Можливо, найбільш естетичний та чуттєвий автомобіль сучасності – Citroen DS5 – пройшов процедуру фейсліфтингу, яка в основному торкнулася обличчя моделі, задок чіпали по мінімуму. На нашу думку машина абсолютно змінила імідж і мусимо самі собі зізнатися – перестала бути чуттєвою. Тепер вона стала чи то жорсткішою, чи то грубішою, одним словом зализані форми передка поступилися місцем зморшкам на лобі типового бика з району. Можна підійти до характеристики дизайну і з іншого боку – тепер це той тип бізнесменів, у яких на обличчі написано – “я апасний”.
Однак все сказане скоріше ностальгія за минулою елегантною мордочкою, яка вабила до себе. Новий же Citroen використав ідею, яку експлуатують вже багато автовиробників – підкреслена агресія у решітці радіатора і фарах, яка не в останню чергу досягається за рахунок ефектного розташування ходових вогнів. В новому ж DS5 ключову роль грає саме велична хромована решітка, яка підкреслює пащу повітрозабірника. Ззаду це більшою мірою знайома нам раніше машина – підправили лише ліхтарі та оновили стилістику вихлопних труб.
Технічна частина Citroen DS5
Спершу машину оснащуватимуть бензиновим мотором THP 165 з відповідною потужністю об’ємом 1,6 л. з новою автоматичною 6-ступеневою коробкою EAT6. Такий тандем забезпечує доволі непогану економію пального – всього 5,9 л./100 км. Однак основну частину складають все ж славнозвісні французькі дизелі. І недарма – вибору варіантів позаздрять навіть преміальні світові виробники. По-перше, це BlueHDi 120 i BlueHDi 150 (1,6 л.), що матимуть 6-швидкісну механіку, однак з другої половини 2015 можна буде зазіхнути і на автомат. Натомість BlueHDi 180 (2,0 л.) одразу пропонуватиметься з автоматичною КПП. Сюрприз для любителів погасати буде пізніше – це THP 210 з механікою.
Екологічні тренди не могли оминути витончених французів, тому автомобіль матиме гібридну модифікацію: сумарна потужність бензинового двигуна і електромотора складає 200 к. с. і довзоляє витрачати всього 3,5 л./100 км. Що ж, глобалізація не пішла на користь Citroen DS5, але це може дозволити компанії залучити нових клієнтів до покупки своєї доволі нішової моделі.
У 2018 році імпортер Citroen в Україні презентував новенький Citroen C1, а ми провели його тест-драйв!