Цьогорічну кампанію з декларування доходів, зокрема, у Голосіївському районі вирішили провести, використовуючи комуністично-більшовицький підхід. ДПІ у Голосіївському районі вигадало промо-акцію “Декларування – 2015” і, прикрившись традиційним “гарматним м’ясом” – студентами з буцімто економічного внз, заважало людям їздити на дорогах, роздаючи їм “агітки”. Стверджують, що “студіки” із задоволенням (!) розповсюджували серед водіїв брошури та листівки з інформацією про правила заповнення декларації про майновий стан і доходи. Я довго думав, яке задоволення могли отримати молоді, здорові, я сподіваюсь психічно здорові також, люди, повзаючи посеред автомобілів, від яких смердить вихлопом, і роздаючи якісь папірці, ніби рекламний агент. Потім здогадався, що справжній студент готовий робити будь-що, аби не йти на пару і не сидіти кілька годин, вислуховуючи матеріал, який у житті залишиться переважно непотребом.
Також зазначають, буцімто водії були приємно здивовані такій увазі до соціальних промо-акцій. Це мені справді важко збагнути, бо коли я бачу штриха, який несе папір до моєї машини, я закриваю усі вікна, вмикаю гучно музику і дивлюся у якийсь інший бік. Гадки не маю, як чинять інші автовласники, але, за моїми спостереженнями, приблизно приблизно так само, як і я. Відтак незрозуміло, як водії могли приємно дивуватися, якщо значна їх кількість скоріш за все не отримала жодних матеріалів.
Редакція Українського автомобільного блогу закликає влаштувати дві інші, більш корисні промо-акції. По-перше, прибрати з доріг не лише студентів-агітувальників, але й усіх роздавачів рекламної продукції, газет та іншого непотребу. До речі, для цього можна також використати тих же студентів (що тільки студент не робитиме, аби не йти на пару). По-друге, прбирати по максимуму податкове навантаження, а не звести 22 податки у 9, шляхом їхнього об’єднання один з одним. Тоді в принципі може відпасти необхідність такого головного болю, як декларування доходів, і пов’язаних з ним промо-акцій із голодними представниками економічних внз.