Компанія Ford розсекретила оновлений заряджений хетчбек Focus ST, публічний дебют якого відбудеться в останні вихідні червня на фестивалі швидкості в Гудвуді. І нарешті ми дочекалися дизельного агрегата в моторній гамі хот-хетча. Дизельний двигун, який має два літри об’єму і розвиває 185 кінських сил і 400 Нм крутного моменту (доступний в діапазоні від 2000 до 2750 обертів на хвилину). Розгін до 100км/год за 8,1 секунди, а максимальна швидкість складає 217 км/год. Витрата пального в змішаному режимі дорівнює 4,4 літра на 100 кілометрів пробігу.
А бензиновий агрегат залишився колишнім. Дволітрова турбована четвірка сімейства EcoBoost видає 250 кінських сил і 360 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год складає 6,5 секунди, а максимальна швидкість дорівнює 247 км/год. Витрата пального в змішаному режимі дорівнює 6,8 літра на 100 кілометрів пробігу. Обидва мотори працюють разом з шестиступеневою “механікою”.
А що нового в підвісці автомобіля? Вона переналаштована з новими передніми пружинами та іншими амортизаторами спереду і ззаду. Крім того, її оснастили модернізованими підсилювачем рульового управління, системою стабілізації і системою контролю вектора тяги з поліпшеними налаштуваннями. Рестайлінговий хот-хетч отримав інші бампери, інший капот, більш вузькі фари головного світла і видозмінені протитуманки, а також 18-дюймові алюмінієві колісні диски іншого дизайну. В салоні з’явилося нове рульове колесо, інші центральні тунель і консоль, а також новий блок управління кліматичною установкою.
У стандартне обладнання Focus ST увійдуть адаптивні фари головного світла і камера заднього виду. За додаткову плату буде доступна система стеження за розміткою, а також мультимедійний комплекс SYNC 2 з восьмидюймовим сенсорним дисплеєм, навігатором і функцією голосового управління. Крім того, для новинки пропонуватиметься спортивний аеродинамічний обвіс, що включає забарвлені в колір кузова “спідниці” на порогах, елементи дифузора і задній спойлер.