Україна, як держава, продовжує здійснювати видимість роботи, тож нещодавно ДАК “Автомобільні дороги України” було звільнено ще одного чиновника. Однією з підстав стало те, що він надавав недостовірні відомості. Таким чином ПАТ ДАК “Автомобільні дороги України” вкотре довело свою неспроможність вирішити бодай якесь питання, а повелося на загальний тренд звільнень.
Про таке повідомила прес-служба ДАК “Автомобільні дороги України”. Цапом-відбувайлом цього разу став дехто Сліпецький, який виконував роль директора Львівського облавтодору.
Сайт ПАТ ДАК “Автомобільні дороги України” не повідомляє точно, за що його було звільнено, однак офіційно чиновника звинуватили в непродуктивному використанні й збереженні майна підприємства ПАТ ДАК “Автомобільні дороги України”. Офіційний сайт також повідомляє про неефективне використання засобів, наявність високого рівня кредиторської та дебетової заборгованості, але найсмішніше – за невиконання наказів компанії. Такі порушення назвали системними. Зрозуміло, що ледь не від будь-якого українського службовця пахне чимось несвіжим, однак разом із тим, важко повірити, що директор спеціально не виконував наказів вищого керівництва. До того ж, чи справді вище керівництво у Києві краще знає, що робити львівським дорогам. Перед нами наочний випадок чергової симуляції роботи, коли замість подолання тотальної бідності населення, нам підсовують чергове фіктивне звільнення, буцімто Україна після цього якось зміниться.
Найбільшою проблемою, як уже зазначалося, була недостовірність надаваної інформації регулятору. Знову ж таки – звернемо увагу на термін “регулятор”. З якого б це він взагалі потрібен? Однак зрозуміло, що не про це мова. Цілком імовірно, що жодна із вказаних причин не була дійсною, а лише відмазкою.
На будь-яке питання щодо результатів цього звільнення у ДАК “Автомобільні дороги України” є типова відмовка – слідство ведеться. Дійсно, у нас безліч людей, яким нема чого робити в державних структурах, тож із них створили контрольно-ревізійну комісію ПАТ ДАК “Автомобільні дороги України”, яка продовжуватиме нічого не робити, а потім результати своє бездіяльності буцімто передасть у правоохоронні органи, а Україна і її дороги залишаються нікчемними. Все як завжди…