Нашу увагу привернула чергова симпатична модель китайського бренду Geely. Питання одне: чи досі можна ставитись до цього авто традиційно поблажливо, чи це вже серйозний автомобіль на кожен день для практичного автовласника? Спробуємо відповісти, а також порівняти за змоги з попередником Geely MK, хай би як не намагалися позиціонувати нову машину абсолютно іншою моделлю.
Майже MK, але не M і не K
Автомобіль позиціонують як абсолютно нову модель, хоча подібність з ранішим седаном MK видно неозброєним оком. Так, спереду і ззаду машину кардинально переробили і осучаснили, перший отримав дизайн в контексті більш престижного сімейства Emgrand (його особливо нагадує решітка радіатора зі специфічним виштамповуванням по боках). Оскільки на решітці повністю відсутній хром, то затемнені корпуси фар виглядають цілком продумано з точки зору стилю. Як видно по фото – у нас на тест-драйві базова комплектація – у ній відстуні протитуманні фари, замість них у передньому бампері стоять заглушки. Задня ж частина нагадує старого флагмана марки – FC, хоча так само є відлуння того ж Emgrand 7. Суб’єктивно певний дисонанс вносять хромована смуга на кришці багажника і такі ж маленькі смужки на ручках дверей. В найпростішій комплектації, крім заглушок в передньому бампері, відсутні литі колісні диски, але сталеві прикриті у цьому випадку цілком акуратними ковпаками зі спокійним, неагресивним дизайном.
В профіль же двері й крила майже повністю копіюють попередника (таки не побоюсь це сказати) – MK.
Охайніше
Сівши в салон, одразу розумієш, наскільки капітально підійшли до модернізації автомобіля. Пластик, з огляду на ціновий сегмент, цілком відповідає заявленій ціні, але на вигляд він однозначно виглядає дорожчим. Кермо абсолютно нове, а на спицях зроблена пластикова вставка з кольору, що віддалено створює враження обробки з алюмінію. При цьому сам обід став набагато товщим, ним зручніше оперувати при досить різких маневрах. Хоча є й знайомі органи керування, зокрема, електрорегулювання дзеркалець і, традиційно, склопідйомники. Приємною дрібницею є підсвітка замка запалювання.
Звісно, основний елемент, що змінили – панель приладів. Мало того, що вона тепер на звичному місці, за кермом (а не по центру панелі), то віднині ще й набагато симпатичніша. Сріблясті оклади ніби обгортають чотири показники, а по центру сяє ненапружуючим синім кольором екран бортового комп’ютера. Причому, коли мотор оживає, панель ніби сигналізує про це, ще більше починаючи сяяти. Розташований по її центру борткомп’ютер, який показує доволі різноманітну інформацію: це індикатор відкритих дверей (для кожної – своє позначення, причому це дублюється червоною піктограмою на щитку, як видно на фото), показник відстані, що можна проїхати на залишку пального, і, звісно, показник витрати бензину. Також тут відображається електронний одометр та годинник.
Величезний екран на центральній консолі показує лише хвилю радіостанції, зате не треба вглядатися у маленькі циферки на маленькому екрані, як на інших авто, і відволікатися від дороги. Зайве казати, що він некольоровий, але підсвітка приємного синюватого кольору. За допомогою утримання кнопки «Mute» на панелі аудіосистеми (перекреслений динамік), цю підсвітку можна вимкнути. При увімкненні ж габаритів у вечірній час яскравість екрану доволі суттєво притухає. Слухати музику тепер можна не лише через USB-вхід, захований внизу центральної консолі разом з прикурювачем, а також і з SD-картки (її слот знаходиться на лицевій панелі системи за заглушкою). До речі, віддалено блок аудіосистеми нагадує такий же як в Infinity або в деяких моделях Nissan. Над ним знаходяться кнопки увімкнення підігріву правого та лівого переднього сидінь. Мушу визнати вони працюють на відмінно, за якусь неповну хвилину подушка прогрівається до комфортної температури.
Приємна дрібничка – у підстаканнику для заднього ряду стоїть попільничка. Фактично це маленька пластикова «скляночка» із закривною кришечкою, яка встає і в ніші для склянок передніх пасажирів. Власне, ті, хто не курить, її можуть використовувати з будь-якою іншою практичною метою.
Бардачок не надто місткий, але уся основна супутня поклажа в нього повністю вміститься. Місця на передніх сидіннях загалом достатньо, у найвищому положенні водійського крісла (воно оснащене мікроліфтом навіть у базі) головою стелю не підпираєш. Ззаду трохи менше простору для голови, але для дітей і людей середнього зросту – найкраще місце. При цьому спинки складаються в пропорції 2:3, що відкриває доволі широкий доступ в багажник, який сам по собі є непоганим і практичним для міста та середньостатистичної сім’ї – 468 л..
Неоманлива новизна
Погортавши рекламні матеріали і з’ясувавши, що Geely GC6 має такий же двигун, як і попередні покоління доступних малолітражок цієї марки, яскравих вражень від поїздки не очікувалося. Насправді була лише надія, що конструктори хоч якимось чином вдосконалили еластичність мотора, оскільки на інших автомобілях з таким же агрегатом були певні претензії щодо комфортності руху в деяких доволі навантажених режимах.
І мушу визнати конструктори свою справу зробили. Перша підозра щодо цікавої поїздки з’явилася тоді, коли машину завели. Суб’єктивно двигун працював тихіше, ніж інші знайомі 1,5-літрові авто Geely. Навіть можна сказати – інтелігентніше. Саме цим якісним прикметником можна описати роботу силового агрегата загалом. Однак про все своєю чергою. Представник автосалону одразу попередив, що в цій моделі раніше встановлюваний «тойотівський» мотор оснастили системою фаз газорозподілу CVVT. Фактично її теж позичили у Toyota. Єдиним логічним поясненням, чому раніше вона не ставилася є бюджетна спрямованість машин. Що оснащенішим та технологічнішим є автомобіль, то більшою стає його ціна.
Система себе виправдала – вже із самого старту відчуваєш як плавно 94-cильний двигун підхоплює GC6 і без жодних зайвих ривків зрушує її з місця. Покращена еластичність силового агрегата виправила помилки якраз у тих режимах, щодо яких виникало невдоволення. Фактично тепер третя передача відповідає ледь не за всі випадки їзди у місті, нею можна користуватися як на досить високих швидкостях для населеного пункту під 50 км./год., так і під час досить повільного пересування. Там, де старий мотор вимагав другу передачу, щоб віддати більше тяги на колеса, тут, правда без надлишку, вистачає третьої. До речі, роботу важеля можна назвати хорошою. Відчуття того, ніби він рухається по чітко виділеним пазам немає, але шукати передачі не доводиться, помилитися у виборі важко.
Ще одним якісним показником модернізації цього авто є дискові гальма на всіх колесах. Те, що старі добрі «барабани» поступилися «дискам» – приємний і потрібний факт. Адже добре відчувається різниця в гальмуванні між тим же седаном MK та новою GC6.
Підвіска конструктивно залишилася без змін, однак жорстка, але надійна напівзалежна балка позаду… виявилася не такою вже й жорсткою. Певен, на завантаженому авто їзда стає настільки плавною, що навіть досвідчених водіїв можна здивувати, сказавши, що тут стоїть звичайна балка.
Кермо не дивує реакціями. Власне, з такою філософією самого авто воно й не повинне бути спортивним. Знову повторюся – робота керма надзвичайно інтелігентна. Ні, його не можна назвати ватним, ти завжди розумієш, куди поїдеш, але спортивної чіткості немає.
Висновки
Машина здивувала, хоча лишила у собі багато знайомого від свого логічного попередника MK. По-перше, це типовий седан на межі В- і С-класу, який відрізняється від маси інших авто такого ж типу лише якимись фірмовими ознаками та, особливо, ціною. По-друге, добре видно значний крок вперед порівняно з MK: як у технологічному вимірі, так і у вимірі дизайну. Враховуючи, що якість із кожним разом у моделей Geely все більше покращується, то є абсолютно вагомі причини, щоб, наприклад, молодій сім’ї звернути увагу на цей симпатичний автомобільчик.
Кузов | |
Тип кузова | седан |
Дверей/місць | 4/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4342/1692/1435 |
База, мм | 2502 |
Колея передн./задн., мм | 1450/1445 |
Кліренс, мм | 150 |
Маса споряджена/повна, кг. | 1103/1478 |
Об’єм багажника, л. | 468/н. д. |
Об’єм бака, л. | 45 |
Двигун | |
Тип | бензиновий з розподіленим впорскуванням |
Розт. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см. куб. | 1498 |
Потужність, к. с. / об./хв. | 94 / 6000 |
Макс. об. мом., Нм/об./хв. | 128 / 3400 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | 5-ст. мех. |
Ходова | |
Гальма передні/задні | диск./диск. |
Підвіска передня/задня | незал. McPherson/напівзал. |
Підсилювач | гідро |
Шини | 185/60 R15 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість, км./год. | 172 |
Розгін 0-100 км./год., с. | 15 |
Витрата траса/середня/місто, л./100 км. | 6,5/7,1/8 |
Гарантія, років/км. | 3/100000 |