А Ви зможете уявити собі Porsche 911, але в кузові Ford Mustang 1964 року? Ні? Справді, автомобілі абсолютно різного жанру та ідеології. Скажімо, німець добре працює на віражах, американець скорше прихильний до рівної прямої дороги. Тим не менше подібний дизайнерський експеримент існував, а основою став той самий Ford з його ж технічною частиною.
Розберемося детальніше. Як повідомляє Експрес, у машини досить драматична історія, яка дає зрозуміти скількох екстравагантних зразків мистецтва автомобілебудування ми могли позбутися з плином історії. Колись давно, у 1964 році, завдяки зусиллям дизайнера Вінса Гарднера та фірми-постачальниці Ford Dearborn Steel Tubing виник шедевр – двомісний Ford Mustang Shorty. Силовий агрегат складався з розточеного до 5,0 л. мотора, оснащеного двома карбюраторами, по одному на кожен з 4 циліндрів, а також новітньої на той час автоматичної КПП. Спереду використали незалежну підвіску, а передні гальма були дискові.
Драматизм історії цієї машини полягає в тому, що Ford не планував випускати її масовим тиражем. Та гірше те, що якийсь геній вирішив знищити навіть той один екземпляр, що існував. Тут вже не витримав сам Вінс Гарднер і… викрав автомобіль. Заховав її за стіною в орендованому гаражі (Нік Кейджу пощастило менше, коли він викрадав свій Мустанг у фільмі “Викрасти за 60 секунд” – його Форд був вщент розгромлений після погоні :)), однак грошей вистачило тільки на місяць, тому потім гараж було покинуто напризволяще. Як і машину. Ford, звісно, подав заяву в поліцію, але авто не знайшли і страхова виплатила виробнику компенсацію. Лише у 1965 році новий власник гаража зніс стіну і виявив Mustang, після чого повідомив поліцію. Однак гроші вже були виплачені, тому авто продали одному з керівників страхової компанії. З 1968 року “короткий американський жеребець” опинився у власності колекціонера Білла Снайдера, в якого пробув 46 років. Більше того, на початку 2000-х років екзотичний спорткар пройшов капітальний ремонт, зараз на його одометрі лише 24 000 км..
Тепер же на аукціоні Auctions America за машину хочуть виручити за автомобіль всього від 400 000 до 600 000 доларів. Що ж, на мою особисту думку машині вперто недооцінюють, як у 1964, так і у 2015 році.