Компактні утилітарні автомобілі вироблялися не лише в СРСР, але також і у цивілізованому світі, тим паче, що ми вже писали про найцікавіші “міні-кари” світу минулих часів. Причиною цьому була різна мотивація, однак, на відміну від того ж Союзу, вони не були основним засобом пересування тисяч громадян – більшість людей могли придбати зручні й комфортабельні авто, а такі машинки, як Ferves Ranger продавалися для любителів. Саме такий транспортний засіб нещодавно продали з аукціону в Лондоні. Позашляховичок, що був меншим навіть за нашого ЛуАЗа, виробляли у 1970-х рр. в Італії.

фото Ferves Ranger, 1970, ЛуАЗ, Карло Феррарі, Carlo Ferrari, Ferrari Veicoli Speciali, Туринський автосалон 1966, Fiat 500, 600

Двері спочатку були знімні, пізніше їх модернізували і зобили стандартними – підвішаними.

У закордонних ЗМІ автомобільчик назвали “найкумеднішим у світі”. Родом він з далекого 1966 року, коли його вперше представили на Туринському автосалоні. Саме тоді компанія Карло Феррарі (не плутати з Енцо Феррарі) Ferrari Veicoli Speciali показала своє напрацювання. До речі, назва марки складена з перших літер іменування підприємства – FerVeS. Як і в ЛуАЗа, у Ranger є відкритий складаний верх, опускне вітрове скло і 4 посадкових місця. Щоправда, заднє сидіння повноцінне і обтягнуте вінілом, тоді як ЛуАЗ мав відкидні стільчики, що у складеному стані розташовувалися вздовж бортів. Також Ferves має двоє дверей, які були зйомні. На пізніших версіях їх зробили повноцінними підвісними.

фото Ferves Ranger, 1970, ЛуАЗ, Карло Феррарі, Carlo Ferrari, Ferrari Veicoli Speciali, Туринський автосалон 1966, Fiat 500, 600

Мотор запозичили у Fiat 500. Капот закривався не замком, а спеціальними защіпками з двох боків.

Компонування запозичили у Fiat 500, власне, як і сам мотор, що розташовувався позаду і видавав 18 “дитячих поні”. Підвіску ж запозичили вже у 600 моделі. Силовий агрегат було зкомпоновано з 4-швидкісною коробкою передач. Цікаво, що зовнішнім виглядом, яким би безглуздим він не виглядав, займався відомий промисловий дизайнер Філіп Старк. Саме таку унікальну маловідому машину 1973 року випуску реалізували через аукціон за 47 500 $ у Лондоні.