Цікава новина для любителів автомобілів спецпризначення. Нещодавно в поліцейський департамент Лос-Анджелесу прибули автомобілі BMW i Tesla. Причому, якщо відносно Tesla все зрозуміло – це модифікація Tesla Model S P85D, то у випадку BMW все далеко не так очевидно, як здається. Це не спортивний M3 абощо. Це також електромобіль – BMW i3.

фото BMW i3 LAPD, Tesla Model S P85D, Toyota Prius, поліцейські, департамент поліції Лос-Анджелеса

Tesla Model S виглядає так, ніби від народження носила “уніформу”. Однак чи витримає її начиння випробування часом?..

Однак ці машини не були придбані в автосалоні чи замовлені спеціальній фірмі для оснащення поліцейським обладнанням. Насправді це (назвемо його так) соціальний експеримент, в рамках якого зазначені два електромобілі передані поліцейському департаменту Лос-Анджелеса в оренду строком на один рік. Очікується, що протягом цього часу автомобілі зможуть себе зарекомендувати належним чином, хоча тут одразу спадає на думку декілька “але”. Як бути з тією інформацією, що після навіть незначних кузовних пошкоджень виробник знімає машини Tesla з підтримки і взагалі не продає запчастини. Зароджуються певні сумніви, що на такій великій машині можна патрулювати вулиці великого міста і жодного разу за рік не зачепити когось бортом. Звісно, хтось може сказати, що це ж не наші поліцейські, там такого не буде, однак хочеться зазначити, що втома однаково діє на усіх людей, а у нас вона підсилюється безглуздою організацією руху і відсутністю доріг належної якості (за виключенням маленьких, незначних ділянок, зокрема, по Києву). Тож іще невідомо, що заспівають у поліцейському департаменті Лос-Анджелеса, коли стече рік експлуатації цих двох автомобілів.

BMW i Tesla мають стандартне для цих авто оснащення, а ззовні відрізняються хіба що розфарбуванням та світловими маячками. Під капотом BMW i3 стоїть 170-сильний електромотор, тоді як Tesla володіє надпотужною компанією з 224- і 476-сильних електродвигунів. Попри дику для компакта потужність BMW його “максималка” обмежена на 150 км./год., натомість Tesla може розігнатися і до 250, володіючи при цьому приводом на усі чотири колеса. Задумка надзвичайно цікава, чи пройде вона випробування цим роком – буде видно. Так чи інакше, а треба пригадати напівекологічні Toyota Prius, якими кермують наші, українські “копи”.