Нещодавно ми писали про кумедний позашляховичок з гучним іменем Ferves Ranger, що продукувався італійською компанією з 1965 до 1970 року. Нашу увагу привернула досить висока ціна у 47 000$ за такого малюка на аукціоні в Лондоні, що був меншим навіть за українського “Запорожця”. Тож не дивно, що хочеться відзначити ще декілька фактів про цю машинку. Автомобільчик, що був базований на шасі популярних тоді Fiat 500, також мав італійське коріння. Задум конструкторів полягав у тому, щоб створити надзвичайно компактний автомобіль так званого багатоцільового типу. Вочевидь за останній критерій вважали можливість долати значні перешкоди на своєму шляху, тож не маючи великого багажника чи просторого кузова, Ferves здобув високу посадку і утилітарний дизайн (він був навіть утилітарнішим за радянські зразки… так, і таке може бути). Позаду пасажирського салону встановили рядний двоциліндровий моторчик всього на 499 куб. см. При цьому високий кліренс дозволяв пропонувати на вибір або монопривід, або повний. Максимальна швидкість малюка ледь сягала близько 72 км./год., що не дивно зважаючи на його аеродинаміку і слабкий двигун (хоча навіщо йому більше). Неймовірно, але творці Ferves Ranger умудрились навіть “вивести” вантажну версію, з максимальним завантаженням у 300 кг. (як на рівні сучасних китайських малолітражних автомобілів). Кермове управління і, як уже зазначалося, силовий агрегат були запозичені з Fiat 500, а підвіска і гальма з більшої моделі – Fiat 600. За нетривалий час виробництва змогли випустити лише 300 пасажирських версій і 100 вантажних. Так італійські конструктори розважалися у другій половині XX ст.