Ця стаття для тих, хто частіше вживає слово Camaro, а не “Бамблбі”, оскільки говоритимемо навіть не про звичайний Chevrolet, а про спортивну модифікацію Yenko Super Camaro, який дуже скоро продаватиметься через Gooding&Company. Звісно, це не єдиний прийдешній лот, детальніше про інші цікавинки можна дізнатися тут.
А історія нашого автомобіля почалася у 1967 році, коли дилер Chevrolet Дон Єнко, автоспорстмен та “тюнер” авто (попереднім його проектом був модифікований Corvair), взявся за доведення базового, на той час нового Chevrolet Camaro, оснащеного на заводі 5,7-літровим двигуном. Єнко викидав його на смітник і встановлював новий мотор L72 з об’ємом 7,0 л.. 6,5-літровий V8 Turbo-Jet, який став базовим для Camaro пізніше більше підходив для модернізації, тому інженер спочатку знімав з нього головки блоку циліндрів та карбюратори… і лиш потім уже також викидав у сміття. Стокові деталі відповідно монтувалися на блок циліндрів L72. Внаслідок таких модернізацій машина отримувала потужність у 450 к. с.
Gooding&Co повідомляє, що аукціонний Chevy з заводу мав 6,5-літрову “вісімку”, а сам автомобіль випустили у червні 1967, а вже 18 липня, відповідно до рахунків самого Єнко, Camaro пройшов модернізацію і тоді ж проданий першому власнику.

Інтер’єр, як і у більшості класичних авто, приємний, а спортивності додає блок приладів внизу центральної консолі
Серед доробок слід виділити виведений з обох боків вихлоп на, корпуси вихлопної труби та насадки на неї, фібергласовий капот зі спортивними замками, панель приладів з додатковими датчиками, переглянуте з’єднання карбюраторів через змінений колектор, посилена підвіска та зчеплення, а також інше число головної передачі – 3,73. Автомобіль також отримав дискові гальма на усіх колесах.
Нумерація ексклюзивних машин (а їх всього було тільки 54) починалася із коду YS-701. Виставлений екземпляр має номер YS-725, а виручити за нього збираються від 425 000 до 525 000$. Якщо у Вас є такі гроші, раджу не пропустити цей Camaro.