Сьогодні ще одна гарна новина для любителів баварської марки. Не еко-карами єдиними, все ж лінійка з двигунами внутрішнього згоряння також продовжує розширюватися і цього разу за рахунок абсолютно нової моделі! Зокрема, іспанський портал Motor.es стверджує, що у 2018 році має з’явитися новинка BMW X7. Навіть назва підказує, що це має стати найреспектабельніший позашляховик, покликання ж його – встромляти палки в колеса своїм конкурентам – Range Rover, Mercedes-Benz i, протягом останнього десятиліття, Audi.
Новий автомобіль отримає щойно створену платформу 35up, суть якої полягає у зменшеній вазі. Зокрема, BMW 7-Series, який змінить нинішнє покоління і буде побудований на цій платформі має бути на 200 кг легший. Такого результату змогли досягти за рахунок застосування інших матеріалів: високоміцної сталі, магнієвого сплаву, карбону, а також алюмінію.
Задля економії конструкцію підвіски скорше за все вкрадуть у вже давно існуючих BMW X5 та X6, привід, враховуючи досвід тих самих моделей, буде повним – навряд на таку машину ставитимуть задній. Двигуни також під питанням, але очевидно, що це будуть V8, а, можливо, і V12. Про V6 навряд варто говорити, якщо йдеться про преміум-позашляховик, та ще й такої марки BMW, поціновувачі якої цінують понти більше, ніж власне життя. В то же час не слід виключати імовірність появи гібридної версії, причому із силовим агрегатом аналогічним до BMW X5 xDrive40e. Така модифікація видає 313 к. с., чого вистачить для економного і відносно динамічного руху в умовах міста. На X5 вона витрачає 3,3-3,4 л. на 100 км.. Навіть якщо цей показник зросте до 4 л./100 км., все одно придбання такого авто буде економічно вигідним. Певен, це буде ідеальний варіант для дипломатичних автопарків.
Природньо, жодного фото поки неіснуючого авто немає, але перший концепт мають показати в Шанхаї у 2016 році. Нинішні ж комп’ютерні моделі більше нагадують BMW X5, який протягом місяця харчувався лише в Макдональдсі, через що у нього рознесло зад, а на шиї з’явилося кілька зайвих “підборідь”. Ціну прогнозують на рівні 130 000 євро, а майданчик для виробництва виділять у США, Спартанбург. З такими датами випуску новинки баварська компанія втратить у перспективі багато грошей, хоча доведення такої дорогої моделі справді потребує часу та гарного випробування усіх вузлів та агрегатів.