Класика – вона і в Америці класика. Американці, як жодна інша нація, любить автомобілі. Пройшли ті часи, коли ще можна було побачити динозаврів і мамонтів під назвами Buick Roadmaster, Chevrolet Bel Air, Chrysler Imperial, Oldsmobile Dynamic 88 або ж розсікати на них дорогами Штатів. Ці звірі минулих часів маловідомі більшості палеонтологів, але добре знайомі автолюбителям і фанатам американської старовини з усіх країн світу. Ці автомобілі зникли… Зрідка місцеві «кулібіни», колекціонери та тюнінг-ательє відроджують колишню гордість автопрому США.

Так було до останнього часу. Поки на ринок не вийшов приватний автовиробник з Детройта Equus Automotive, який нещодавно представив так званий “супер-мускулкар” власної розробки. Equus у перекладі з латині означає кінь, жеребець. При створенні свого першого автомобіля інженери компанії не стали брати за основу старий кузов класичного американського купе, як це роблять багато тюнінг-ательє, а з нуля створили точну копію фастбека Ford Mustang з урахуванням усіх сучасних вимог в автомобілебудуванні і забезпечили його найпотужнішим двигуном від Chevrolet Corvette ZR1 нинішнього покоління. Познайомимося з ним ближче.

Звичайно можна було б почати опис із сухих цифр і характеристик автомобіля, тим більше, що вони вражають, але на наш погляд правильніше було би спершу познайомити вас із зовнішністю автомобіля. До неї творці підійшли нестандартно і зі смаком.

Багато великих американські автовиробників продовжують боротися за місцевий ринок мускул-карів. Але в основному вони створюють автомобілі осучаснені, що втратили свої первісні коріння і навряд чи мають хоч щось спільне з повелителями доріг 60-70-х років XX століття, які вважаються класикою світового автопрому і гордістю Америки.

Засвоївши це, хлопці з «Equus Automotive» розвинули інший сценарій, який можна назвати, «а що якби». Що якби взяти ДНК з фастбека Mustang 1967 року, додати туди новизни від Chevrolet Corvette ZR1, запозичити трохи ’71 Plymouth Satellite і поставити цей кузов на сучасний, легкий і міцний гоночний каркас із сучасним 640-сильним двигуном, що вийде тоді? Чи вдасться зберегти класичний вигляд, схрестивши його з новими технологіями? На ці питання ніхто дати точної відповіді не міг. Та й не було це можливо навіть в теорії. Була потрібна практика, необхідно було створити машину, кілька примірників, і подивитися на реакцію публіки, чи оцінять. І вони ризикнули…

Але дивлячись на цей автомобіль важко не захотіти на ньому прокататися. Чому тільки прокататися, а не купити? Найдешевша версія обійдеться в 250 000 доларів і оснащується кондиціонером, навігацією, мультимедійною системою і круїз-контролем. Бажаючі отримати унікальну модель можуть повністю індивідуалізувати автомобіль на стадії складання. Щоправда, за право втручатися в роботу майстрів доведеться викласти ще 50 000 доларів зверху: індивідуальні модифікації Bass 770 коштуватимуть мінімум 300 000 доларів.

Хоча за ці гроші можна отримати не тільки продуманий, осучаснений кузов і салон. За технічними даними автомобіль буде мало чим відрізнятися від гоночного боліда.

Двигун 6.2 літра LS9 V8 від Chevrolet Corvette ZR1, 640 коней і 605 Нм. Розганяється до “сотні” за 3,4 секунди і набирає “максималку” в 320 км/год. Алюмінієвий каркас з карбоновими елементами додає конструкції жорсткості і водночас легкості. Підвіска сучасна, тому керованість буде ідеальною, на відміну від класичного Мустанга. Покришки 255/40 ZR19 спереду і 285/40 ZR19 ззаду, а гальма – Brembo з керамічними гальмівними дисками.

Салон оброблений шкірою з металевими вставками. Звісно у сучасному автомобілі не можна обійтися без різних електронних помічників: MSRC, що автоматично налаштовує підвіску, Performance Traction Management, Active Handling System та інших корисних девайсів.

Ось такий він, осучаснений Мустанг – Equus Bass 770. Чи буде він запотребований? Напевно так. І якщо Equus Automotive залишиться в бізнесі, впевнений – нас чекатимуть не менш цікаві проекти та інтерпретації.