Складно уявити собі великий ярмарок марнославства і вихваляння у кращому сенсі цих слів, ніж щорічне тюнінг-шоу SEMA. На початку листопада Лас-Вегас окупують модифіковані «рейсерські» «японки», класичні американські масклкар із збереженою оригінальної стилістикою і масштабними технічними доробками, кращі представники хот-родерських рухів, тюнінгові проекти всіх мастей від автовиробників і навіть екстремали автомобільного племені – жахливі дрег-кари класу Funny Car. На тлі експозиції SEMA, яка демонструє фантастичний потенціал людської думки і креативу, екстремально модифікований Ford Mustang Hoonicorn RTR виглядає далеко не бідним родичем. Зі ста кроків його можна переплутати з апокаліптичним РЕТ-родом, з півсотні – прийняти за снаряд для дрег-рейсингу. А підійдеш, окинеш поглядом і… ні, не розплачешся — захопишся!
Монстр створений за ініціативи раллійної команди Кена Блока Hoonigan Racing Division і побудований за участю тюнінгових контор RTR і ASD Motorsports. Він створений на базі Mustang 1965 (перше покоління, дорестайлінгове купе), хоча вірніше сказати – за мотивами, адже від першоджерела залишилися лише візуальні нагадування. Під кузовними панелями за розширеними колісними арками і аеродинамічним обвісом, позірно крихким, ховається повністю оригінальна конструкція. Силова структура автомобіля трубчаста, геометрія підвісок не має нічого спільного зі схемами прародича «мустангів». Звичайно ж, з урахуванням специфіки джімхани, іншого підходу до доведення шасі й не чекаєш. Але фокус у тому, що Hoonigan RTR ще й повнопривідний! Історії відомі спроби створення «повнокопитних» поні-карів як гаражними ентузіастами, так і серйозними інжиніринговими фірмами. Зокрема, на базі моделі 1965 (який, все ж таки, збіг!) компанія Гаррі Фергюсона, одного з піонерів повного приводу, побудувала три (за іншими даними – два) дослідних автомобіля. Але сучасне творіння для джімхани найдикіше з усіх!
Полум’яне «серце» замовили у Roush Yates. Так-так, у контори того самого Джека Рауша, «бензинової голови», людини-автоспорту і засновника тюнінг-ательє Roush Performance, що спеціалізується на Mustang! Безнаддувна V-подібна “вісімка” об’ємом 410 кубічних дюймів (близько 6,7 л) видає 845 к.с. і 975 Нм.
Якщо Hoonicorn RTR не піде смертю хоробрих спорткарів у аварії, він стане зіркою майбутнього відео «Gymkhana 7». Містер Блок вичавлював всі соки з підготовленої Subaru Impreza, носився на Ford Fiesta і демонстрував фігури вищого пілотажу за кермом «мустанга» минулого покоління. Гідні автомобілі, чи не так? Але 46-річний американець переконаний: Hoonicorn RTR – краща машина для джімхани, якою він коли-небудь керував. Віримо на слово, Кен!