Не лише експозицією автівок обійшовся минулий фестиваль OldCarLand-2018. Для фанатів ретроавтомобілів проходили спеціальні майстер-класи з відновлення старовинних автомобілів. Зокрема, демонстрували, як відбувається процедура лужіння кузова, цікавою виявилася і демонстрація процесу встановлення і зняття скла. Для тих же, хто більше полюбляє драйв, організували дрифт-майданчик, де можна було насолодитися мистецтвом дрифту на різноманітних авто, наприклад, задньопривідних BMW.

Дивіться також, яким став оновлений Ford Mondeo і що саме в ньому змінилося!

З-поміж класичних авто, представлених на фестивалі, особливо екзотичним екземпляром запам’яталася одна американська марка. Про нього нижче.

Ford Taunus на OldCarLand-2018

OldCarLand-2018

Ford Taunus 1981 року випуску, двигун OHC об’ємом 2,0 л.

Ford Granada на OldCarLand-2018

OldCarLand-2018

Ford Granada 1976 року випуску, бензиновий двигун V6 об’ємом 2,3 л.

OldCarLand-2018

Ford Granada 1978 року випуску, двигун V6 об’ємом 2,0 л.

OldCarLand-2018

Ford Granada 1978 року випуску, двигун OHC об’ємом 2,0 л.

У Ford Granada MK 2.1 1980 року випуску взагалі дуже лірична історія. Нинішній власник знайшов цей автомобіль повністю покинутим у Львові. Причому машина була настільки забута, що вікна в ній були давно вибиті, а всередині часто гостювали бомжі. Мало кого привабила би перспектива відчищати авто від них, однак хлопець розшукав власника Granada, викупив її та встановив усі деталі, яких не вистачало, щоб машина могла самостійно пересуватися. Наразі автор реставрації поставив собі за мету досягнути 100% оригінальності свого авто із потужним 2,0-літровим мотором V6:

OldCarLand-2018

Ford Granada MK 2.1 1980 року випуску, двигун V6 об’ємом 2,0 л.

Ford Model T на OldCarLand-2018

Справжнім шоу-стоппером осіннього фестивалю OldCarLand-2018 став цей Ford Model T. Такі автомобілі вироблялися компанією Ford Motor Company з 1908 до 1927 року. За час свого виробництва машина встигла здобути кілька народних назв, зокрема, “залізяка Ліззі”. Зараз таких машин залишилося зовсім небагато, однак свого часу це було перше у світі авто, яке виготовлялося мільйонними тиражами. По суті це була перша машина для американського середнього класу за рахунок своєї відносно невисокої ціни. Саме через це іноді можна почути, що Генрі Форд “посадив Америку на колеса”. Як же вдалося добитися розумної ціни на Model T:

  • По-перше, саме цей автомобіль став першим, на якому випробували метод конвеєрного збирання, що дозволило уникнути використання дорогої ручної праці;
  • По-друге, ж конструкція авто стала максимально простою, наскільки цього можна було досягнути, аби не погіршити споживацькі якості машини.

Model T був настільки популярним, що це було й перше авто, яке вироблялося на переліку заводів у всьому світі, зокрема, у Німеччині, Великобританії, Франції та Австралії. Автомобіль на фото брав участь у недавніх фестивалях “Запорізькі ворота” 2017 та 2018 років. На останньому, наприклад, він отримав нагороду в номінації “Вінтаж”. Був цей Ford у Львові також на “Leopolis Grand Prix 2018″:

OldCarLand-2018

Ford Model T

OldCarLand-2018

Ford Model T, передній ряд

OldCarLand-2018

Ford Model T, задній ряд

Ford A на OldCarLand-2018

На перший погляд може здатися дивним, що цей Ford A виготовлено 1978 року, адже дизайн явно натякає на кінець 1920 – початок 1930 років. І це враження не хибне. Перед нами дуже якісно виконана саморобна репліка відомої у світі моделі з двигуном об’ємом 2,4 л.:

OldCarLand-2018

Ford A (саморобний) 1978 року випуску, 2,4 л.

OldCarLand-2018

Ford A (саморобний) 1978 року випуску, салон

Ford Crown Victoria на OldCarLand-2018

OldCarLand-2018

Ford Crown Victoria 1994 року випуску, двигун V8 об’ємом 4,6 л.

Mustang на OldCarLand-2018

OldCarLand-2018

Ford Mustang Convertible 1995 року випуску, 3,8 л.