В Китаї відбулося перше зіткнення автомобіля Tesla з іншим авто у режимі автопілота. Зіткнення Tesla з припаркованим автомобілем відбулося у Пекіні.
Компанія Tesla підтверджує, що їх Model S знаходилася у режимі автопілота, а руки водія знаходилися не на кермі, але при цьому додає: в їхніх інструкціях сказано тримати руки на кермі, щоб мати можливість відповідати за дії автомобіля і в критичний момент перехопити контроль. На додачу компанія наголошує, що автомобіль попереджує у випадку, якщо руки водія знаходяться не на кермі протягом деякого часу. Речник Tesla заявляє, що вони ніколи не називали автопілот автономною технологією або “самокерованою” машиною. Китайський портал Tesla висуває гіпотезу, що така плутанина у словах викликана некоректним перекладом на китайську, де фраза “zidong jiashi” перекладається як “самокерований”.
Нагадаємо, що вартість автопілота є опцією з вартістю у 4000 доларів, і, за словами власника автомобіля – 33-річного програміста Лоу Жень, його розрекламували як повністю автоматичну систему, і навіть менеджер у автосалоні забирав руки з керма і демонстрував роботу автопілота. Слова власника підтверджують ще 4 власники аналогічних автівок.
Лоу Жень незадоволений початковою реакцією Tesla щодо його аварії і виклав фото його синьої Model S після зіткнення з припаркованим Volkswagen з критикою в бік компанії Tesla. Власник обурений агресивним провадженням продажів, де незрілу технологію використовують як основний засіб продажів і реклами своїх авто.
Інформація отримана від Reuters.