Привіт, друзі, як гадаєте – двигун мити потрібно? Ця дія скоріше косметична, ніж обов’язкова, тому її доцільність залишається на ваш розсуд.

Взагалі нема чітких рекомендацій, як правильно мити двигун, але є декілька нюансів, чому все ж таки треба утримувати внутрішні механізми двигуна в чистоті.

Якщо двигун брудний, то ви не завжди можете визначити несправність, бо не бачите, наприклад, звідки тече мастило. Ви не зможете вчасно усунути несправності та як наслідок ризикуєте отримати вже більш серйозні проблеми. Запам’ятайте – якщо не мити двигун, бруд буде накопичуватися і це ускладнить тепловіддачу двигуна і сприятиме його перегріванню. Усе це виливається у зміну технічних характеристик і підвищується витрата палива.

Що ж стосується електрики, то утворення на ній бруду створює ускладнення при запуску двигуна. Ще один важливий аспект: чистий двигун – пожежобезпечний. І взагалі, патьоки масла у моторному відсіку випаровуються і утворюють суміш, яка може призвести до займання двигуна. А чистий агрегат легше і приємніше обслуговувати. Також запам’ятайте, що більшість автомобільних майстерень просто відмовляються брати в роботу автомобіль із сильно забрудненим двигуном.

Але головне правило – це не мити його водою під великим тиском. Інакше шкоди буде незрівнянно більше, ніж користі: дуже легко пошкодити шумоізоляцію і викликати корозійні процеси всередині роз’ємів у генераторі, трамблері, різних реле. Сильний струмінь води може геть-чисто змити наклейки з важливою інформацією в моторному відсіку, а також пошкодити фарбу на деяких деталях.

Стиснуте повітря теж не панацея. Весь бруд, особливо у важкодоступних місцях, він не видалить.

Двигун треба мити під слабким струменем води із застосуванням якісної автохімії. Не раджу вам використовувати побутову хімію. Це недоцільно з огляду на її неефективність проти моторного мастила. І не треба розчиняти бруд бензином – це пожежонебезпечно.

Сам же процес миття може виглядати таким чином:

  • Ізолюємо поліетиленом усе, що боїться вологи (роз’єми, генератор, забірник повітряного фільтра і переривач-розподільник);
  • Прогріваємо і глушимо двигун (він повинен бути теплим, але не гарячим);
  • Також не забудьте зняти акумулятор;
  • Наносимо на двигун миючий засіб і даємо йому пару хвилин на розчинення бруду;
  • Змиваємо, знімаємо ізоляцію і сушимо.

Сушити двигун оптимально компресором, але можна і балончиками зі стислим газом або пилососом. В крайньому випадку можна запустити двигун і почекати, коли волога випарується. А для важкодоступних місць або у разі, коли навіть автохімія безсила, знадобиться жорстка щітка, і насамкінець не забудьте все протерти ганчіркою.

Як часто треба мити двигун? Раджу вам його мити хоча б один або два рази на рік.