Схоже, що технологічний поступ насувається на Україну навіть попри твердолобість українських депутатів. Так, міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що у випадку прийняття відповідного законопроекту вартість електромобілів може знизитися близько на 40%. Ось і доказ усім тим, хто вважав, що електромобіль – не на часі в Україні. Фактично купити електромобіль можна буде за половину нинішньої вартості. І мова йде далеко не про дитячий електромобіль, а про справжню дорожню машину.
Електромобілі в Україні будуть…?
Загалом, інформацію у світ видала прес-служба Мінінфраструктури. Виявляється серед безлічі непотрібних державних організацій та служб у нас є ще робоча група, яка працює над заходами щодо стимулювання розвитку галузі електричного транспорту в Україні. Та саме на її засіданні, в кінці минулого тижня, йшлося про можливе зниження ціни на електромобілі.
Там же було запропоновано законопроект, який буцімто розробляли не лише в Мінінфраструктури та з народними депутатами, але й за участі представників ринку.
У законопроекті загальними фразами описано як справді необхідні здобутки, у випадку його імплементації, так і відверті нісенітниці. З першого можна відзначити такі плюси: стимулювання попиту на електромобілі, розвиток інфраструктури і підвищення комфорту володіння електричним транспортом, щоб електромобіль фактично став чимось буденним. Також наголошують на створенні сприятливих умов для залучення стратегічних інвесторів і розвитку національного виробництва, щоб можна було виготовляти електромобілі в Україні. Якщо у законопроекті вписана ліквідація абсолютної більшості податків, то справді – закликати інвесторів не знадобиться, вони прийдуть самі. В іншому випадку, який тверезомислячий інвестор вкладатиме гроші у гнилу Україну з відверто божевільними податками?! Про національне виробництво взагалі мовчу – такого поняття взагалі не повинно існувати. Виробництво – воно або є, або його немає. Звісно, кілька українських підприємців могли би започаткувати свій бізнес на електромобілях… якби не шалені податки. У нас могли би виготовляти хіба що дитячі електромобілі. Ну й останнє, про що йшлося – поліпшення бізнес-клімату для малого і середнього бізнесу в сфері пасажирських перевезень. Тут без коментарів – дивіться зауваження про інвесторів. Плюс, про який середній та малий бізнес може йтися, якщо столицею України розгулюють бандитські угруповання під керівництвом депутатів з Київради, що руйнують увесь бізнес, який трапляється на шляху. Так, один з Кофейбусів, про який ми писали, фактично історичну цінність, вже викрали у власника.
Щодо створення кращих умов для електротранспорту, то тут Омелян почав марити ними й закликати до цього ще у грудні 2016 року. При цьому тоді також заводилася тема про неіснуюче національне виробництво.
Крім марення про національні електромобілі в Україні, Омелян також поділився очікуванням про частку ринку, яку складатиме такий тип авто, як електромобіль, у 15% у 2020 році. Що ж, як на мене, наш міністр суттєво відірваний від реальності – боюся їхня частка сягатиме набагато більшої кількості й без потуг держави. Одне добре, що у нас не говорять на серйозному рівні про електромобіль дитячий та можливості його випуску…
Дізнавайтеся також про плани компанії Mercedes-Benz вийти на ринок електромобілів у іншій нашій публікації.