Ми вже звикли чути про такий елемент полегшення загальної маси автомобіля, а також естетичного тюнінгу, як карбонові деталі. Наприклад, у салоні, частини кузова машини з вуглеволокна тощо. Тепер нинішнє покоління Ford Mustang у модифікації GT350R приміряє карбонові колеса! Слід зазначити, що наразі це лише друге серійне авто з такими дисками після… шведського суперкара Koenigsegg! На такий крок компанія Ford наважилася не самостійно, а заручившись підтримкою іншого виробника – австралійської компанії Carbon Revolution.
Ексклюзивний комплект дисків моделі CR-9 важать всього 8,1 кг. в той час, як легкосплавні приблизно такого ж розміру важитимуть 15 кг. Таке зменшення непідресорених мас автомобіля має позитивно вплинути на прискоренні, гальмуванні та керованості. Колеса між тим сертифіковані відомою німецькою організацією TUV, що однозначно свідчить на користь якості австралійського виробу з карбону. В компанії Ford стверджують, що довелося провести безліч тестів, доки прийняли рішення про пуск у серію коліс з вуглеволокна, зокрема, перевіряли, чи не розірветься колесо на швидкості або не трісне при наїзді на бордюр. Кажуть, що сам тест-пілот не міг повірити у таку міцність карбону і самостійно провів додаткові тести. Очевидно, в такому випадку нашим водіям не варто перейматися і можна сміливо купувати Ford Mustang GT350R з такими дисками, оскільки скоріш за все вони витримають наші складні умови експлуатації.
Також стало зрозуміло, що під час різкого гальмування диск надзвичайно сильно нагрівається (900°С). Через це виробники змушені були нанести на нього спеціальне керамічне покриття за допомогою плазмової дуги. Крім цього задля довговічності коліс їм надали захист від ультрафіолетового проміння та дорожньої солі (знову ж таки – привіт нашим шляхам). Через оригінальність і новизну свого виробу компанія Ford змушена щоразу при збірці кожного диска вживляти спеціальний RFID-чіп, за яким відслідковується увесь процес виготовлення. Після його завершення кожне колесо проходить 61 перевірку, також комп’ютерну томографію, яка показує 18 000 рентгенівських знімків, які можуть зафіксувати будь-який дефект. Лише після перевірки відповідності 246 000 параметрів, колесо відправляють у Флет Рок, штат Мічиган, де виробляють Ford Mustang GT350R.
Взагалі на машині стоїть V-подібна “вісімка” об’ємом 5,2 л. потужністю 507 к. с. і з крутним моментом 540 Нм, що зкомпонований з механічною коробкою передач. Однак динамічні та швидкісні характеристики наразі невідомі, тому чекаємо карбонового монстра.