декількох ламп у доріжку виділяє автомобіль в міському потоці, особливо вночі. Технологія розташування прилеглих одна до однієї величезних LED-перлин красномовно називається – Jewel Eye. Причому кожна з перлин відповідає за свій сектор світлового потоку, забезпечуючи водієві ідеальний огляд в будь-яких умовах. І так – це перше, що кидається в очі при зустрічі віч-на-віч з автомобілем.

Комфорт і безпека займають чільне місце в ідеї кросовера MDX. Це стосується не стільки інтер’єру і матеріалів його дизайну та оздоблення, скільки того, як це все поєднується з потужністю, швидкістю, маневреністю і надійністю автомобіля. А це вже те, за що платять спокушені автомобілісти. Додамо сюди економічність та екологічні показники і отримаємо автомобіль, що заслуговує поваги і пильної уваги.

Acura MDX оснащена новим 290-сильним 3,5-літровим 6-циліндровим бензиновим двигуном з системою змінного управління циліндрами Variable Cylinder Management, яка в певних умовах непомітно відключає три з шести циліндрів. У змішаному циклі руху заявлені витрати пального – 10,4 літра на 100 км. У міському режимі витрати бензину складають 15 літрів.

6-ступенева коробка передач SportShift пропонує кілька режимів їзди. В автоматичному режимі водій може вибирати між економічним або спортивним стилем. Крім того можна перевести селектор у повністю ручний режим управління, активувавши підкермові пелюстки. У Acura MDX реалізована система повного приводу Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD). Залежно від умов руху і розподілу ваги конструкції автомобіля, крутний момент постійно перерозподіляється між вісями і між колесами однієї вісі. Таким чином постійно витримується ідеальний баланс керованості та прохідності, який і виражається в неповторності відчуттів від кермування.

Конструкція підвіски, можливість вибору режимів налаштувань рульового управління, динамічних властивостей, система підвищення маневреності, адекватна потужності двигуна гальмівна система, жорсткий кузов – все це елементи, які роблять Acura MDX лідером у своєму класі.

Описувати мультимедійні системи давно стало справою невдячною. Те, що було дивиною ще пару років тому, сьогодні стало звичним. Так, тут є все – аудіосистема, що читає всі формати на усіх типах носіїв, підключається iPod, є бездротова Hands-Free гарнітура для телефонного зв’язку та навігація. Все це виводиться на два монітори. Багато звичних регулювань тепер заховані в сенсорному екрані – серед них кондиціонер, підігрів і вентиляція сидінь. У MDX є сенс згадати прекрасно розташовану центральну стельову відео систему з монітором, яка, при достатньому просторі для задніх пасажирів, є цікавим доповненням з точки зору комфорту. Дві пари бездротових навушників Bluetooth йдуть у комплекті. І звичайно підігрів керма. Кнопочка знаходиться на кермі, а, натиснувши її, практично миттєво кермо стає теплим. Між іншим, така надмірність часом стає останньою краплею на вагах вибору того чи іншого автомобіля.

Acura MDX, як і всі його конкуренти, тримає марку універсального сімейного автомобіля, в якому комфортом насолоджується не тільки водій, але і всі пасажири, включаючи найменших. Абсолютно рівна підлога традиційного багажника швидко перетворюється в третій ряд сидінь, а місця для ніг достатньо всім без винятку. Якщо скласти спинки другого ряду сидінь, то вийде величезна багажне відділення. Ну або романтична спальня для двох-трьох пасажирів, що виїхали подалі від асфальтових доріг.