Cвітова прем’єра моделі BMW M4 Convertible відбулася в квітні 2014 року на автосалоні в Нью-Йорку. Напевно ви знаєте, що тепер кабріолетів у чистому вигляді немає вже більше: 15 років іде мода на більш практичний тип кузова купе-кабріолет. Перед інженерами компанії BMW стояло непросте завдання – як зробити кузов кабріолета легким і в той же час жорстким. Ось що вони зробили: капот і передні крила виконали з алюмінію, а інші деталі виготовили з пластику посиленого вуглеволокном. Відтак, M4 Convertible став на 60 кг легше свого попередника, який мав ім’я М3.
Тепер кілька слів про складаний верх. Він складається з трьох секцій, а на те, щоб прибрати його, потрібно 20 секунд. Зробити це можна не тільки на місці, а й під час руху, щоправда, швидкість при цьому не повинна перевищувати 18 км/год. З цікавих технологій, які отримала машина, можна виокремити диференціал з блокуванням, керований електронікою, кілька радіаторів для охолодження двигуна, моторного і трансмісійного масла, композитні гальмівні диски, система, яка змінює режим роботи рульового управління, а також опційна адаптивна М-підвіска.
Під капотом 3,0-літровий турбований бензиновий V6, що видає 431 к. с. і 550 Нм крутного моменту в діапазоні від 1850 до 5500 об/хв. В арсеналі двигуна система безпосереднього впорскування палива, бездросельна система утворення суміші та механізм регулювання висоти і тривалості підняття впускних клапанів. За замовчуванням мотор працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач з функцією підвищення обертів при зниженні передачі. Як опція доступна 7-швидкісна роботизована трансмісія з двома мокрими зчепленнями.
Напевно вам цікаво, наскільки ж швидко BMW M4 Convertible може розганятися до сотні? За 4,6 секунди із механічною коробкою передач, і за 4,4 секунди при наявності «робота». При цьому витрата палива на «сотню» в комбінованому циклі дорівнює 9,1 і 8,7 літра (механіка/робот відповідно).