Ford Mustang завжди був відверто американським автомобілем. Тим не менше обсяги неофіційного експорту машини у Європу сягнув шалених розмірів. Тож компанія Ford вирішила зробити крок назустріч своїм клієнтам і презентувала європейську версію автомобіля, яка ще й відповідає усім екологічним і безпековим стандартам. Автомобіль, який фактично продовжує лінії дідуся “Мустанга” ще 1964 року, виглядає вондочас молодим і класичним. До речі, цікаво, що коли Лі Якокка запустив виробництво Ford Mustang, то він ще не мав нинішньої слави як дорожнього спорткара (власне, тоді й поняття такого напевно ще не існувало), зацікавлювали клієнтів такою банальщиною як ковриками від Mercedes. Слід визнати, довго так не тривало і автомобіль став таким, яким ми його знаємо сьогодні.

фото Ford Mustang 6

Згадка моделі 1964 року проходить крізь увесь кузов Ford Mustang, однак усі елементи максимально сучасні.

Не могло бути інакше, адже активні драйвери одразу зрозуміли в чому справжня суть машини. Тож за 2 роки продали цілий мільйон автомобілів!.. що не дивно, адже її ціна на той час складала всього 2500$. За усю 50-річну історію автівки були різні етапи, всього продали 9 мільйонів екземплярів, серед яких були і вимушені модифікації з 80-сильними двигунами, які зумовила енергетична криза 1970-х рр..

фото Ford Mustang 6

Центральна консоль монументального вигляду розділяє два пасажирських місця зі спортивними сидіннями.

В тому, що такі модифікації продавалися немає нічого дивного, адже вже тоді Μustang був живою легендою. І долучитися до неї хотіли усі, хай би який мотор стояв під капотом. Не оминули стороною цей маскл-кар і кінопродюсери та творці комп’ютерних ігор і навіть музичних композицій. За участю Ford Mustang створено більше 3500 стрічок, серед яких виділяються загальновідомі “Need For Speed”, “Булліт”, “Голдфінгер”, “Викрасти за 60 секунд”, “Драйв”, “Гран-Прі” та багато інших.

Не дивно, що така популярність була зумовлена і тим фактом, що вже у базі під капотом стояли 6- і 8-циліндрові двигуни. Важко було оминути увагою таке монументальне творіння інженерії. Нинішнє покоління не втратило цього, певною мірою класичного, пафосу. Наприклад, в наш час, коли з кабнетів дизайн-бюро виходять обмилки, американці не посоромились зробити незручний високий капот, який при підйомі вгору може повністю перекривати дорогу, що зовсім незручно. Але чи хвилюватиме це справжнього фаната Ford Mustang?

Важко уявити людину, яка байдуже поставиться до цього спорткара, який пронесеться повз із риком потужного 5-літрового V8 на 421 к. с. Одразу хочеться і самому побігти в автосалон і придбати собі цього звіра. Є ще “бюджетний” двигун у 2,3 л. на 317 к. с. Очевидно, що бюджетним цей мотор назвати важко, оскільки навіть він дає динаміку в 5,8 с. до “сотні” проти 4,8 с. у 5-літрової версії. Пам’ятаючи про наголос на класику, напевно зайве казати, що привід у “Мустангів” досі задній.

Варіант мотора взагалі втрачає будь-яке значення, якщо ваш Mustang буде не класичним фастбеком, а у версії кабріолет, що, погодьтесь, додає шарму і так ексклюзивному авто. Разом із зазначеними двигунами встановлюють 6-ступеневими механічними і автоматичними коробками передач. Під час збору кузова використовують високоміцні сталі й лазерне зварювання. Разом із алюмінієвими капотом, крилами, підвіскою, коробкою передач і гальмами конструкція стала легшою і жорсткішою на 28% за попередника.

Довжина машини складає добрячих 5 метрів (щоправда, щоб бути точнішим, то “лише” 4784 мм.), ширина – 2 м. (1916 мм.), висота ж усього 1381 мм. Колісна база дорівнює 2720 мм. Попри такі гігантські розміри для спортивної машини посадкова формула 2+2, тобто позаду вмостяться хіба що малі діти. Багажник досить гідний – 408 л. Вага для базової версії складає 1655 кг.

Ціна машини складає… ні, не 100 000 євро, всього лише 37 000. Так, для наших країв і це значна сума, однак давайте дивитися правді в очі – у тому, що з нами коїться винні ми самі, а цивілізований світ цілком може собі дозволити цю легендарну машину. У стандартні автомобіль пропонується у 10 кольорових варіаціях, на колесах стоять 19-дюймові диски, в базі також автоматичні фари HID, двозонний клімат-контроль, світлодіодні задні ліхтарі, дифузор, аудіосистема з 9 динаміками, система SYNC2 з голосовим керуванням і 8-дюймовим кольоровим сенсорним монітором.

В Україні Ford Mustang з’явиться весною 2016 року, хоча замовлення почнуть приймати взимку. Щоправда, машина виготовлятиметься лише під замовлення. До честі компанії усі машини вироблятимуться там само, на заводі у Флет Рок, штат Мічиган.